Bekijk volle/desktop versie : Vertel eens...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-11-2011, 13:38

[Hoe was jullie dag gister?]


Citaat:

[CENTER]

[/CENTER]

07-11-2011, 13:43


Het spijt me voor de mensen die de dag alleen hebben doorgebracht. Big hug.

Citaat:

07-11-2011, 13:46
Was voor mij een leuke gezellige l3ied Alhamdilullilah!

07-11-2011, 13:47
Allah iebarekfiek. Taqabala Allahoe mina wa minkoem. Ik hoop dat jullie allemaal van deze mooie dagen genieten..

Gisteren was geweldig, heb er echt van genoten. Al7amdulilah en later op de dag zal het huis weer vol zitten met; broers/zussen, kleinkinderen en andere familieleden..

07-11-2011, 13:53



Citaat door XxFaaaaatjuhxX:
Was voor mij een leuke gezellige l3ied Alhamdilullilah!

Leuk om te horen (lezen), wat heb je zoal gedaan...

Citaat door Wervelwind.:
Allah iebarekfiek. Taqabala Allahoe mina wa minkoem. Ik hoop dat jullie allemaal van deze mooie dagen genieten..

Gisteren was geweldig, heb er echt van genoten. Al7amdulilah en later op de dag zal het huis weer vol zitten met; broers/zussen, kleinkinderen en andere familieleden..
Ameen. =D

Aahw dus jullie gaan vandaag vrolijk verder?! Gezelligggg.

07-11-2011, 13:56
Allah barak fiek.

Hoe was jouw dagje?

07-11-2011, 14:10

Citaat door __Esmaatje__:
Allah barak fiek.

Hoe was jouw dagje?
T3iedoe t3awdoe inshaAllah.

Super gezellig, el hamdoulillah. De familie verzamelde zich bij mijn opa en oma. 1 gekke familie. :-p Mijn oom meskien kwam even bij de vrouwen zitten (voornamelijk zijn zussen), waardoor ik de gelegenheid nam om hem eens flink te plagen. Zegt hij tegen mijn moeder: " de volgende keer als je komt neem haar a.u.b niet mee". Doelend op mij. (:gniffel

En hoe was jouw dagje?

07-11-2011, 14:16

Citaat door Freaky_moi:
T3iedoe t3awdoe inshaAllah.

Super gezellig, el hamdoulillah. De familie verzamelde zich bij mijn opa en oma. 1 gekke familie. :-p Mijn oom meskien kwam even bij de vrouwen zitten (voornamelijk zijn zussen), waardoor ik de gelegenheid nam om hem eens flink te plagen. Zegt hij tegen mijn moeder: " de volgende keer als je komt neem haar a.u.b niet mee". Doelend op mij. (:gniffel

En hoe was jou dagje?
Amien.

Dat was dus je eerste tevens je laatste bezoek.

Alhamdoelilah. In de avond waren al mijn neefjes en nichtjes bij ons thuis. Afgelopen zaterdag ben ik even naar het dorpje gegaan, om cadeautjes te halen. In mijn kamer hebben zij hun cadeautjes uitgepakt. Zij waren er in ieder geval hartstikke blij mee, of deden alsof.

Al shwa op?

07-11-2011, 14:17

Citaat door Freaky_moi:
Leuk om te horen (lezen), wat heb je zoal gedaan...

Ameen. =D

Aahw dus jullie gaan vandaag vrolijk verder?! Gezelligggg.
Ja, wij gaan vandaag vrolijk verder. Alleen mijn kleine zusje vindt het niet zo leuk gisteren kwam ze na de keuken;'ik word gek van die kinderen. Ik word gek!' Hahahaha..

xOok een knuffel van mij aan degene die het gister alleen heeft doorgebracht..xknuffelx

07-11-2011, 14:18
Het was geweldig Al7amdoulillah....druk druk druk, toen ik eindelijk in bed lag was ik nog steeds aan het trippen en de kinderstemmen die om CM riepen spookten nog steeds door mijn hoofd...maar had het voor geen goud willen missen.

07-11-2011, 14:31

Citaat door __Esmaatje__:
Amien.

Dat was dus je eerste tevens je laatste bezoek.

Alhamdoelilah. In de avond waren al mijn neefjes en nichtjes bij ons thuis. Afgelopen zaterdag ben ik even naar het dorpje gegaan, om cadeautjes te halen. In mijn kamer hebben zij hun cadeautjes uitgepakt. Zij waren er in ieder geval hartstikke blij mee, of deden alsof.

