Bekijk volle/desktop versie : Ze verklaarden teveel alcohol te hebben gedronken



08-11-2011, 11:15






De drie verdachten staan in januari voor de rechter.
Met de aanhouding van drie jonge mannen uit Den Haag en Leidschendam denkt de politie de laffe mishandeling van een invalide dakloze uit Den Haag te hebben opgelost. Een van de verdachten meldde zich enkele dagen na 'Opsporing Verzocht'.
Dit meldt AD/Haagse Courant vandaag. De zwerver ligt op vrijdagavond 22 juli in zijn rolstoel te slapen in een nis van de Koninklijke Bibliotheek aan het Prins Willem-Alexanderhof. De 53-jarige man voelt zich daar veilig. Hij zit daar geregeld, veroorzaakt nooit overlast en krijgt vaak iets te eten van voorbijgangers of beveiligers.

Slaan en bekogelen
Rond 23 uur wordt zijn slaap ruw verstoord als drie jongens (17 en 18 jaar) zonder enige aanleiding op hem in beginnen te slaan en hem met stenen bekogelen.

Alsof dat nog niet genoeg is, pakt een van de daders een fiets en smijt die bovenop de invalide man. Een beveiliger die alles heeft gezien op zijn monitor snelt te hulp, maar de jongens zijn dan al lachend weggerend.

Benauwd
Bewakingscamera's legden de mishandeling haarscherp vast. De beelden werden onlangs voor de tweede keer uitgezonden in Opsporing Verzocht. Een van de verdachten, de 18-jarige Hagenaar, kreeg het benauwd van alle publiciteit en schoor zijn haar af in de hoop niet herkend te worden. Vorige week woensdag meldde hij zich alsnog bij de politie.

Twee dagen later werden de 17-jarige medeverdachten uit Leidschendam aangehouden. De mannen verklaarden dat zij tijdens een avondje stappen te veel alcohol hadden gedronken, waarna ze op weg naar huis de zwerver te grazen namen.

Een van de verdachten verklaarde niet actief betrokken te zijn geweest bij het incident. Justitie verwijt hem echter dat hij niets heeft gedaan om zijn vrienden te stoppen. De mannen moeten zich eind januari bij de rechter verantwoorden voor de mishandeling. (Redactie)



Pffffffff... even serieus. SNOTjochies van 18 die verklaren dronken te zijn .. waar gaat het heen

08-11-2011, 11:17


Een reactie van iemand op ad.nl :

''Trouwens dit ziet er verdacht buitenlands uit, mogen zij überhaupt wel alcohol drinken???''

Touche! ... soms.. schaam ik me diep...

08-11-2011, 11:23
[QUOTE=Madame_Louisa;101903128]Een reactie van iemand op ad.nl :

''Trouwens dit ziet er verdacht buitenlands uit, mogen zij überhaupt wel alcohol drinken???''

Touche! ... soms.. schaam ik me diep...[/QUOTE
In Leidschendam is dat de normaalste zaak van de wereld, daar drinken of blowen ze allemaal gezellig met elkaar. Leren ze allemaal van hun grote "stoere" broers of buurjongens

08-11-2011, 11:31

Citaat:
In Leidschendam is dat de normaalste zaak van de wereld, daar drinken of blowen ze allemaal gezellig met elkaar. Leren ze allemaal van hun grote "stoere" broers of buurjongens

08-11-2011, 11:36


Het land uit zetten!

08-11-2011, 11:37
Erg he. De Marokaanse jongeren komen hun weekend dronken door (niet allemaal)

08-11-2011, 11:39

Citaat door Lella_Bouja:
Het land uit zetten!


Ik zou het niet erg vinden als dat met deze types gebeurt...


Citaat door -Married-Girl-:
Erg he. De Marokaanse jongeren komen hun weekend dronken door (niet allemaal)
Nee, niet allemaal maar toch schrikbarend veel denk ik zo...

08-11-2011, 11:59
schande voor hun familie

genoeg marokkanen die drinken
jongens en meisjes

Moge Allah ons leiden,Ameen

08-11-2011, 18:23
In de gevangenis doen en voor heel lang. Minder rotzooi op straat.

08-11-2011, 18:39
en dan maar roepen marokkaanse wijven zijn sloeries, marokkaanse wijven zijn zo

tfoe!!!!!Die gasten hebben dikke a3amoeth nodig en dan het land uit