Bekijk volle/desktop versie : wat voor goud is er weer in de mode in marokko?



Pagina's : [1] 2

08-11-2011, 21:38

Wat voor goud is er in de mode in marokko?


08-11-2011, 22:33


Ik zie niet dat er iets veranderd is aan de style mar de prijzen zijn wel echt extreem duur en worden alleen màr duurder.

10-11-2011, 18:34

Citaat door lovely_islam:
Ik zie niet dat er iets veranderd is aan de style mar de prijzen zijn wel echt extreem duur en worden alleen màr duurder.
Ja indd, jah wel hoor bijna elke jaar zie ik wat nieuwe mode kwa sieraden ect
maar wilde weten wat ze nu hebben in marokko

10-11-2011, 19:11
er is niks veranderd, maar de prijs is nu wel op z'n hoogst.

ik ken bruiden die van de zomer enkel een ring hebben gekocht, omdat de goudprijs wereldwijd extreem is gestegen. de prijs zal natuurlijk niet altijd zo hoog blijven. als je even geduld dan je beter uit. een dood simpele trouwring kost nu ongeveer 450euro.

10-11-2011, 19:19



Citaat door alhoceimia_20:
er is niks veranderd, maar de prijs is nu wel op z'n hoogst.

ik ken bruiden die van de zomer enkel een ring hebben gekocht, omdat de goudprijs wereldwijd extreem is gestegen. de prijs zal natuurlijk niet altijd zo hoog blijven. als je even geduld dan je beter uit. een dood simpele trouwring kost nu ongeveer 450euro.
Indd dat kostde mijn ring maar simpel was het niet 3stuks lekker simpel maar mooi

10-11-2011, 19:54
goudd is dit jaaar extreem duur zou maar wachten tot volgend jaar dan zakt ie weer

11-11-2011, 16:28

Citaat door Bruidje-2012:
Indd dat kostde mijn ring maar simpel was het niet 3stuks lekker simpel maar mooi
een 3delige marokkaanse trouwring, ja dat is toch zo standaard en simpel zoals altijd? haha
alleen kunnen ze overdrijven met die neppe diamanten zo groot als ik weet niet wat.

een 3delige marokkaanse dikke trouwring kost gemiddeld 200euro, maar heb je ook echt een dikke.
en 3delige is toch gewoon standaard simpel en marokkaans of zie ik dat nou verkeerd? als de goudprijs weer normaal is in marokko dan heb je voor 450 echt een mega dikke grote bobbel van een ring

11-11-2011, 17:14

Citaat door alhoceimia_20:
een 3delige marokkaanse trouwring, ja dat is toch zo standaard en simpel zoals altijd? haha
alleen kunnen ze overdrijven met die neppe diamanten zo groot als ik weet niet wat.

een 3delige marokkaanse dikke trouwring kost gemiddeld 200euro, maar heb je ook echt een dikke.
en 3delige is toch gewoon standaard simpel en marokkaans of zie ik dat nou verkeerd? als de goudprijs weer normaal is in marokko dan heb je voor 450 echt een mega dikke grote bobbel van een ring

11-11-2011, 17:16

Citaat door Maryam__:
haha ja die snapt het allemaal niet zo

11-11-2011, 18:13
upp..wil ik ook wel weten. Ik zie de laatste tijd wel veel een ring die ik zo vaak tegen ben gekomen. ik heb helaas geen foto, maar hij is best overdreven vind ik zelf. Het is een horizontale staaf met daarop steentjes.

11-11-2011, 18:59

Citaat door flamingoo:
upp..wil ik ook wel weten. Ik zie de laatste tijd wel veel een ring die ik zo vaak tegen ben gekomen. ik heb helaas geen foto, maar hij is best overdreven vind ik zelf. Het is een horizontale staaf met daarop steentjes.
ieeeeeeeeeewwwwlllllllllllllllllllllllll

die ring is zo kapot lelijk dat hij gewoon moet worden verbannen iewllll...

12-11-2011, 10:02

Citaat door alhoceimia_20:
ieeeeeeeeeewwwwlllllllllllllllllllllllll

die ring is zo kapot lelijk dat hij gewoon moet worden verbannen iewllll...

12-11-2011, 14:14



Citaat door alhoceimia_20:
ieeeeeeeeeewwwwlllllllllllllllllllllllll

die ring is zo kapot lelijk dat hij gewoon moet worden verbannen iewllll...
ik eis idd ook een verbod op de verkoop van die ring ieeeuuuww

12-11-2011, 14:18

Citaat door alhoceimia_20:
een 3delige marokkaanse trouwring, ja dat is toch zo standaard en simpel zoals altijd? haha
alleen kunnen ze overdrijven met die neppe diamanten zo groot als ik weet niet wat.

een 3delige marokkaanse dikke trouwring kost gemiddeld 200euro, maar heb je ook echt een dikke.
en 3delige is toch gewoon standaard simpel en marokkaans of zie ik dat nou verkeerd? als de goudprijs weer normaal is in marokko dan heb je voor 450 echt een mega dikke grote bobbel van een ring
indd dat is wel zoo, ik heb gewoon een leuke simpele ring zoo dik is die niet gewoon normale!
200 euro voor ring hmm jaa dat kan maar dan heb je geen goud maar rood goud kleur ring dan kan dat wel maar
200 euro voor een ring en die nog dik is nee heb je ze niet

12-11-2011, 19:21

Citaat door Bruidje-2012:
indd dat is wel zoo, ik heb gewoon een leuke simpele ring zoo dik is die niet gewoon normale!
200 euro voor ring hmm jaa dat kan maar dan heb je geen goud maar rood goud kleur ring dan kan dat wel maar
200 euro voor een ring en die nog dik is nee heb je ze niet
precies daarom, als de goudprijs weer daalt wat zeker zal gebeuren (goudprijs daalt en stijgt heeft nooit een vaste prijs) dan heb je 200euro al een BIG FAT WEDDINGRING maar in jouw geval kun je zoveel meer goud halen voor je geld

goud wordt altijd gesmolten met zilver en of koper, door koper wordt de kleur van goud wat roder. goud dat met koper wordt gesmolten en dan bv 12karaat is veel roder als een ring met 22karaat omdat er meer koper bij wordt gesmolten vandaar dus de verschillen in karaat vindt goud gesmolten met zilver zoveel mooier heeft een mooie zacht gele gloed. puur goud kan nooit gebruikt worden voor sieraden ze zullen dan in no time vervormen goud is namelijk altijd zacht

maar mabrouk met je huwelijk, ik wens je veel sabr en zegeningen toe

Pagina's : [1] 2