Bekijk volle/desktop versie : El3ied altijd excuus voor exen..



Pagina's : [1] 2

06-11-2011, 11:28
Ik heb hem al sinds januari niet gesproken, die klootzak. We zijn met ruzie uit elkaar gegaan. Vanochtend werd ik wakker door de heerlijke geur van lmsemen, toen ik zag dat ik 6 smsjes had. 5 waren er van vriendinnen en 1 was van.. hem. "Goeie morgen schoonheid. Mabrouk el3ied. Wat ga je vandaag doen ? Ik weet dat het onverwachts is maar ik werd vandaag wakker, met het gevoel dat wij samen horen te zijn. Zie ik je vanavond nadat je familie geweest is. Boesa van degene die je nooit vergeten is. " Ik werd overvallen door dubbele gevoelens. Wat zal ik antwoorden ?

06-11-2011, 11:30


Je noemt hem een klootzak... Waarom de moeite nemen om te reageren? Als hij echt dat gevoel had, dan had hij wel een extra schaap besteld en stond hij voor je deur.

06-11-2011, 11:39

Citaat door PaRaSoNiCa:
Je noemt hem een klootzak... Waarom de moeite nemen om te reageren? Als hij echt dat gevoel had, dan had hij wel een extra schaap besteld en stond hij voor je deur.
hoe weet jij dat
heb jij een "gevoel" sensor in je hoofd?

mischien wilt hij dat wel echt

06-11-2011, 12:01
Hij heeft lef! Ik zou hem een goed smsje hebben gestuurd met daarin het bevel mijn nooit, maar dan ook nooit, meer te contacteren.

06-11-2011, 12:12



Citaat door ZAKENVROUW__:
Hij heeft lef! Ik zou hem een goed smsje hebben gestuurd met daarin het bevel mijn nooit, maar dan ook nooit, meer te contacteren.
Misschien doe ik dat wel. Heb nog niks teruggestuurd.

06-11-2011, 12:16

Citaat door Te_ugly:
Misschien doe ik dat wel. Heb nog niks teruggestuurd.
Dat zou een strak plan zijn. Gewoon doen, die mannen van tegenwoordig denken dat vrouwen net hondjes zijn. Je hoeft maar te apporten en we zijn er. Ja, daag!

06-11-2011, 12:17
praat met hem je hebt niks te verliezen..

06-11-2011, 12:20
hij is eenzaam op deze dag

06-11-2011, 12:23
hem een dreig sms sturen?
El3ied is de dag, die je samen moet doorbrengen met je familie, daar is geen plek voor Haramrelatie.
Of negeer hem, zoals hij dat misschien bij jou deed?

06-11-2011, 12:43
Mannen zijn raar, ik heb ook een smsje gehad van een jongen waar ik contact mee had( vriend van me broer)

hij heeft inmiddels al een vriendin, is ze3ma serieus en gaat trouwen, stuuurt ie met het nummer van me broer eeen smsje met mabrouk el3ied blablablaaa gr. mo


snaaaaaaaap jij die, of snap jij die

06-11-2011, 12:48
He best wel een goed idee. Alleen ik twijfel of ik nog relatie met haar wil

06-11-2011, 12:55

Citaat door Sweetlove007:
Mannen zijn raar, ik heb ook een smsje gehad van een jongen waar ik contact mee had( vriend van me broer)

hij heeft inmiddels al een vriendin, is ze3ma serieus en gaat trouwen, stuuurt ie met het nummer van me broer eeen smsje met mabrouk el3ied blablablaaa gr. mo


snaaaaaaaap jij die, of snap jij die
Met het nr van je broer ook nog wel. Wat voor vriend is dat?

06-11-2011, 12:55



Citaat door Te_ugly:
Ik heb hem al sinds januari niet gesproken, die klootzak. We zijn met ruzie uit elkaar gegaan. Vanochtend werd ik wakker door de heerlijke geur van lmsemen, toen ik zag dat ik 6 smsjes had. 5 waren er van vriendinnen en 1 was van.. hem. "Goeie morgen schoonheid. Mabrouk el3ied. Wat ga je vandaag doen ? Ik weet dat het onverwachts is maar ik werd vandaag wakker, met het gevoel dat wij samen horen te zijn. Zie ik je vanavond nadat je familie geweest is. Boesa van degene die je nooit vergeten is. " Ik werd overvallen door dubbele gevoelens. Wat zal ik antwoorden ?



gun hem wat plezier. hij staat droog sinds hij je heeft gedumpt.

06-11-2011, 12:57

Citaat door ZAKENVROUW__:
Met het nr van je broer ook nog wel. Wat voor vriend is dat?
Ik snap ook niet waarom hij gewoon niet met zn eigen nummer smst

ik ken hem al sinds we klein waren, en hij komt vaak bij ons over de vloer...dus het is geen vreemde iig

06-11-2011, 13:08

Citaat door ZAKENVROUW__:
Dat zou een strak plan zijn. Gewoon doen, die mannen van tegenwoordig denken dat vrouwen net hondjes zijn. Je hoeft maar te apporten en we zijn er. Ja, daag!
juist..en dat na zo'n lange tijd..daar had hij eerder achter moeten komen dat jullie samen horen te zijn..met zijn gladde praatjes

Pagina's : [1] 2