Bekijk volle/desktop versie : Op de juiste manier de ware leren kennen?



08-11-2011, 21:53
Ik zie dat vooral de vrouwen dit willen; mannen willen juist daten en lange contact. Erg irritant hoor

08-11-2011, 21:58


Ag ik heb het al opgegeven

Ik heb maar 1 x relatie gehad maar is voor mij ook de laatste.
Niya is er niet meer de enige wat ze hebben is egoisme tegenwoordig.
Het is maar dat trouwen de helft van je geloof vervult anders had het voor mij niet gehoeven.

08-11-2011, 22:05

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Ag ik heb het al opgegeven

Ik heb maar 1 x relatie gehad maar is voor mij ook de laatste.
Niya is er niet meer de enige wat ze hebben is egoisme tegenwoordig.
Het is maar dat trouwen de helft van je geloof vervult anders had het voor mij niet gehoeven.
Wollahilla je hebt gelijk. Ik had het toevallig ook met mijn vriendin der over we zeiden beiden van als het kon dan zouden we zeker niet gaan trouwen.

08-11-2011, 22:13

Citaat door myandyou:
Wollahilla je hebt gelijk. Ik had het toevallig ook met mijn vriendin der over we zeiden beiden van als het kon dan zouden we zeker niet gaan trouwen.
Het is zo ooit zocht ik liefde om gelukkig te zijn, ik zat verkeerd je kunt niemand liefde geven of krijgen als je jezelf niet gelukkig kan maken.

ik heb intussen tijd dat het uit is veell geleeerd ik ben nu echt beter af zonder contact te hebben met mannelijke geslacht. ik vpel me nu echt muchhhh gelukkiger nu.

Alleen het probleem nu is ik wil mijn dien vervullen en ik wil ook kinderen dus heb wel een man nodig oef, maar het hoeft niet ik zal niet treuren als het nooit gebeurd. soms is je lmektab dat je nooit zal trouwen.

08-11-2011, 22:19



Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Het is zo ooit zocht ik liefde om gelukkig te zijn, ik zat verkeerd je kunt niemand liefde geven of krijgen als je jezelf niet gelukkig kan maken.

ik heb intussen tijd dat het uit is veell geleeerd ik ben nu echt beter af zonder contact te hebben met mannelijke geslacht. ik vpel me nu echt muchhhh gelukkiger nu.

Alleen het probleem nu is ik wil mijn dien vervullen en ik wil ook kinderen dus heb wel een man nodig oef, maar het hoeft niet ik zal niet treuren als het nooit gebeurd. soms is je lmektab dat je nooit zal trouwen.
Gair InshaAllah! Het is inderdaad het beste om geen contact te hebben met het mannelijke geslacht. Voornamelijk omdat vele ''mannen'' alles nog als een spelletje zien. En niet serieus kunnen zijn erg dom maar goed.

Al Hamdoulilah wa Al hamd. dat je daar vanuit geleerd hebt.
Ja jammer je hebt ze nodig. Pff
Inderdaa alles is Al Makteb je weet niet wat je tegen zult komen en je weet niet wanneer wat zal gebeuren.

08-11-2011, 22:27

Citaat door myandyou:
Gair InshaAllah! Het is inderdaad het beste om geen contact te hebben met het mannelijke geslacht. Voornamelijk omdat vele ''mannen'' alles nog als een spelletje zien. En niet serieus kunnen zijn erg dom maar goed.

Al Hamdoulilah wa Al hamd. dat je daar vanuit geleerd hebt.
Ja jammer je hebt ze nodig. Pff
Inderdaa alles is Al Makteb je weet niet wat je tegen zult komen en je weet niet wanneer wat zal gebeuren.
Daarom meid gair inchaAllah.
Heb alle vertrouwen in Allah dat us het belangrijkste.

08-11-2011, 22:28

Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Daarom meid gair inchaAllah.
Heb alle vertrouwen in Allah dat us het belangrijkste.
InshaAllah, Allahoema Ameen! Ja dat is inderdaad het allerbelangrijkste. Al Hamdoulilah.

08-11-2011, 22:42
Ik weet precies wat jullie bedoelen dames. Er zijn dus vrouwen die alles direct willen hebben; dus bijvoorbeeld alles in een telefoontje kortsluiten en dan stappen gaan ondernemen. Maar mannen werken niet echt mee, willen eerst daten enz.

Kindjes adopteren een optie voor jullie?

08-11-2011, 22:45

Citaat door Vreemdeling91:
Ik weet precies wat jullie bedoelen dames. Er zijn dus vrouwen die alles direct willen hebben; dus bijvoorbeeld alles in een telefoontje kortsluiten en dan stappen gaan ondernemen. Maar mannen werken niet echt mee, willen eerst daten enz.

Kindjes adopteren een optie voor jullie?
haha er zijn nog wel Mannen die normaal zijn Al hamdoulilah die niet meteen denken alleen aan daten dus ik mag niet zeggen dat dat niet bestaat want ze bestaan daadwerkelijk wel en InshaAllah zal zo iemand op mijn pad komen.

08-11-2011, 22:45

Citaat door Vreemdeling91:
Ik weet precies wat jullie bedoelen dames. Er zijn dus vrouwen die alles direct willen hebben; dus bijvoorbeeld alles in een telefoontje kortsluiten en dan stappen gaan ondernemen. Maar mannen werken niet echt mee, willen eerst daten enz.

Kindjes adopteren een optie voor jullie?
Ik ben zelf direct en hou er ook van als mensen dat zijn jah.

Nee wil mijn eige kleine stoute Fatimaatjes.
Adopteren is voor mij geen optie haha

08-11-2011, 22:47
dus als een man liever wacht en de kat uit de boom kijkt of wilt weten wat voor vlees hij in de kuip heeft, wordt dat gezien als irritant en niet de juiste weg?

08-11-2011, 22:49
Incha Allah !

08-11-2011, 22:50


Daar hoef je toch niet voor te daten enz. ?