Bekijk volle/desktop versie : Help!



04-11-2011, 22:50
Op dit moment volg ik een tweedegraads lerarenopleiding wiskunde. Ik zit nu in het eerste jaar. We moeten een stageplek vinden maar ik word overal afgewezen zodra ik aangeef dat ik mannen geen hand geef. Bij een islamitische school stage lopen kan niet want ik moet op een school stage lopen die met mijn opleiding samenwerkt. Hier in Amsterdam zijn er ook geen islamitische middelbare scholen.

Wie weet wat ik hier tegen zou kunnen doen? Heeft iemand ook zo'n soortgelijke situatie meegemaakt?

Als ik geen stageplek vind, ben ik namelijk gedwongen om met mijn opleiding te stoppen.

05-11-2011, 12:17


Waarom moet het persee een instelling zijn die samenwerkt met jouw school?

05-11-2011, 14:29

Citaat door toffestijl:
Waarom moet het persee een instelling zijn die samenwerkt met jouw school?


Omdat die scholen veel contact hebben met mijn school en zij ook een overeenkomst hebben met mijn school. Maar ik denk dat als ik een school vind die mij accepteert zij miss wel een uitzondering zouden kunnen maken

05-11-2011, 21:54

Citaat door __NajOua__:
Omdat die scholen veel contact hebben met mijn school en zij ook een overeenkomst hebben met mijn school. Maar ik denk dat als ik een school vind die mij accepteert zij miss wel een uitzondering zouden kunnen maken
ik zou niet weten waarom niet.

06-11-2011, 18:42


Ik heb een islamitische school gevonden in Rotterdam. Misschien dat ik daar stage kan lopen. Zal maandag insha Allah contact met ze opnemen.

'eid mobarak iedereen!

09-11-2011, 00:00
eid mobarak