Bekijk volle/desktop versie : Dus stel hij/zij zegt:



Pagina's : [1] 2

08-11-2011, 20:20
"Als jij niets vraagt over mijn verleden, dan zal ik jou ook niets vragen over jouw verlede"


Wat ga jij dan als man/vrouw denken? Ik denk: "Die heeft vast iets gedaan dat niet door de beugel kan en wilt het nu gewoon niet vertellen"

08-11-2011, 20:30


Reageer, ik ben een man. =/

08-11-2011, 20:31
Net goed, mijn verleden gaat hem niets aan.

08-11-2011, 20:32

Citaat door Sihaaam-:
"Als jij niets vraagt over mijn verleden, dan zal ik jou ook niets vragen over jouw verlede"


Wat ga jij dan als man/vrouw denken? Ik denk: "Die heeft vast iets gedaan dat niet door de beugel kan en wilt het nu gewoon niet vertellen"

08-11-2011, 20:33



Citaat door Sihaaam-:
Reageer, ik ben een man. =/
met een vrouwennaam?

08-11-2011, 20:35

Citaat door Sihaaam-:
"Als jij niets vraagt over mijn verleden, dan zal ik jou ook niets vragen over jouw verlede"


Wat ga jij dan als man/vrouw denken? Ik denk: "Die heeft vast iets gedaan dat niet door de beugel kan en wilt het nu gewoon niet vertellen"
ahja,ik zou het zo laten,als in het heden het zo goed gaat waarom niet? Maar ik zou wel willen weten wat zijn jeugdherineringen zijn,hoe hij opgroeide,ik bedoel het is ook een deel van je persoonlijkheid?

08-11-2011, 20:47

Citaat door ZAKENVROUW__:
Net goed, mijn verleden gaat hem niets aan.

Waarom niet? Ze zeggen toch altijd dat je alles metelkaar moet delen.

Citaat door alucard:

?

Citaat door Mariah:
met een vrouwennaam?

Ik heb zo mijn geheimpkes.

Citaat door Mariah:
ahja,ik zou het zo laten,als in het heden het zo goed gaat waarom niet? Maar ik zou wel willen weten wat zijn jeugdherineringen zijn,hoe hij opgroeide,ik bedoel het is ook een deel van je persoonlijkheid?
Dus jij zou het gewoon willen weten?

08-11-2011, 20:53

Citaat door Sihaaam-:
Waarom niet? Ze zeggen toch altijd dat je alles metelkaar moet delen.
Wie is "ze"? Die uitspraak zul je nooit van mij horen, wat hij in zijn verleden heeft geflikt hoef ik echt niet te weten.

08-11-2011, 20:53
verleden is verleden klaar

08-11-2011, 20:57
Ik zou wel benieuwd zijn als zij met zo'n uitspraak zou komen.

Denk dat ik er dan ook meteen mee zou kappen

08-11-2011, 20:59
zonder verleden geen toekomst, hij moet alles van je weten voordat je samen iets kunt opbouwen

08-11-2011, 21:00
Dan heeft hij wat te verbergen.

08-11-2011, 21:00



Citaat door Sihaaam-:
"Als jij niets vraagt over mijn verleden, dan zal ik jou ook niets vragen over jouw verlede"


Wat ga jij dan als man/vrouw denken? Ik denk: "Die heeft vast iets gedaan dat niet door de beugel kan en wilt het nu gewoon niet vertellen"
ik zou zeggen: ga naar je moerrrr!!! het is tussen mij en Allah subhana wa ta3ala wat ik in me verleden heb gedaan.

opgerot met dat nieuwsgierige gedrag en vragen.

alsof ik en zij er wat aan hebben als ik mijn of haar verleden ga bespreken?

08-11-2011, 21:17

Citaat door alucard:
Ik zou wel benieuwd zijn als zij met zo'n uitspraak zou komen.

Denk dat ik er dan ook meteen mee zou kappen

Oke..

Citaat door wiewie:
zonder verleden geen toekomst, hij moet alles van je weten voordat je samen iets kunt opbouwen

Juist..

Citaat door Angelwings.:
Dan heeft hij wat te verbergen.
Dacht ik dus ook.

Citaat door Freestylo:
ik zou zeggen: ga naar je moerrrr!!! het is tussen mij en Allah subhana wa ta3ala wat ik in me verleden heb gedaan.

opgerot met dat nieuwsgierige gedrag en vragen.

alsof ik en zij er wat aan hebben als ik mijn of haar verleden ga bespreken?
Oke.

09-11-2011, 00:12

Citaat door Sihaaam-:


Dus jij zou het gewoon willen weten?
Ja tuurlijk,stel je voor dat je man in het verleden een vrouw blijkt te zijn,dan wil je dat natuurlijk voor de zekerheid weten.

Pagina's : [1] 2