Bekijk volle/desktop versie : Mijn man is geen prater en ik kan er niet tegen



Pagina's : [1] 2

05-11-2011, 02:13
Ik word er zo moe van je kan met hem nergens over praten en hij word al boos begrijp er niks van en altijd moet het van mijn kant komen altijd moet ik praten en als ik een dag niet praat en moe ben dan zegt Ie wat doe je chagrijnig zit ik ergens mee in ons huwelijk kan ik dat niet aan hem kwijt. Ben dan bang dat we weer ruzie krijgen. Ik kan er niet meer tegen want ben een persoon die over z'n problemen praat tot we eruit komen maar hij niet. Oeffffff moest het egt Ff van me afschrijfe Ya rab geef me sber ........

05-11-2011, 02:17


Ah wat erg meid een vraagje hoe was hij toen jullie nog relatie hadden,

05-11-2011, 09:15

Citaat door Valeria_2011:
Ah wat erg meid een vraagje hoe was hij toen jullie nog relatie hadden,
is het zo ver heen met de marokkaanse vrouwen, dat je er automatisch vanuit gaat dat iedereen een relatie voor het huwlijk heeft gehad?

ik schaam me.......

05-11-2011, 09:17

Citaat door 00mimoent00:
is het zo ver heen met de marokkaanse vrouwen, dat je er automatisch vanuit gaat dat iedereen een relatie voor het huwlijk heeft gehad?

ik schaam me.......
..

05-11-2011, 09:33



Citaat door MOcrio:
Ik word er zo moe van je kan met hem nergens over praten en hij word al boos begrijp er niks van en altijd moet het van mijn kant komen altijd moet ik praten en als ik een dag niet praat en moe ben dan zegt Ie wat doe je chagrijnig zit ik ergens mee in ons huwelijk kan ik dat niet aan hem kwijt. Ben dan bang dat we weer ruzie krijgen. Ik kan er niet meer tegen want ben een persoon die over z'n problemen praat tot we eruit komen maar hij niet. Oeffffff moest het egt Ff van me afschrijfe Ya rab geef me sber ........
over belangrijke zaken hoor je gewoon met je man te kunnen praten
kan hij dat niet dan moet hij dat maar leren
niet dat je hem moet lastigvallen met allerlei onbelangrijke zaken want de meeste mannen houden daar nu eenmaal niet van

Ameen op je dua

moge Allah het voor jullie vergemakkelijken,Ameen

05-11-2011, 09:37
Ik snap je eigenlijk niet.

Je man is geen prater (die kans is groot bij mannen) en jij wel.
je man is blijkbaar gecharmeerd of zelfs gek op jouw gepraat, omdat hij denkt dat je boos bent wanneer je een tijdje stil bent.
Jij wilt graag lang praten over problemen...

Waarom?

Je man is geen prater. Klaar.
Heb je shie probleem, probeer dan eens kort en bondig te vertellen wat het probleem is.
Desnoods schrijf je het op en laat je hem er rustig over nadenken.

Als hij geen prater is, dan is hij geen prater. Je kunt klagen, zeuren, huilen en boos worden tot je een ons weegt.
Walou. Andersom neem ik aan dat jij ook niet opeens minder gaat praten als hij vind dat je teveel praat?


Citaat:


“Een gelovige man behoort een gelovige vrouw niet te haten. Als hij een eigenschap in haar haat, dan vindt hij een andere (eigenschap) van haar waar hij tevreden over is.”



Of hij (vrede en zegeningen zij met hem) zei “daarnaast” in plaats van “een andere”.

Deze overlevering staat in Sahih Muslim overgeleverd en is overgeleverd door Abu Hurayrah (moge Allah tevreden met hem zijn).

05-11-2011, 09:43
daar is m.nl toch voor

05-11-2011, 10:04
Amin op jouw doua meid, misschien een tip dat als er zaken zijn waar over gepraat moet worden dit niet in huis te doen maar buitenshuis, ergens koffie drinken waar het rustig is of op een rustige tijdstip dus geen koopavonden of zaterdagen.
En vooral niet in de slaapkamer over problemen praten, is vaak geen fijn gevoel als er dan ruzie is want dan ga je gefrustreerd naar bed.

05-11-2011, 10:10

Citaat door tooto7moe:
Ik snap je eigenlijk niet.

Je man is geen prater (die kans is groot bij mannen) en jij wel.
je man is blijkbaar gecharmeerd of zelfs gek op jouw gepraat, omdat hij denkt dat je boos bent wanneer je een tijdje stil bent.
Jij wilt graag lang praten over problemen...

Waarom?

Je man is geen prater. Klaar.
Heb je shie probleem, probeer dan eens kort en bondig te vertellen wat het probleem is.
Desnoods schrijf je het op en laat je hem er rustig over nadenken.

Als hij geen prater is, dan is hij geen prater. Je kunt klagen, zeuren, huilen en boos worden tot je een ons weegt.
Walou. Andersom neem ik aan dat jij ook niet opeens minder gaat praten als hij vind dat je teveel praat?
Het is hem accepteren zoals hij is indd en anders je biezen pakken, want veranderen doet ie toch niet.

05-11-2011, 10:13
Dat probleem had ik trouwens ook met mn ex, hij zei pas iets als ie boos was. En tegen anderen honderuit lullen die sukkel

05-11-2011, 10:20

Citaat door OkOk:
Het is hem accepteren zoals hij is indd en anders je biezen pakken, want veranderen doet ie toch niet.
adviseerd een gescheiden vrouw..

05-11-2011, 10:25
Zulke mannen veranderd niet 1 2 3.
Beter accepteren en verder leven
Als je dat niet kan dan moet je alles zelf weten

Ik heb meerdere vrouwen hierover horen klagen
En die zijn al meerdere jaren getrouwd

05-11-2011, 10:32



Citaat door elmahrouf:
adviseerd een gescheiden vrouw..
Dat heb je goed gezien

05-11-2011, 10:35

Citaat door OkOk:
Dat heb je goed gezien
typisch..

Vindt je dat normaal? scheiden omdat de man geen prater is
Ff serri, binnenkort scheiden de vrouwen omdat de man een scheet liet in het bed

05-11-2011, 10:44

Citaat door OkOk:
Het is hem accepteren zoals hij is indd en anders je biezen pakken, want veranderen doet ie toch niet.
waardeloze reactie van een gescheiden dweil .......

Pagina's : [1] 2