Bekijk volle/desktop versie : ''Als ik Barcelona niet mag verlaten, ga ik Guardiola slaan''



04-11-2011, 10:44
Gekke Ibra

'Zlatan vertelde me dat hij Guardiola zou slaan in het bijzijn van de media'
De media in Spanje smullen momenteel van de uitlatingen uit het Barcelona-kamp over Zlatan Ibrahimovic. De aanvaller van AC Milan, die slechts een seizoen voor de Catalanen uitkwam, schilderde Lionel Messi, Andrés Iniesta en Xavi in zijn biografie af als koorknapen en vertelde Josep Guardiola recht in het gezicht 'dat hij geen ballen' had. "En waarschijnlijk nog wel ergere zaken", claimt de Zweedse aanvaller. "Ik zei: ‘Je bent bang voor José Mourinho. Loop naar de hel'."

"In zijn positie zou ik bang zijn geweest", benadrukte Ibrahimovic. Volgens Carles Vilarrubí, vice-voorzitter van Barcelona, zijn er wel ergere dingen gebeurd tijdens het verblijf van de ex-Ajacied in het Camp Nou. Ibrahimovic wilde per se weg bij de Catalanen en uitte een fors dreigement. "Hij verzekerde dat hij Guardiola zou slaan in het bijzijn van de media", claimt de sportbestuurder in gesprek met RAC1.

"'Als je me niet laat vertrekken, zal ik wachten totdat Guardiola de media te woord staan en zal ik hem slaan', dat waren de woorden van Zlatan", verzekert Vilarrubí. Mino Raiola, de omstreden zaakwaarnemer van de Zweed, liet vervolgens aan het directielid weten dat zijn cliënt tot zoiets dergelijks in staat was. Ibrahimovic vertrok vorig jaar zomer van Barcelona naar AC Milan, dat ruim twintig miljoen euro voor hem betaalde.

Bron: Voetbalzone


04-11-2011, 10:56


Hij had hem zo'n high kick gegeven.

[video=youtube;CgyJR-1LYvE]http://www.youtube.com/watch?v=CgyJR-1LYvE[/video]

04-11-2011, 11:05
Wollah meh Ibra spoort hahhaa, hij had Cassano in dat filmpje gewoon bijna onthoofd. Tegen dat talent van Milan, Strasser ook zo 3ayaaq

04-11-2011, 11:35
[video=youtube;2L0UaWnNUms]http://www.youtube.com/watch?v=2L0UaWnNUms[/video]

Gangster gewoon check 0.09 sec !!

04-11-2011, 13:45


k hoop echt dat ie et doet, die guardiola mag k voor geen meter

04-11-2011, 13:54
"Je hebt geen kloten aan je lijf", riep ik hem op een dag toe. "Je schijt in je broek voor Mourinho. Loop toch naar de hel!" - Ibrahimovic


Hahaha ik ken hem niet maar ik vind em super!

04-11-2011, 14:13
Wie is hier een koorknaap? Die man moet zich gewoon professioneel opstellen, ipv publiekelijk te janken á la Constanza Breukhoven.

04-11-2011, 14:48

Citaat door xLIPSLIKESUGAR:
"Je hebt geen kloten aan je lijf", riep ik hem op een dag toe. "Je schijt in je broek voor Mourinho. Loop toch naar de hel!" - Ibrahimovic


Hahaha ik ken hem niet maar ik vind em super!
Die gaat in mijn OT.

04-11-2011, 15:38

Citaat door Muestra.:
Die gaat in mijn OT.



04-11-2011, 15:47
Hij denkt hij is groter dan barcelona
tuurlijk word je weggestuurd, als je zo gaat gedragen, niemand is groter dan barca, zelfs messi niet

04-11-2011, 15:48

Citaat door SarcastischGuy:
Hij denkt hij is groter dan barcelona
tuurlijk word je weggestuurd, als je zo gaat gedragen, niemand is groter dan barca, zelfs messi niet
God is groter dan Barca!

05-11-2011, 00:31
Tjaah bad boy zlatan he