Bekijk volle/desktop versie : dames, als ik jullie vertel dat er.....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

06-11-2011, 21:34
ten eerste broek el 3ied moge allah al onze zondes vergeven.. amien!


een perfecte man voor je klaar staat
hij is mashalla
je zal niks te kort komen bij hem
hij zal je perfect behandelen
hij staat altijd voor je klaar
enz enz enz enz

MAAAAAAAAR....,

hij woont in Eygepte, maar is wel een marokkaan en je zal moet en emmigreren en je zal alles hier achter moeten laten
maar je krijgt er heel wat voor terug
je krijgt een prachtige toekomst

nogmaals je krijgt en prachtige toekomst!!!

zou je het doen!!

06-11-2011, 21:36



Citaat door heertje-26:
een perfecte man voor je klaar staat
hij is mashalla
je zal niks te kort komen bij hem
hij zal je perfect behandelen
hij staat altijd voor je klaar
enz enz enz enz

MAAAAAAAAR....,

hij woont in Eygepte, maar is wel een marokkaan en je zal moet en emmigreren en je zal alles hier achter moeten laten
maar je krijgt er heel wat voor terug
je krijgt een prachtige toekomst

nogmaals je krijgt en prachtige toekomst!!!

zou je het doen!!
een slimme meid zou er niet intrappen...want alles zoals jij omschrijft is perfect en perfectie b e s t a a t niet hihihi

06-11-2011, 21:39

Citaat door MyWisdom:
een slimme meid zou er niet intrappen...want alles zoals jij omschrijft is perfect en perfectie b e s t a a t niet hihihi
hahahaha waarom is het zo moeilijk om gewoon antwoord te geven, waarom meteen afkraken geef antwoord gewoon...

06-11-2011, 21:43
Ja!

06-11-2011, 21:48


Dat weet je toch nooit van tevoren, of je een mooie toekomst zult krijgen?
Haha, nee eeuuh ik heb al een mannetjeeeuuh <3 Ligt eraan waar die naartoe wilt, ik bedoel blijven @ NL; no waaaay!

06-11-2011, 22:01

Citaat door Halimaaai:
Dat weet je toch nooit van tevoren, of je een mooie toekomst zult krijgen?
Haha, nee eeuuh ik heb al een mannetjeeeuuh <3 Ligt eraan waar die naartoe wilt, ik bedoel blijven @ NL; no waaaay!
voor jouw telt het niet jij bent al getrouwd

06-11-2011, 22:03

Citaat door SAAD:
Ja!




hahahaha hoe jij die JA! tikt.. volgens mij wil jij gewoon hier ver vandaan zijn weg van hier het boeit jouw niet waar hahahaha het gaat jouw geen eens om die man denk ik

06-11-2011, 22:05

Citaat door heertje-26:
voor jouw telt het niet jij bent al getrouwd
Haha nee ik ben niet getrouwd:$ maar ik ben wel trouw aan hem

06-11-2011, 22:06
Nee, ik zeg je eerlijk ik zou zoiets nooit voor een man over hebben om alles achter te laten. Je zult een man nooit kennen totdat je samen met hem onder 1 dak woont.

06-11-2011, 22:06

Citaat door heertje-26:
hahahaha hoe jij die JA! tikt.. volgens mij wil jij gewoon hier ver vandaan zijn weg van hier het boeit jouw niet waar hahahaha het gaat jouw geen eens om die man denk ik


Zolang hij Marokkaans is, en dat leven voor mij in petto heeft, ga ik zeker weten mee! Ik bedoel, wat heb ik hier te verliezen?

06-11-2011, 22:08

Citaat door Halimaaai:
Haha nee ik ben niet getrouwd:$ maar ik ben wel trouw aan hem
dan mag je ook niet mee doen sorry...

06-11-2011, 22:09

Citaat door myandyou:
Nee, ik zeg je eerlijk ik zou zoiets nooit voor een man over hebben om alles achter te laten. Je zult een man nooit kennen totdat je samen met hem onder 1 dak woont.
oke dat is duidelijk myandyou maar ik zeg ook dat je een perfecte toekomst krijgt bij wijze van spreken zou je dan wel gaan

06-11-2011, 22:10



Citaat door SAAD:


Zolang hij Marokkaans is, en dat leven voor mij in petto heeft, ga ik zeker weten mee! Ik bedoel, wat heb ik hier te verliezen?
hahahaha inpakken weg wezen mij niet gezien yek hahaha

06-11-2011, 22:12

Citaat door heertje-26:
oke dat is duidelijk myandyou maar ik zeg ook dat je een perfecte toekomst krijgt bij wijze van spreken zou je dan wel gaan
Nee ik zou dan ook niet gaan. Alleen als we samen eerst hier in Ned hebben gewoont en dan samen zouden gaan beslissen om daar te gaan wonen etc. dan okee. Maar nee niet dat hij daar woont en dat ik bij hem daar ga wonen.

06-11-2011, 22:13
Ik zou er ten eerste goed over nadenken.
En hoe de man in elkaar zit, ik moet hem leren kennen etc ect.

Maar ik zelf zal het heeééél moelijk vinden, puur omdat hier mijn familie kennisen vrienden zijn waar ik op kan bouwen en ik daar in egypte voor onbekende mensen kom te staan.
Maar liefde is sterk, er is niets mooier dan pure liefde.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6