Bekijk volle/desktop versie : Hou een keer op met elkaar te vernederen!! Broederschap in de Islaam..!!



08-11-2011, 19:24

Citaat door DKB_:

Het doet mij zo een pijn om hier keer op keer slechte topics over de 'MAROKKAANSE VROUW' of over de 'MAROKKAANSE MAN' te lezen!

Vooral de Broeders hebben het blijkbaar erg moeilijk met de Zusters! Ze kunnen elkaars bloed wel drinken!

Ja, ik voel me zeer en zeker aangesproken, omdat het hier over mijn mede Muslims gaat!

Wij zijn 1 Ummaah en dienen gezamelijk te strijden op Siraatul Mustaqeem!

Waarom help jij je medemens niet tot het goede?
Waarom spreek jij je medemens niet aan op hem/haar gedrag?
Jij wenst toch ook voor jouw medemens wat jij voor jezelf wenst?

Help dan mee om je medemens tot het goede aan te sporen en je medemens weer de ware pad van Allaah te laten bewandelen!

Wij worden door de ongelovigen al genoeg in het kwade daglicht gezet! En nu doen jullie dat onderling ook!

VREZEN JULLIE DAN NIET VOOR JULLIE HEER?
VREZEN JULLIE DAN NIET VOOR DE DAG DER OPSTANDING?

Streef naar de Ridha, Welbehagen van Allaah om zo Zijn tevredenheid te behouden!

Leef volgens de Quraan en Sunnaah!!

WIJ ZIJN MUSLIMS, WIJ ZIJN 1 UMMAAH, WIJ ZIJN NIET PER INDIVIDU!!!

.

08-11-2011, 19:46


Lieverd, barakAllahoe fieki voor je mooie woorden!!

Ik vind het een heel mooi streven en een mooi gebaar van jou naar onze oemmah. Ik ben alleen bang dat wij nu in een tijd leven waarin mensen enorm egoistisch zijn en dus alleen aan zichzelf denken en zichzelf op nummer 1 plaatsen. Dit doet zij door slechte te spreken over anderen en door fitnah te zaaien.

We moeten hiermee kappen!!

08-11-2011, 19:48
barakAllahoe fiek voor je wijzen woorden !