Bekijk volle/desktop versie : l3ied 2011 !!



06-11-2011, 19:19
Salaam iedereen..

Alls eerst Wens k jou en je naasten 3ied moubarak. t3iewdo on t3awdo inchaAllah

Saha wa rahnaa blablablabla..

hihi vertel hoe jullie dagje eruit zag tot nu toe. Alle details aub hihi

K begin wel..

ik werd wakker .. Ging douchen mijn kleeeertjes aan. En richting de moskee. Toen k thuiss kwam ging k pas ontbijten met heeeeeeeel de familie. Wat heel gezellig was. Daarna belde me nicht mij open gingen we richting de stad. Naar de maccie. We hebben lekker gegeten en zijn gelijk naar mijn oma en opa gegaan. We bleven daar een tijdje.. Het was super . Ookal heb je het gevoel niet dat het l3ied is. L3ied vieren moet je echt in Marokko doen. Mohiem er kwamen familie en iedereen. ben daarna ff naar mijn tantes gegaan iedereen gegroet. En terug naar mijn Oma. Ben nog steeds hie ren het word drukker en drukker.. Schaap is thuiss nu pas gekomen haha Dus het word denk k morgen echt een schaapjesdag


Nu jullie hihi ??

06-11-2011, 19:32


Vandaag om half 7 opgestaan, lekker gedoucht, nieuwe kleren aan, hijaab op en op naar de keuken!
Waar ik woon is er wel een moskee maar niet voor de vrouwen!
In de keuken begonnen met visbastilla maken voor het middag eten want de hele familie kwam hier.
Toen de bastilla in de oven was ben ik msemmen gaan maken voor het ontbijt.
Marokkaanse thee gemaakt en de bel ging.
Allemaal familie leden die binnen stroomden.
Drukke boel drukke boel.
Mannen gingen gelijk naar de moskee om 8 uur om te bidden.
Wij vrouwen allemaal lekker ontbijten, en na 1.5 uur kwamen de mannen terug,
Toen kwam de l3ied gevoel!
Alle mannen kwamen binnen in mooie jabadors en la3bayaas!
Lekker met zn ontbeten en toen een super gezellige dag van gemaakt!

Nu op de bank na een super drukke dag samen met mama!

06-11-2011, 21:05
hihi SoubhanaAllah heb vandaag ook visbastilla gegeten haha. Heerlijk he als iemand bij elkaar komt. Vind dat Superr wallah.

Kom op iedereeeeeeeeeen vertel jullie dagjess ..

06-11-2011, 21:56
Opgestaan, huis gepoetst, douche bezocht, aangekleed, moskee bezocht, terug naar huis, thee gemaakt en koekjes klaargelegd, familie ontvangen, in de keuken gehangen om hier en daar wat te proeven van de gerechten die er werden gemaakt, eten geserveerd, meegegeten en in de avond surprise gedaan met heel de familie.

Nu zit ik hier.

06-11-2011, 22:23


ik moet je zeggen dat ik het l3ied gevoel met de jaren en naarmate je ouder wordt steeds minder begin te voelen helaas....zoals je al zei; als je echt l3ied wilt vieren moet je dat in Marokko doen gwn meer sfeer en puur het l3ied gevoel

06-11-2011, 22:54
Mijn dag: opstaan, douchen, ontbijten met familie, en de buren een goede E3id toegewenst. Daarna de hele dag op de bank gehangen en nu op marokko.nl





IE3D MOUBAREK SAID ALLEMAAL!!!!!!

06-11-2011, 23:03
Om 02:00 naar bed gegaan, 07:00 opgestaan en naar werk, 12:00 mankend naar huis gegaan, 12:00 t/m 13:00 boek lezen om wakker te blijven 13:00 t/m 16:00 (per ongeluk) in slaap gevallen met de deur dicht 17:00 t/m 19:00 uur sprinten naar vriendin die ik belooft had te komen 19:30 Thuis gearriveerd en was nog steeds slaperig. Hele kudde kinderen die me besprongen, trokken, schreeuwde, huilen
Ewa daarna gewoon opruimen, tafel dekken blabla thee maken


Ik heb meneer Schaap nauwelijks gezien Ik schaam nu echt dood en heb mn moeder enzo niet echt geholpen

Deze dag voelde niet echt speciaal ofsow, gewoon net als normale dag.

