Bekijk volle/desktop versie : Een reportage over Anzhi Makhachkala.



06-11-2011, 20:50
03:31 'De Nederlander Mbark Boussoufa'
http://nos.nl/video/311106-anzji-bezig-aan-nieuw-tijdperk.html

Waarom hij niet durft te zeggen wat hij cadeau heeft gekregen begrijp ik ook niet. Het gaat ook echt nergens over daar. Er is oorlog in dat gebied en mensen leven in armoede. Ondertussen komen wat voetballertjes ff langs met hun luxe leventje en vertrekken ze weer richting Moskou met hun miljoenen salaris.

06-11-2011, 21:06


Ewa ja het leven is oneerlijk, k zag het ook voordat die samenvattingen kwamen. Eto die een Buggati voor ze verjaardag krijgt en nog zo een salaris. Als die man een hattrick scoort heeft hij alleen al aan bonus 60.000 euro binnen. Tazz die gozers daar strooien met geld.

06-11-2011, 21:17

Citaat door Taarabt:
Ewa ja het leven is oneerlijk, k zag het ook voordat die samenvattingen kwamen. Eto die een Buggati voor ze verjaardag krijgt en nog zo een salaris. Als die man een hattrick scoort heeft hij alleen al aan bonus 60.000 euro binnen. Tazz die gozers daar strooien met geld.

Echt een gekte.

Citaat door Mossad-agent:
jij zou het ook doen toch??
Ethisch gezien kun je het gewoon niet maken. Vooral als je kijkt naar de situatie in die regio. Stel je voor ze zeggen tegen je kom voetballen in Palestina, je gaat 10 miljoen euro verdienen. Dan sta je daar te voetballen terwijl 100 meter naast het stadion je moslim broeders afgeslacht worden en jij geniet van je luxe leventje. Er is een grens als het om hebberigheid gaat.... Bij Anderlecht verdiende Boussoufa bijvoorbeeld al meer dan genoeg.

Edit: Jij bent een mossad agent zo te zien. Blijkbaar is het niet op jou van toepassing..

07-11-2011, 21:15

Citaat door Mossad-agent:
bla bla jij zou het ook doen

en excuse me but zo is de wereld nou eenmaal chef valt niks aan te doen.
Ik hoef geen geld over de rug van mensen te verdienen. Als ik een Dagobert Duck instelling had zag je me elke week toto spelen.

10-11-2011, 23:18


Waarom duut ie t niet meer?

10-11-2011, 23:25

Citaat door smooth_a:
Waarom duut ie t niet meer?
Nieuwe link.

http://nos.nl/video/311106-anzji-bezig-aan-nieuw-tijdperk.html

10-11-2011, 23:37
Bij Ajax houden ze toch altijd die bus tegen, moeten ze bij Anzhi ook doen na zo'n wedstrijd jullie gaan helemaal niet naar moskou