Bekijk volle/desktop versie : Ik ga het huis uit, maar ik heb onderdak nodig



Pagina's : [1] 2

08-11-2011, 16:09
Wie kan me helpen? Ik weet niet of er misschien een meid aanwezig is die op zichzelf woont en waar ik wellicht een kamer kan huren? Misschien kan iemand me vertellen naar welke instanties ik moet kijken, opvanghuizen van stichting Wende is alleen voor huiselijk geweld dus daar kan ik niet heen en crisisopvang is gemengd dat moet ik al helemaal niet hebben. Ben 19 jaar oud.

Is er misschien iemand die hier verstand van heeft en me wellicht verder kan helpen? Alleen vrouwen svp!

Alvast bedankt

08-11-2011, 16:56


Je kan via je je huisarts regelen. Die hebben meestal connecties met instansies voor psychosciale hulp. Je kan beter gelijk afspraak morgen met de huisarts. Je kan mij een privé bericht sturen als je er behoefte aan hebt om te praten .

08-11-2011, 18:08

Citaat door Duality:
Je kan via je je huisarts regelen. Die hebben meestal connecties met instansies voor psychosciale hulp. Je kan beter gelijk afspraak morgen met de huisarts. Je kan mij een privé bericht sturen als je er behoefte aan hebt om te praten .

Ik heb liever dat zo min mogelijk mensen het weten, misschien gaat 'familie' navraag bij m'n huisarts doen als ze weten dat ik daar geweest ben, ik ga dus liever rechtstreeks met een instantie in gesprek.

Tóch bedankt!

08-11-2011, 18:11
wat is je reden da je weg wilt mss kun je zo eens kijken of er eventueel toch een andere mogelijkheid is he

08-11-2011, 18:23


Huisarts heeft normaal een eed afgelegd, hij zal dus niks zeggen. Mag het niet eens, verboden!

08-11-2011, 18:29
Zo ver was ik ook al, maar ik denk niet dat, als mijn huisarts tegen een pistool aankijkt en er boze marokkanen om hem heen staan, die eed voor hem van belang is. Thats why

08-11-2011, 18:32
haha nou dan moet je wel wat ergs hebben geflikt wil je familie je opzoeken via pistolen

08-11-2011, 18:37
Ik heb helemaal niets ergs geflikt.

08-11-2011, 18:48
Je huisarts heeft een eed afgelegd, dus haal die negatieve fantasieen met pistool etc uit je hoofd. Dat zal niet gebeuren..je ouders kunnen niet ruiken dat je bij de huisarts bent geweest...je maakt een afspraak en gaat gewoon langs. Niemand die zal weten dat je daar bent geweest.

Verder..waar kom je vandaan? In welke omgeving zoek je een woning/kamer?
Kan je die bekostigen? Misschien (ik beloof niks) dat ik je kan helpen!!

08-11-2011, 18:53

Citaat door Goddamn:
Zo ver was ik ook al, maar ik denk niet dat, als mijn huisarts tegen een pistool aankijkt en er boze marokkanen om hem heen staan, die eed voor hem van belang is. Thats why
Yeh maffiafilm.

08-11-2011, 21:10
Kartonnendozen genoeg.

09-11-2011, 22:39
http://www.google.nl kan je verder helpen!

10-11-2011, 12:15



Citaat door Goddamn:
Zo ver was ik ook al, maar ik denk niet dat, als mijn huisarts tegen een pistool aankijkt en er boze marokkanen om hem heen staan, die eed voor hem van belang is. Thats why
Ok.

10-11-2011, 12:33
Straks gaan diezelfde gewapende boze marokkanen verhaal halen bij degene die jou in huis neemt.

10-11-2011, 13:48
waarom wil je weg?

Pagina's : [1] 2