Bekijk volle/desktop versie : Hirsi Ali medeplichting aan dood Van Gogh



06-11-2004, 20:17
'Hirsi Ali medeplichtig aan dood Van Gogh'

Een Amsterdamse Marokkaan gaat Ayaan Hirsi Ali voor de rechter slepen. Het VVD-Kamerlid zou medeplichtig zijn aan de moord op Theo van Gogh. Dat schrijft de Volkskrant.


Submission
Zij zou Van Gogh door haar korte film Submission en provocerende uitspraken hebben meegesleurd hebben in het gevaar om vermoord te worden. Submission werd door Van Gogh geregisseerd.

Islamkritiek
De film geeft ongezouten kritiek op de islam. Volgens de 31-jarige Marokkaan had Hirsi Ali door haar moslimaverleden moeten weten dat scherpe kritiek op de islam niet wordt getolereerd.









bron:RTL4.nl http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/11_november/05/binnenland/1105_rechtszaak_tegen_Hirsi_Ali_0745.xml



Ik ben bang dat het niets helpt

06-11-2004, 20:20


Ik vind ook dat zij medeplichtig is en ik hoop dat de Marokkaan zal gaan winnen ( en nee niet alleen omdat hij Marokkaan is)

06-11-2004, 20:22
Als dat waar is, natuurlijk heeft dat geen zin, doos

06-11-2004, 20:27
In het geval zij echt wordt vervolgd, dient de rechtbank tevens de auteurs van "haar" brieven op het matje te roepen.

Eén van die auteurs moet trouwens een ongelofelijke hekel hebben aan Job Cohen...

06-11-2004, 20:30


Wat een onzin zeg.
Medeplichtigen zijn wellicht anderen met wie Mohhamed B. de moord heeft beraamd.

06-11-2004, 20:34
Ik las vandaag in de volkskrant dat ze door ongeveer 52 Marokkanen voor de rechter wordt gedaagd...aan medeplichtigheid........in haar eigen brief gaf ze te kennen dat ze leed aan schuldgevoel........m.b.t Theo??!!

06-11-2004, 20:37

Citaat door sjelha_hafida:
Ik las vandaag in de volkskrant dat ze door ongeveer 52 Marokkanen voor de rechter wordt gedaagd...aan medeplichtigheid........in haar eigen brief gaf ze te kennen dat ze leed aan schuldgevoel........m.b.t Theo??!!
In het voor haar ongunstigste geval laat de VVD e.a. haar zakken als een baksteen om hun hachje te redden!

Ze schrijft de brieven niet eens zelf & daar maakt hypocriet Nederland machtig gebruik van!

06-11-2004, 20:38

Citaat door tonk:
Wat een onzin zeg.
Medeplichtigen zijn wellicht anderen met wie Mohhamed B. de moord heeft beraamd.
Waarom is het onzin?!

Misschien beschrijf jij een andere daad dan de aanklagers...

gEwE

06-11-2004, 20:39

Citaat door AlHoceima_Leila:
Ik vind ook dat zij medeplichtig is en ik hoop dat de Marokkaan zal gaan winnen ( en nee niet alleen omdat hij Marokkaan is)
HUH??? Winnen Wat moet ie winnen?

Hij heeft een levenslange straf gewonnen die klootzak

06-11-2004, 20:44

Citaat door Tim76:
HUH??? Winnen Wat moet ie winnen?

Hij heeft een levenslange straf gewonnen die klootzak
Yep....in het slechtste geval....loopt hij na ongeveer twee decennia weer rond...op straat ..