Bekijk volle/desktop versie : vriendelijk zijn of flirten?



05-11-2011, 22:53
Ik ben meestal heel vriendelijk en lach ook altijd naar mensen. jong/ oud, mannen/vrouwen, rijk/arm, lelijk/mooi
maakt niet uit maar ik ga altijd glimlachen.

[Ik was laatst is gaan eten in een Marokkaans restaurant. Toen die ober ons bediende was ik dus zoals gewoon vriendelijk aan het doen (glimlachen en grappen enzo.) en hij dacht dat ik aan het flirten was of zo? was totaal mijn bedoeling niet! hij was dan ook de hele avond aan het kijken. (heel oncomfortabel als je aan het eten bent)

En toen hij ons de rekening gaf schreef hij zijn nummer achteraan dat briefje.]

en dat is al meerdere malen gebeurd dat mannen denken dat ik met ze flirt terwijl ik alleen vriendelijk probeer te zijn?

wie heeft dit ook wel eens?

05-11-2011, 22:57



Citaat door GloriousBastard:
Hxxx
waarom? omdat ik vriendelijk ben?

heb niets gedaan met dat nummer of zo

05-11-2011, 22:58
Heb je zelfs met aankijken zonder bedoelingen). Laat staan als je glimlacht of aanpsreekt.

05-11-2011, 22:58

Citaat door Sweetheart.:
Ik.
Is toch raar he.
Misschien geven wij de verkeerde signalen door of zo.

05-11-2011, 23:01



Citaat door miss_ike:
Heb je zelfs met aankijken zonder bedoelingen). Laat staan als je glimlacht of aanpsreekt.
Ja ze denken veelste snel dat wij geïnteresseerde zijn in hun.

terwijl ik niet eens weet hoe ik moet flirten. blijkbaar door zo te doen denk ik

05-11-2011, 23:02
ik glimlach ook veel naar anderen maar ik let wel op bij wie het kan en wie niet....... Jongens rond mijn leeftijd ga ik niet naar glimlachen want je weet nooit wat zij denken.....

05-11-2011, 23:03
Nee, nooit.

05-11-2011, 23:06

Citaat door Lela_Soltana:
Is toch raar he.
Misschien geven wij de verkeerde signalen door of zo.
I think so. Ik vind het altijd vervelend. Voel me dan gelijk ongemakkelijk. Jij ook?

05-11-2011, 23:06

Citaat door tazarinegirl:
ik glimlach ook veel naar anderen maar ik let wel op bij wie het kan en wie niet....... Jongens rond mijn leeftijd ga ik niet naar glimlachen want je weet nooit wat zij denken.....


Ja daarom. ik dus wel. maar zonder bijbedoelingen. misschien moet ik daarmee stoppen. die jongens en hun rare gedachtegang ook


Citaat door Littlelight:
Nee, nooit.
dus jij glimlacht nooit? ook niet als ze naar jou glimlachen?

05-11-2011, 23:29
Achja..een man ziet altijd wel wat..misschien als je niet lacht dat hij denkt,die speelt hard to get Gewoon jezelf zijn,maar misschien net een tikkeltje minder vriendelijk als je te vaak telefoonnummers krijgt

05-11-2011, 23:40

Citaat door habibaziz:
Achja..een man ziet altijd wel wat..misschien als je niet lacht dat hij denkt,die speelt hard to get Gewoon jezelf zijn,maar misschien net een tikkeltje minder vriendelijk als je te vaak telefoonnummers krijgt
Hahaha nja vanaf nu ga ik helemaal niet meer glimlachen.

maar veder is het echt niet mijn bedoeling om nummers te krijgen. gooi die dan ook gelijk weg.

vind het gewoon grappig dat zo denken die manne

05-11-2011, 23:55

Citaat door Lela_Soltana:
Hahaha nja vanaf nu ga ik helemaal niet meer glimlachen.

maar veder is het echt niet mijn bedoeling om nummers te krijgen. gooi die dan ook gelijk weg.

vind het gewoon grappig dat zo denken die manne
Dat snap ik Maar een man een vrouw ook welziet graag wat hij wil zien Gewoon vriendelijk,maar niet té

06-11-2011, 00:02



Citaat door CommeLaColombe:
Naar vrouwen lachen
Bij mannen ogen neerslaan.

Stoch kei simpel ;p
Tjah is ook kei simpel

Maar lukt niet altijd. wil gewoon naar alles en iedereen kijken