Bekijk volle/desktop versie : trouwen en vrouwen :hihi:



05-11-2011, 21:05
[/IMG]


05-11-2011, 21:23



Citaat door falina:
ik vind die laatste zo grappig hahaha

05-11-2011, 21:36
hahahh eisenpakket wordt steeds minder

05-11-2011, 21:40

Citaat door berberria_lady:
hahahh eisenpakket wordt steeds minder
hahah jaa idd , maar velen eisen best wel veel , de gekste dingen eigenlijk maar jaa... wereldse leven ook hea, ik heb je topic gzien laatje niet gek maken door die hollanders, dit leven is tijdelijk, en hou je vast aan je geloof en imaan , zoals de profeet saw zei je moet je gloof standvastigheid vasthouden als een hete kool,laat je niet misleiden door die kafirs... wt heb je uiteindelijk aan het geld, met de wil van allah en dua zul je heuswel aan een BAAN komen ,blijf sterk in je schoenen meid

05-11-2011, 21:44


Ik ben nummoero 2 dan maar.. Niet dat ik zo oud ben


05-11-2011, 21:46

Citaat door miss_ike:
Ik ben nummoero 2 dan maar.. Niet dat ik zo oud ben

even seriieus wat heb je aan veel geldd...??

05-11-2011, 21:51

Citaat door soemm:
hahah jaa idd , maar velen eisen best wel veel , de gekste dingen eigenlijk maar jaa... wereldse leven ook hea, ik heb je topic gzien laatje niet gek maken door die hollanders, dit leven is tijdelijk, en hou je vast aan je geloof en imaan , zoals de profeet saw zei je moet je gloof standvastigheid vasthouden als een hete kool,laat je niet misleiden door die kafirs... wt heb je uiteindelijk aan het geld, met de wil van allah en dua zul je heuswel aan een BAAN komen ,blijf sterk in je schoenen meid
Ja sommige eisen te veel. Zo was ik ook :P het wordt ook steeds minder. Als hij maar goed en gelovig is.

Shoukran lieverd. Ik zal mijn best doen

05-11-2011, 22:02

Citaat door berberria_lady:
Ja sommige eisen te veel. Zo was ik ook :P het wordt ook steeds minder. Als hij maar goed en gelovig is.

Shoukran lieverd. Ik zal mijn best doen
zeker daar heb je glijk in geloof imaan en innerlijkheid , ntuurlijk wil de oog ook wat dus de aantrekkingskracht

shoekran 3ala wajib lieff echt laat je hoofddoek en geloof niet in de steek.. wnt Allah is alwetend en almachtig, wetend dat Hij tot alles in staat is, dus vrtrouw in Allah, het komt wel goedd..succes

05-11-2011, 22:10

Citaat door History:
welke numeroo ben jij ??