Bekijk volle/desktop versie : hoe brengen jullie vandaag en morgen door



Pagina's : [1] 2 3

05-11-2011, 10:21
druk aan de schoonmaak? druk allerlei dingetjes aan t maken?
of gewoon keep it simple...en chill wie heeft er al een schaapie in de tuin staan

05-11-2011, 10:28


VAndaag grote schoonmaak..Koekjes heb ik al gemaakt, moet nog paar cakes maken maar dat doe ik vanavond wel insha allah.

Morgen komt de hele familie bij ons thuis, dus dat wordt heel de dag in de keuken staan samen met mijn mama

05-11-2011, 10:29

Citaat door Mansora:
VAndaag grote schoonmaak..Koekjes heb ik al gemaakt, moet nog paar cakes maken maar dat doe ik vanavond wel insha allah.
en t schaapje?

05-11-2011, 10:35
schoonmaak?
doe je toch altijd

vandaag wat gebak maken en stad even in.
morgen met familie samen

05-11-2011, 11:03


Ik ga morgen naar mijn ouders en daar kome dan al mijn zussen en broers en misschien wat andere familie leden..

Ik ga vandaag boodschappen doen, en wat cakes en koekjes maken..

Morgen vroeg naar mama haar helpen met esfenje en hatieta enzo..
Schoonmaken hoeft niet, dat doen we elke dag...

05-11-2011, 11:29

Citaat door Sensuall:
Ik ga morgen naar mijn ouders en daar kome dan al mijn zussen en broers en misschien wat andere familie leden..

Ik ga vandaag boodschappen doen, en wat cakes en koekjes maken..

Morgen vroeg naar mama haar helpen met esfenje en hatieta enzo..
Schoonmaken hoeft niet, dat doen we elke dag...
Doen jullie elke dag de ramen en deuren , gordijnen wassen etc etc?

Tuurlijk doet men elke dag schoonmaken maar dat zijn dingen die dagelijks bijgehouden moeten worden, maar sommige dingen ga je niet elke dag doen

05-11-2011, 11:30

Citaat door MyWisdom:
en t schaapje?
Het schaapje daar ga ik niet over..:hih:

05-11-2011, 11:36
As usual. Morgen komt er niemand en wij gaan ook niet naar iemand toe.

05-11-2011, 11:41
Ben niet vooruit te branden vandaag, ik ben ook aan t vasten. Maar zodra ik opsta, is het gewoon business as usual...
Ga ook geen koekjes bakken, misschien straks boodschappen doen en een cake bakken...
Morgen vroeg naar mams en daar ontbijten met msemmen en andere lekkernijen

05-11-2011, 11:42

Citaat door dutchSaliha:
As usual. Morgen komt er niemand en wij gaan ook niet naar iemand toe.
Vind je dat niet jammer? Hebben jullie geen familie/kennissen in de buurt?

05-11-2011, 11:48
Huis gisteren goed schoon gemaakt. Zo boodschappen halen, straks wat koekjes maken en morgen gezellig bij onze families hangen.
Ik heb er zo zin in

05-11-2011, 12:25

Citaat door Mansora:
Doen jullie elke dag de ramen en deuren , gordijnen wassen etc etc?
Tuurlijk doet men elke dag schoonmaken maar dat zijn dingen die dagelijks bijgehouden moeten worden, maar sommige dingen ga je niet elke dag doen
ramen en deuren doen we wekelijks is dus al gedaan, gordijnen wassen is ook al gedaan..
ik heb het nu over het huis van mama, ik ga 1 keer in de week en dan hou ik een grote schoonmaak voor haar..

je hoeft niet zo lelijk te kijken, dat jij zulke dingen doet alleen van el aid naar el aid moet je lekker zelf weten

05-11-2011, 12:39


ik moet zovee doenl niet normaal meer. huis schoonmaken,boodschappen halen, cake bakken,kinds naar de kapper, schuur opruimen en klaar maken voor de schaap en lekker koken vandaag gevast dus ik heb echt geen energie.

Morgen insha allah na el3ied gebed naar mijn ouders gaan en daar de hele dag blijven en genieten van de mooie dag insha allah.

alvast iedereen een mooi dag gewenst.

05-11-2011, 12:45
Schoonmaken al gedaan, boodschappen ook, en
straks met mama koekjes maken .
En morgen naar familie leuke dag van maken .
Alvast mabrouk al3ied .

05-11-2011, 12:48

Citaat door Sensuall:
Ik ga morgen naar mijn ouders en daar kome dan al mijn zussen en broers en misschien wat andere familie leden..

Ik ga vandaag boodschappen doen, en wat cakes en koekjes maken..

Morgen vroeg naar mama haar helpen met esfenje en hatieta enzo..
Schoonmaken hoeft niet, dat doen we elke dag...
Wat voor cake en koekjes ga je maken?

Pagina's : [1] 2 3