Bekijk volle/desktop versie : Sjahada



08-11-2011, 10:39
ik wil snel mijn Sjahada uitspreken.
maar ik kan nergens een geluidsopname vinden..
ik ben zelf nederlands en mijn vriend zegt steeds dat ik gewoon de woorden uit mijn hoofd moet leren.
maar ik zie de woorden,maar kan ze nie uitspreken.
en ik moet zeggen dat mijn vriend er niet even voor wil zitten met mij om te oefenen.
het geeft mij een gevoel dat ik het zelf maar moet uitzoeken.
ik speur het internet af naar een opname van de Sjahada,zodat ik deze keer op keer kan beluisteren en het op deze manier goed kan leren uitspreken.
kunt u mij helpen

08-11-2011, 10:46


Ga naar de moskee

08-11-2011, 14:08

Citaat door ilham_23:
Ga naar de moskee



Dit is weer typisch zo'n reactie zonder toegevoegde waarde, aangezien ze aangeeft zelf eerst de tekst te willen leren...

@topicstarter, ik heb je een pm gestuurd incl audiobestandje

08-11-2011, 15:48
de afspraak bij de moskee staat.
en ik weet dat je het kan na zeggen als de imam het zegt.
maar ik wil de woorden echt goed kunnen zeggen,zodat ik mijn hart erin kan gooien en niet vooral bezig ben of ik de woorden wel goed uitspreek

08-11-2011, 15:49


dank je...ik ga het meteen luisteren!

09-11-2011, 09:35
Nou, in de moskee kunnen ze haar helpen op meerdere gebieden. Dus zeker wel toegevoegde waarde.

09-11-2011, 15:11

Citaat door ilham_23:
Nou, in de moskee kunnen ze haar helpen op meerdere gebieden. Dus zeker wel toegevoegde waarde.
ik heb van de moskee waar ik heen zal gaan gehoord dat ze allerlei cursussen voor bekeerlinginen geven.
dus een moskee is zeker goed en fijn.

09-11-2011, 17:28
Masha Allah, leuk een zuster erbij!

Moge Allah subhana wa ta'ala jou helpen en voor jou en alle andere islamieten de pad naar kennis en Djannah vergemakkelijken, Ameen.