Bekijk volle/desktop versie : Hoi



Pagina's : [1] 2 3 4

06-11-2011, 20:06
Stel
Citaat:
een jongen die je leert kennen nodigt je uit om gezellig naar zijn huis toe te gaan. Zou je ja zeggen?

Ik hoor soms van die gekke verhalen, dat meiden uitgenodigd worden en gekke dingen mee gebeuren. Opeens eindigt ze op het internet met naakte foto's. Im just saying.

06-11-2011, 20:11


Leert kennen as in just date?

06-11-2011, 20:11

Citaat door Mahan1988:
Zou jou ook kunnen gebeuren als ik een poging deed jou binnen te halen. Kijk maar uit sletje, volgende week staan jou foto's op m.nl.
Het gaat niet om mij. Wie noem je hier sletje? Eh vuile turk.

06-11-2011, 20:12

Citaat door crazy_lina:
Leert kennen as in just date?
Ik weet niet hoe iedereen elkaar leert kennen. Sommigen doen het alleen via internet en sommigen daten. Shme snegh men itoekaa3en.

06-11-2011, 20:14


Ik hoor 't steeds vaker. En telkens maar weer kan ik 't niet geloven. :/

06-11-2011, 20:15

Citaat door Snatch.:
Ik weet niet hoe iedereen elkaar leert kennen. Sommigen doen het alleen via internet en sommigen daten. Shme snegh men itoekaa3en.
No hablo Berbers.

Maareuhm, ja... vaag. In een relatie snap ik het, leren kennen... :/

06-11-2011, 20:18

Citaat door Euphrosyne:
Ik hoor 't steeds vaker. En telkens maar weer kan ik 't niet geloven. :/
Tegenwoordig hoor ik het steeds minder. Waarschijnlijk is het ook niks nieuws en zijn ze het wel gewend. Het is wel heel riskant.

Citaat door crazy_lina:
No hablo Berbers.

Maareuhm, ja... vaag. In een relatie snap ik het, leren kennen... :/
Hablo darizja?

Ho wacht even. Zou jij dat wel doen of niet?

06-11-2011, 20:21

Citaat door Snatch.:
Tegenwoordig hoor ik het steeds minder. Waarschijnlijk is het ook niks nieuws en zijn ze het wel gewend. Het is wel heel riskant.
Hablo darizja?

Ho wacht even. Zou jij dat wel doen of niet?
Si señorita.

In een relatie wel. Ge zijt geen 2 beesten die niet van mekander kunnen afblijven als ge opeens in een huis zit, enige controle dat er niks overdreven gebeurt is er nog.
In een leren kennen fase? Neen.

06-11-2011, 20:21

Citaat door Mahan1988:
Vrouwen kunnen geen Nee zeggen. Geconditioneerd om klaar voor andere te staan, dus als dat betekent dat een man een naaktfoto van haar eist dan vindt er wat plaats in haar onbewuste en zodoende haalt het de slet in haar naar boven. Dit is wetenschappelijk door mij bewezen, Mahan1988.
Nigga whaaa?


06-11-2011, 20:23

Citaat door crazy_lina:
Si señorita.

In een relatie wel. Ge zijt geen 2 beesten die niet van mekander kunnen afblijven als ge opeens in een huis zit, enige controle dat er niks overdreven gebeurt is er nog.
In een leren kennen fase? Neen.
Dus in een relatie ga je wel met hem mee naar huis? Maar leer kennen fase doe je dat niet? Wahiyaaa wahiyaaaaaaa mee naar huis gaan lijkt me geen strak plan.

06-11-2011, 20:25
Ja daggggggggggg.... meen je deze? Nou dan eigenschuld lekker voor ze. Wat gaan ze met een jongen mee naar huis? Ranzig.

06-11-2011, 20:26
Nee,als ik ga daten,dan een gesprekje in een restaurantje of id..mee naar iemands huis,als hij dat vraagt weet je gelijk waar het om te doen is..toedeledoki

06-11-2011, 20:29



Citaat door Snatch.:
Dus in een relatie ga je wel met hem mee naar huis? Maar leer kennen fase doe je dat niet? Wahiyaaa wahiyaaaaaaa mee naar huis gaan lijkt me geen strak plan.

Buuh, wordt iets te hysterisch over gedaan over het hele naar-huis-gaan-met-je-vriend shit. Of je met hem naar huis gaat of gezellig in 't donker in de cinema zit, what's the difference?
In een relatie vertrouwt ge mekander (hoop ik :/), leren kennen fase is...

Citaat door habibaziz:
Nee,als ik ga daten,dan een gesprekje in een restaurantje of id..mee naar iemands huis,als hij dat meteen vraagt weet je gelijk waar het om te doen is..toedeledoki
Zo droog, heb hier echt om moeten lachen.

06-11-2011, 20:30

Citaat door Bloosje:
Ja daggggggggggg.... meen je deze? Nou dan eigenschuld lekker voor ze. Wat gaan ze met een jongen mee naar huis? Ranzig.
Ja, het gebeurd. Daarom stel ik ook die vraag. Ik weet niet waarom ze dat doen.
Citaat door habibaziz:
Nee,als ik ga daten,dan een gesprekje in een restaurantje of id..mee naar iemands huis,als hij dat meteen vraagt weet je gelijk waar het om te doen is..toedeledoki
In het openbaar voel je je veiliger?

En waar gaat het dan om?

06-11-2011, 20:31

Citaat door Mahan1988:
Vrouwen kunnen geen Nee zeggen. Geconditioneerd om klaar voor andere te staan, dus als dat betekent dat een man een naaktfoto van haar eist dan vindt er wat plaats in haar onbewuste en zodoende haalt het de slet in haar naar boven. Dit is wetenschappelijk door mij bewezen, Mahan1988.
eeeuh neee, niet echt. Je moet je wetenschappelijk onderzoek iets serieuzer nemen I guess...

Pagina's : [1] 2 3 4