06-11-2011, 23:13

Citaat door Miss_Nadoria:
Om 02:00 naar bed gegaan, 07:00 opgestaan en naar werk, 12:00 mankend naar huis gegaan, 12:00 t/m 13:00 boek lezen om wakker te blijven 13:00 t/m 16:00 (per ongeluk) in slaap gevallen met de deur dicht 17:00 t/m 19:00 uur sprinten naar vriendin die ik belooft had te komen 19:30 Thuis gearriveerd en was nog steeds slaperig. Hele kudde kinderen die me besprongen, trokken, schreeuwde, huilen
Ewa daarna gewoon opruimen, tafel dekken blabla thee maken


Ik heb meneer Schaap nauwelijks gezien Ik schaam nu echt dood en heb mn moeder enzo niet echt geholpen

Deze dag voelde niet echt speciaal ofsow, gewoon net als normale dag.
deze dag l3ied hoor je juist als een speciale dag te beschouwen en het gevoel te hebben dat het l3ied is helaas staan de meeste daar niet bij stil en zien het als een gewone dag

06-11-2011, 23:17

Citaat door MAROCCI_20:
deze dag l3ied hoor je juist als een speciale dag te beschouwen en het gevoel te hebben dat het l3ied is helaas staan de meeste daar niet bij stil en zien het als een gewone dag
Dat vind ik dus ook jammer..
Sommige mensen vieren het nauwelijks, halen hu l3ied op gaan naar huis en thats it!
Ik vind dit zo jammer..
Ik probeer er echt alles aan te doen om toch een l3ied gevoel te hebben, helemaal hier in dit land waar deze dag niet als een feestdag niet wordt gezien!

06-11-2011, 23:29

Citaat door Hennaya-Soraya:
Dat vind ik dus ook jammer..
Sommige mensen vieren het nauwelijks, halen hu l3ied op gaan naar huis en thats it!
Ik vind dit zo jammer..
Ik probeer er echt alles aan te doen om toch een l3ied gevoel te hebben, helemaal hier in dit land waar deze dag niet als een feestdag niet wordt gezien!
ja echt he,,,,, voor echte l3ied moet je echt nr marokko gaan want hier is het 3 x niks wolah

06-11-2011, 23:51
Ik ben opgestaan huis opgeruimd, in de tussen tijd kwam de schaap had ik de onderdellen van een schaap schoongemaakt, me
moeder was met koffie broodjes bezig, ging daar douchen omkleden ontbijten, toen was ik naar me oma opa durke huis ben 6 zussen van me vader en hun mannen en kinderen pff:| erwaren 27 klein kinderen aanwezig, daarna naar me andere oma daar waren 6 broers van me moeder aan bezig met vrouwen en kinderen, 29 kleine kinderen, kortom toen ik thuis kwam was ik dood op en morgen nog half 7 opstaaan

07-11-2011, 20:04

Citaat door TrotseBerberse_:
Opgestaan, huis gepoetst, douche bezocht, aangekleed, moskee bezocht, terug naar huis, thee gemaakt en koekjes klaargelegd, familie ontvangen, in de keuken gehangen om hier en daar wat te proeven van de gerechten die er werden gemaakt, eten geserveerd, meegegeten en in de avond surprise gedaan met heel de familie.

Nu zit ik hier.
hihi we kregen de schaap pas heel laat binnen. We hadden gewoon bestilla gegeten en salade. hihi met familie is het altijd leuk

07-11-2011, 20:05



Citaat door MAROCCI_20:
ik moet je zeggen dat ik het l3ied gevoel met de jaren en naarmate je ouder wordt steeds minder begin te voelen helaas....zoals je al zei; als je echt l3ied wilt vieren moet je dat in Marokko doen gwn meer sfeer en puur het l3ied gevoel
Ja kloptt helaas moet het zo gaan. K ken veel mensen die voor een paar daagjes naar marokko zijn gegaan. Jammer genoeg kon k dat niet doeen. Maarja het moet maar zo he

07-11-2011, 20:07

Citaat door Arbia86:
Mijn dag: opstaan, douchen, ontbijten met familie, en de buren een goede E3id toegewenst. Daarna de hele dag op de bank gehangen en nu op marokko.nl





IE3D MOUBAREK SAID ALLEMAAL!!!!!!
Llah ibarak fik lieverd. hihi Ook leuk toch?

07-11-2011, 20:11

Citaat door moslimaa_Mvr:
Ik ben opgestaan huis opgeruimd, in de tussen tijd kwam de schaap had ik de onderdellen van een schaap schoongemaakt, me
moeder was met koffie broodjes bezig, ging daar douchen omkleden ontbijten, toen was ik naar me oma opa durke huis ben 6 zussen van me vader en hun mannen en kinderen pff:| erwaren 27 klein kinderen aanwezig, daarna naar me andere oma daar waren 6 broers van me moeder aan bezig met vrouwen en kinderen, 29 kleine kinderen, kortom toen ik thuis kwam was ik dood op en morgen nog half 7 opstaaan
haha ik om 6uur wat dacht je daarvan haha