Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel uurtjes kan ik het beste mijn henna in mijn haren laten?



Pagina's : [1] 2

08-11-2011, 14:28
Ik heb gisteren om 21.00 uur henna in mijn haren gedaan, en het is nu 14.30. Dus het zit er nubijna 18 uur in. zeggen jullie nog langer, of er nu uit halen.

08-11-2011, 14:31


HAHA, je hoofd zal nu vast beschimmeld zijn. Henna hoor je 3/4 uurtjes in je haar te laten, of ermee slapen en de volgende ochtend wassen. Geen 24uur?!

08-11-2011, 14:36

Citaat door Angelwings.:
HAHA, je hoofd zal nu vast beschimmeld zijn. Henna hoor je 3/4 uurtjes in je haar te laten, of ermee slapen en de volgende ochtend wassen. Geen 24uur?!
Ik heb dat vaker gedaan hoor, nooit een beschimmelde hoofd er aan over gehouden
3 a 4 uurtje is ehct kort.

08-11-2011, 14:38
Omg. Had je allang al af moeten halen!

Volgens mij ben jij nu getransformeerd naar een 'ginger'

08-11-2011, 14:38



Citaat door Ontoelaatbaar:
Ik heb dat vaker gedaan hoor, nooit een beschimmelde hoofd er aan over gehouden
3 a 4 uurtje is ehct kort.
Ga jij puur voor de kleur? Dan is 3/4uurtjes met een plastic zak over je hoofd genoeg.
Heb het nooit zelf gedaan, maar mn nicht deed 't vaak. Door die zak gaat 't proces sneller. Trek 't in.
Maar als het gedroogd is heb je dr niets aan. Komt geen 'sap' uit , wt btw stinkttt.

08-11-2011, 14:39

Citaat door Angelwings.:
Ga jij puur voor de kleur? Dan is 3/4uurtjes met een plastic zak over je hoofd genoeg.
Heb het nooit zelf gedaan, maar mn nicht deed 't vaak. Door die zak gaat 't proces sneller. Trek 't in.
Maar als het gedroogd is heb je dr niets aan. Komt geen 'sap' uit , wt btw stinkttt.
Ik ga niet alleen voor de kleur, maar meer voor mijn haar, dat het gezonder wordt en minder haar uitval krijg.

Het stinkt wel hahaha,

08-11-2011, 14:40

Citaat door Boo.:
Omg. Had je allang al af moeten halen!

Volgens mij ben jij nu getransformeerd naar een 'ginger'
Voordeel is dat ik donkder haar heb. Dus ik hou er altijd een kastanje achtige gloed aan over.

08-11-2011, 14:41
Het is zo goed voor je haar, hoofdhuid; hoe langer je het erin laat des te beter. Maar 18 uur?

08-11-2011, 14:41
Ik heb ook donker haar. Afgelopen zomer gedaan, 2uurtjes laten intrekken. Meer dan genoeg, rode gloed blijft lang hangen.

08-11-2011, 14:42


Mijn moeder laat het altijd een uurtje of 2 erin. Maar 18 uur?

08-11-2011, 14:42

Citaat door Boo.:
Ik heb ook donker haar. Afgelopen zomer gedaan, 2uurtjes laten intrekken. Meer dan genoeg, rode gloed blijft lang hangen.
Het is niet alleen voor de kleur, maar wil het goed in laten trekken voor mijn haar. Dat ik er gezonder haar van krijg.

08-11-2011, 14:43

Citaat door ZAKENVROUW__:


Mijn moeder laat het altijd een uurtje of 2 erin. Maar 18 uur?
Is dat zo lang dan? Ik doe dat altijd. Nu twijfel ik haast, nu al ik deze reacties zie van jullie.

08-11-2011, 14:44



Citaat door Ontoelaatbaar:
Het is niet alleen voor de kleur, maar wil het goed in laten trekken voor mijn haar. Dat ik er gezonder haar van krijg.
Maar schat, op een gegeven moment is de henna opgedroogd. En krijg je van die harde brokken in je haar. Heb je niets aan!
Ken je net zo goed je haar wassen.

08-11-2011, 14:45

Citaat door Angelwings.:
Maar schat, op een gegeven moment is de henna opgedroogd. En krijg je van die harde brokken in je haar. Heb je niets aan!
Ken je net zo goed je haar wassen.
Je hebt wel gelijk. De henna droogt altijd snel op in de zomer.Aangezien het nu winter is, duurt het lang voordat het opdroogt. Ik heb er net aan zitten voelen, en het is nog niet helemaal droog.

08-11-2011, 14:45
het is goed om er mee te slapen maar 18 uur is wel te veel van het goede, henna heeft ook iets van een metaalsoort in .. dat is weer minder goed voor ons haar. Ik zou het eraf wassen als ik jouw was

Pagina's : [1] 2