Bekijk volle/desktop versie : Koppigheid



Pagina's : [1] 2 3

07-11-2011, 15:55
Het valt mij op dat jullie marokkanen zo ontzettend koppig zijn!
Waar komt dat toch vandaan?
Als er ruzie is of onenigheid, dan gaat er vaak een maand of langer overheen voordat de boosheid echt is gezakt

En ik merk dat dit zowel voor de man als vrouw geldt..

07-11-2011, 15:57




Ik ben ook heel koppig.
Maar als het om een ruzie gaat en het is mijn fout zal ik zelf weer aankloppen.
Is het de ander fout, zal hij/zij zelf moeten komen aankloppen.

07-11-2011, 15:59

Citaat door Feschkelisatie:


Ik ben ook heel koppig.
Maar als het om een ruzie gaat en het is mijn fout zal ik zelf weer aankloppen.
Is het de ander fout, zal hij/zij zelf moeten komen aankloppen.
Ja zo denk ik er ook over

07-11-2011, 15:59

Citaat door Feschkelisatie:


Ik ben ook heel koppig.
Maar als het om een ruzie gaat en het is mijn fout zal ik zelf weer aankloppen.
Is het de ander fout, zal hij/zij zelf moeten komen aankloppen.
Haha ja ik ben nederlandse, maar heb wel marokkaanse vrienden. Als er een keer onenigheid is, wordt er gelijk niet meer gepraat en als ik dan zeg; afspreken, praten we er wel over en komt wel goed, dan moet er eerst 1.5 maand ofzo overheen gaan haha!

07-11-2011, 16:04



Citaat door Doornroosje1986:
Haha ja ik ben nederlandse, maar heb wel marokkaanse vrienden. Als er een keer onenigheid is, wordt er gelijk niet meer gepraat en als ik dan zeg; afspreken, praten we er wel over en komt wel goed, dan moet er eerst 1.5 maand ofzo overheen gaan haha!
Oke.. dat is wel erg overdreven.
Soms moet je een mens laten inzien dat ook hij/zij fouten maakt.
Anders denken ze dat er altijd aangeklopt word op hen deur, zo werkt het niet.

07-11-2011, 16:05

Citaat door MaRouaN:
Ja zo denk ik er ook over
Haha, mooi!

07-11-2011, 16:07

Citaat door Feschkelisatie:
Oke.. dat is wel erg overdreven.
Soms moet je een mens laten inzien dat ook hij/zij fouten maakt.
Anders denken ze dat er altijd aangeklopt word op hen deur, zo werkt het niet.
Nou een marokkaanse vriend van mij heeft me ooit gezegd; zet nooit je trots opzij bij een marokkaan. Vuur gewoon met vuur bestrijden, niet te lief, want het gaat bij ons vanzelf zitten knagen en we krijgen altijd spijt, alleen duurt dat even.. we komen vanzelf terug haha!

07-11-2011, 16:09

Citaat door Doornroosje1986:
Nou een marokkaanse vriend van mij heeft me ooit gezegd; zet nooit je trots opzij bij een marokkaan. Vuur gewoon met vuur bestrijden, niet te lief, want het gaat bij ons vanzelf zitten knagen en we krijgen altijd spijt, alleen duurt dat even.. we komen vanzelf terug haha!

Dat klopt ook.

Maar bij sommige kan het jaren duren. Dan ben je een beetje laat vind je ook niet?
Vooral als het vrienden zijn, of familieleden. Dan wil je dat het zo snel mogelijk weer goed zit.

07-11-2011, 16:09

Citaat door Doornroosje1986:
Haha ja ik ben nederlandse, maar heb wel marokkaanse vrienden. Als er een keer onenigheid is, wordt er gelijk niet meer gepraat en als ik dan zeg; afspreken, praten we er wel over en komt wel goed, dan moet er eerst 1.5 maand ofzo overheen gaan haha!
Vandaar dat je zei, "jullie marokkanen".

Ik haat koppigheid, vooral marokkaanse meiden hebben dat, die moet je gewoon dood knuppelen.

07-11-2011, 16:11

Citaat door antigay:
Vandaar dat je zei, "jullie marokkanen".

Ik haat koppigheid, vooral marokkaanse meiden hebben dat, die moet je gewoon dood knuppelen.

07-11-2011, 16:12

Citaat door antigay:
Vandaar dat je zei, "jullie marokkanen".

Ik haat koppigheid, vooral marokkaanse meiden hebben dat, die moet je gewoon dood knuppelen.
Ik heb sinds gister bijgelegd met een goede vriendin van me. Heeft twee maanden geduurd, terwijl we elkaar super erg gemist hebben. Echt apart haha, heb dit nooit met mijn nederlandse vriendinnen. Niet ten nadelen van jullie, maar het valt me gewoon op haha!

07-11-2011, 16:14

Citaat door Feschkelisatie:

Dat klopt ook.

Maar bij sommige kan het jaren duren. Dan ben je een beetje laat vind je ook niet?
Vooral als het vrienden zijn, of familieleden. Dan wil je dat het zo snel mogelijk weer goed zit.
Ja ik heb twee maanden ruzie gehad met een vriendin van me. Is nu pas weer goed, terwijl ik het op dag twee al uit wilde praten haha. Waarom moet dat toch altijd zo lang duren? Waar komt die trots toch vandaan haha..

07-11-2011, 16:15



Citaat door Doornroosje1986:
Ja ik heb twee maanden ruzie gehad met een vriendin van me. Is nu pas weer goed, terwijl ik het op dag twee al uit wilde praten haha. Waarom moet dat toch altijd zo lang duren? Waar komt die trots toch vandaan haha..
Het zit 'm in de genen denk ik
Marokkaanse bloed!

Nee joh, geen idee.
Ieder voorzich.

07-11-2011, 16:15
Dat koppige mensen niet moe worden van zichzelf joh.

07-11-2011, 16:24

Citaat door Feschkelisatie:
Het zit 'm in de genen denk ik
Marokkaanse bloed!

Nee joh, geen idee.
Ieder voorzich.
Dat denk ik ook altijd, ieder voor zich, maar uiteindelijk heeft elke marokkaan het hahahaha

Pagina's : [1] 2 3