Bekijk volle/desktop versie : Kersje op de taart?



08-11-2011, 15:25
[ging naar de winkel wou iets leuks voor mijn broertje kopen. Kom ik bij een horloge, keek k naar de prijs en moest bijna flauwvallen, wat voor belachelijke prijzen zijn er tegenwoordig damnnn en da was niet eens goud!!!!!]

Ik moest er echt om lachen, 950 kifash voor saiko ofzo

08-11-2011, 15:27


Ken je net zo goed een leuke Adidas horloge kopen.

08-11-2011, 15:28
Seiko, is meestal duur.
Kijk bij Lucardi, heb je goedkopere horloge's en ook wel leuke.

08-11-2011, 15:34
Armani heeft prachtige mannen horloges. Wacht op mijn loon en dan ga ik eentje halen voor mijn broer. Je moet naar die van stad gaan onder mediamarkt. Die hebben heel leuke horloges.

08-11-2011, 15:53


Angelwings: broertje is meer klassiek type....

Kaoutar: Ik wist het niet, kreeg bijna ene hartinfact ze zien er zo gewoon uit, als het gelijk ne breitling wagga ze ogen kei mooi, maar 950 voor iets dat kei simpel is

Hayatteke:voor hoeveel als e 500 euro wilt leggen is echt zonde voor je geld echt waar en dat voor horloge 3ad

08-11-2011, 15:55

Citaat door justmimz:
Angelwings: broertje is meer klassiek type....

Kaoutar: Ik wist het niet, kreeg bijna ene hartinfact ze zien er zo gewoon uit, als het gelijk ne breitling wagga ze ogen kei mooi, maar 950 voor iets dat kei simpel is

Hayatteke:voor hoeveel als e 500 euro wilt leggen is echt zonde voor je geld echt waar en dat voor horloge 3ad
Voor 300 euro heb je een mooi horloge. Maakt niet uit, een horloge blijf je dragen. ik heb er zelf eentje aangekocht toen voor 279 en nu 4 jaar later heb ik hem nog en ik draag die dagelijks.

08-11-2011, 15:57

Citaat door justmimz:
Angelwings: broertje is meer klassiek type....

Kaoutar: Ik wist het niet, kreeg bijna ene hartinfact ze zien er zo gewoon uit, als het gelijk ne breitling wagga ze ogen kei mooi, maar 950 voor iets dat kei simpel is

Hayatteke:voor hoeveel als e 500 euro wilt leggen is echt zonde voor je geld echt waar en dat voor horloge 3ad
Dan moet je die prijzen van Cartier nog horen! -_-

08-11-2011, 16:01

Citaat door hayatteke:
Voor 300 euro heb je een mooi horloge. Maakt niet uit, een horloge blijf je dragen. ik heb er zelf eentje aangekocht toen voor 279 en nu 4 jaar later heb ik hem nog en ik draag die dagelijks.
Kei veel man eerlijk = eerlijk, koop ik liever iets van goud, dan kan k het eventueel verkopen en heb k winst. Ik ben sowieso niet voor horloge, maar heb eens gekregen die geef k direct naar mijn mama.

Masha die van vandaag a hayat wollah k was in de inno was bijna op die glazen bak gevallen,. en begon dan alleen te lachen, omdat het belachelijk duur is.

08-11-2011, 16:02

Citaat door Kaoutar_:
Dan moet je die prijzen van Cartier nog horen! -_-
Mijn hart gaat dan echt stoppen