Bekijk volle/desktop versie : ik voel elhied als een zware marteling



06-11-2011, 13:36
hoi,
ik wens jullie een zegende elhied ! ik voel elhied als een zware marteling , voel ik me in de steek gelaten en eenzaam.ik weet dat ik dit niet mag zeggen maar zo voel ik me en allah ziet dat ik dit voel.willen jullie een dua doen dat allah me vergeeft en me vreugde geeft? als meerdere mensen oprecht amien zeggen , inshallah worden de wensen verhoord.

khou van jullie omwille van allah

06-11-2011, 13:37


Moge Allah je vreugde geven. Amien.

06-11-2011, 13:38
Hoe komt dat dan? Heeft u geen familieleden met wie u de vreugde van deze dag kunt delen? Kent u geen zusters? U bent altijd welkom bij mij hoor!

Moge Allaah deze dag voor u vullen met liefde en blijdschap! Ameen.

06-11-2011, 13:39

Citaat door R_omais_A:
Moge Allah je vreugde geven. Amien.
dank u

06-11-2011, 13:41



Citaat door Al_Hoceima_CHIK:
Hoe komt dat dan? Heeft u geen familieleden met wie u de vreugde van deze dag kunt delen? Kent u geen zusters? U bent altijd welkom bij mij hoor!

Moge Allaah deze dag voor u vullen met liefde en blijdschap! Ameen.
ik wil niet onder de mensen zijn , ik ben denk ik depressief en ook temidden van menens heb ik dit gevoel! amien amien dank u dank u

06-11-2011, 13:44

Citaat door innerlijkepijn:
ik wil niet onder de mensen zijn , ik ben denk ik depressief en ook temidden van menens heb ik dit gevoel! amien amien dank u dank u
Geen dank meid! Isolatie is niet altijd goed beste zuster. Soms is het nodig om even onder de mensen te komen insha Allaah. Wat ook zeer belangrijk is, is het gedenken van Allaah Subhanahu Wa Ta'ala en veel dua doen. Alleen Allaah is de Ene die onze zorgen, verdriet en pijn kan wegnemen, dit zolang wij op Hem vertrouwen en zolang wij Hem smeken zoals Hij zelf ook zegt in Surah Ghaafir: "Roept Mij aan, Ik zal jullie verhoren."

06-11-2011, 14:19

Citaat door Al_Hoceima_CHIK:
Geen dank meid! Isolatie is niet altijd goed beste zuster. Soms is het nodig om even onder de mensen te komen insha Allaah. Wat ook zeer belangrijk is, is het gedenken van Allaah Subhanahu Wa Ta'ala en veel dua doen. Alleen Allaah is de Ene die onze zorgen, verdriet en pijn kan wegnemen, dit zolang wij op Hem vertrouwen en zolang wij Hem smeken zoals Hij zelf ook zegt in Surah Ghaafir: "Roept Mij aan, Ik zal jullie verhoren."
dank u voor uw bemoedigende woorden , ik kan echter geen omschakeling maken op dit ogenblik

06-11-2011, 14:58
Moge Allah je vergeven en vreugde geven insha' allah
o ne muslimien zjami3ien.