Bekijk volle/desktop versie : Keeper Mohamed Amsif gaat zijn debuut maken tegen de sterkste club van Duitsland!



04-11-2011, 23:40
Zondag 17.30 tegen Bayern Munchen staat ie onder de lat incha'allah. Eerste keeper is geblesseerd.


04-11-2011, 23:45


Inchallah zal hij een topwedstrijd keepen

04-11-2011, 23:49
Ik hoop dat Mohamadina tegen Uganda mag keepen , en Amsif tegen Kameroen dan heeft die meer wat te doen ... en die Lecomte mag wel beide wedstrijden op de tribune want dat is hij toch gewend in Qatar

04-11-2011, 23:51

Citaat door Les-far-rabat:
Ik hoop dat Mohamadina tegen Uganda mag keepen , en Amsif tegen Kameroen dan heeft die meer wat te doen ... en die Lecomte mag wel beide wedstrijden op de tribune want dat is hij toch gewend in Qatar
Als hij dat gewent is, dan hadden ze Sinouh mee moeten nemen. Beste keeper van de drie.

04-11-2011, 23:58



Citaat door casaoui01:
Als hij dat gewent is, dan hadden ze Sinouh mee moeten nemen. Beste keeper van de drie.


sinouh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh alleen als ik die naam hoor moet ik lachen je hebt het vaak over botola clowns ... maar dit is echt de grootste clown die ik ken

05-11-2011, 00:00
Ben ik het niet mee eens. Tegen AJAX stond hij er meteen. Dat is geen toeval, maar kwaliteit.

05-11-2011, 00:12

Citaat door casaoui01:
Ben ik het niet mee eens. Tegen AJAX stond hij er meteen. Dat is geen toeval, maar kwaliteit.


als die zoveel kwaliteit heeft waarom is die dan 3e keeper .... ik hoor hier ook mensen zeggen ja hij moet opgeroepen worden door marokko , want hij heeft ervaring goed voor de kleedkamer ... nou ik denk dat een Benatia of een Kharja of een Lamyaghri of een Chamakh of Hadji en de lijst is nog lang ,echt niet naar sinouh gaan luisteren.

ik gun hem het wel omdat die nu best wel oud is .. effe mee na de afrika-cup laatste keer , maar ja gerets is die kiest ben je niet mee eens mail dan contact@frmf.ma

06-11-2011, 22:26
Ewa wie heeft gezien hoe Amsif heeft gekeept tegen Bayern. Hij heeft er twee doorgelaten blijkbaar. Wie kan me op de hoogte brengen?

06-11-2011, 22:26
http://www.youtube.com/watch?v=qHpsK0RDMfw

Goal 1, jammer. Hij had hem wel eerst.

06-11-2011, 22:53
Heb heel die wedstrijdt gezien die 1ste goal was amsif ongelukkig bezig, die 2de was fout van verdediging kon hij niet al te veel aan doen.
Maar hij heeft 5 goede kansen gestopt o.a. 1 op 1 met mario gomez en een afstandspoeier van de rechtsback rafinha