Al shwa op?
Ben bang van wel... xsnik snikx Vanochtend haalde ik nog even iets omhoog van wat hij gister zei en lachte erom en toen zei me ma 'qa tweried iouasharayd edhemezjegh di thedaath amoua naghni ' (je weet dat hij me gesmeekt heeft om je thuis te laten de volgende keer). Dus ze is het zeker niet vergeten.

Aaah zo leuk. Haha, dat vetgedrukte. Ze vonden het vast wel leuk!

Ja gister en straks weer.
En jij?

07-11-2011, 14:38

Citaat door Freaky_moi:
Ben bang van wel... xsnik snikx Vanochtend haalde ik nog even iets omhoog van wat hij gister zei en lachte erom en toen zei me ma 'qa tweried iouasharayd edhemezjegh di thedaath amoua naghni ' (je weet dat hij me gesmeekt heeft om je thuis te laten de volgende keer. Dus ze is het zeker niet vergeten.

Aaah zo leuk. Haha, dat vetgedrukte. Ze vonden het vast wel leuk!

Ja gister en straks weer.
En jij?
Moeders vergeten niets.

Het gaat om het gebaar, sinds paar jaar doe ik dit altijd met el3ied. Met verjaardagen krijgen zij niets van mij. Ik vind het wel altijd leuk om mijn neefjes en nichtjes in hun nieuwe outfit te zien. En hoe zij dan hun nieuwe kleding showen, zo leuk!

Besa7tem. Nesh 3ed wellou, wij krijgen onze schaap pas vandaag.

07-11-2011, 14:38



Citaat door Wervelwind.:
Ja, wij gaan vandaag vrolijk verder. Alleen mijn kleine zusje vindt het niet zo leuk gisteren kwam ze na de keuken;'ik word gek van die kinderen. Ik word gek!' Hahahaha..

xOok een knuffel van mij aan degene die het gister alleen heeft doorgebracht..xknuffelx

Haha, heel herkenbaar. Ze hebben toch niet haar kamer geplunderd?
Mijn nichtje zat ook even rustig bij de vrouwen. Ik zo 'waar is ... (haar leeftijdsgenote)'? Zij zo 'die is boven aan het spelen met de kleintjes'. 'En jij bent de kleintjes wel even zat?' Antwoordde ze met een vermoeid hoofd: 'jaaaaa'.

That's very sweet.

Citaat door CreativeMind:
Het was geweldig Al7amdoulillah....druk druk druk, toen ik eindelijk in bed lag was ik nog steeds aan het trippen en de kinderstemmen die om CM riepen spookten nog steeds door mijn hoofd...maar had het voor geen goud willen missen.
El hamdoulillah. =D
Haha meskien, nog wel lekker geslapen?
Ik was ook kapot toen ik thuis kwam en dan die rust plots. Heerlijk, dacht geen moment meer aan die kinderstemmetjes.

07-11-2011, 14:41

Citaat door Freaky_moi:
Haha, heel herkenbaar. Ze hebben toch niet haar kamer geplunderd?
Mijn nichtje zat ook even rustig bij de vrouwen. Ik zo 'waar is ... (haar leeftijdsgenote)'? Zij zo 'die is boven aan het spelen met de kleintjes'. 'En jij bent de kleintjes wel even zat?' Antwoordde ze met een vermoeid hoofd: 'jaaaaa'.

That's very sweet.

El hamdoulillah. =D
Haha meskien, nog wel lekker geslapen?
Ik was ook kapot toen ik thuis kwam en dan die rust plots. Heerlijk, dacht geen moment meer aan die kinderstemmetjes.
Ja wel, had een ochtend vrij genomen.

07-11-2011, 15:02

Citaat door __Esmaatje__:
Moeders vergeten niets.

Het gaat om het gebaar, sinds paar jaar doe ik dit altijd met el3ied. Met verjaardagen krijgen zij niets van mij. Ik vind het wel altijd leuk om mijn neefjes en nichtjes in hun nieuwe outfit te zien. En hoe zij dan hun nieuwe kleding showen, zo leuk!

Besa7tem. Nesh 3ed wellou, wij krijgen onze schaap pas vandaag.

Vertel mij wat.

Dat is super lief van jou! Ik heb ook een nicht die dat doet. Dus zij krijgt vrijstelling wat betreft de keuken.
Inderdaad die outfitjes zijn erg schattig. Of als ze tradionele re3baya's aanhebben, lovely.

Allahi 3tek sa7a. Ach so. Ewa sjoezjed igfenem, handen uit de mouwen. Of je zorgt ervoor dat je goede schoenen aan hebt en kiest het hazenpad.


Citaat door CreativeMind:
Ja wel, had een ochtend vrij genomen.
Hier nog eentje.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7