Bekijk volle/desktop versie : Anderlecht maakt indruk in Europa !!!



Pagina's : [1] 2 3 4

04-11-2011, 01:53
Enige ploeg met 12 op 12 in de EL en samen met Real Madrid de enige ploeg die Europees het maximum heeft
Topschutter van de EL is Mathias Suarez.

Verder doen alle Belgische ploegen het goed en staan ze allemaal op 1 (zie uitslagen en standen)

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2012/standings/index.html

Belgie doet het op dit moment zelfs beter dan de Fransen en Italianen

Behaalde coefficienten tot dusver

1) Engeland - 9500 (8 ploegen)
2)Spanje - 7571 (6 ploegen)
3) Nederland - 7400 (4 ploegen)
4) Duitsland- 7250 ( 5 ploegen)
5) Belgie - 7100 (4 ploegen )

Frankrijk - 6166 ( 5 ploegen)
Italie - 5785 ( 5 ploegen)

Bron:

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2012.html

Franse en Italiaanse competitie zijn in vrije val, Belgie komt eraan!


04-11-2011, 01:59


Been there done that, daarnet op Sporza. Anderlecht is wel kapot hard in vorm man, word eens tijd dat ze volgend seizoen CL spelen.

04-11-2011, 02:04

Citaat door WiseGuy07:
Been there done that, daarnet op Sporza. Anderlecht is wel kapot hard in vorm man, word eens tijd dat ze volgend seizoen CL spelen.
hadden ze boussoufa gehouden dan hadden ze CL gespeeld
Anderlecht is momenteel de sterkste ploeg van Belgie.
Racing genk heeft teveel spelers laten gaan en teveel geblesseerden om iets in de CL te doen.
standard heeft hetzelfde probleem maar haalt toch een paar goeie resultaten

04-11-2011, 02:10
Nederland doet het beter

04-11-2011, 02:16



Citaat door brownie74:
hadden ze boussoufa gehouden dan hadden ze CL gespeeld
Anderlecht is momenteel de sterkste ploeg van Belgie.
Racing genk heeft teveel spelers laten gaan en teveel geblesseerden om iets in de CL te doen.
standard heeft hetzelfde probleem maar haalt toch een paar goeie resultaten
Bwah ik denk het niet hoor, je zag dat Bous helemaal uitgeleerd was in België en op een hoger niveau moest spelen. Na die gemiste penalty van 'm in de voorronde CL zag je ook dat ie er precies geen zin meer in had en sindsdien begon de miserie voor Anderlecht. Het gouden koppel Lukaku-Bous werkte gewoon niet meer, de vlam was uitgedoofd en ik vond het ook beter dat ze de club hebben verlaten want je zag dat de club te afhankelijk was van Bous zijn assists en Lukaku zijn doelpunten. Op dit moment steekt er niet bepaald 1 speler uit bij Anderlecht, iedereen doet gewoon zijn ding en ze spelen echt als een team en je ziet ook dat ze van het spelletje genieten. Ik hoop dat ze tegen de play offs stevig bovenaan staan en na de winterstop niet in een dipvorm zullen belanden, want ik gun ze deelname aan de CL echt wel. Spijtig dat Bous en Lukaku er niet meer zijn, als Bous die penalty binnen had geknald zou ik een tenue van 'm hebben gekocht en sowieso een CL-wedstrijd hebben bijgewoond op het Astridpark.

04-11-2011, 02:25

Citaat door WiseGuy07:
Bwah ik denk het niet hoor, je zag dat Bous helemaal uitgeleerd was in België en op een hoger niveau moest spelen. Na die gemiste penalty van 'm in de voorronde CL zag je ook dat ie er precies geen zin meer in had en sindsdien begon de miserie voor Anderlecht. Het gouden koppel Lukaku-Bous werkte gewoon niet meer, de vlam was uitgedoofd en ik vond het ook beter dat ze de club hebben verlaten want je zag dat de club te afhankelijk was van Bous zijn assists en Lukaku zijn doelpunten. Op dit moment steekt er niet bepaald 1 speler uit bij Anderlecht, iedereen doet gewoon zijn ding en ze spelen echt als een team en je ziet ook dat ze van het spelletje genieten. Ik hoop dat ze tegen de play offs stevig bovenaan staan en na de winterstop niet in een dipvorm zullen belanden, want ik gun ze deelname aan de CL echt wel. Spijtig dat Bous en Lukaku er niet meer zijn, als Bous die penalty binnen had geknald zou ik een tenue van 'm hebben gekocht en sowieso een CL-wedstrijd hebben bijgewoond op het Astridpark.
nee joh, Anderlecht heeft dit jaar gewoon meer kwaliteit.
Vorig jaar was Mbark de enige die iets kon forceren
de doorbraak van canesin,suarez en kljestan zorgt voor meer evenwicht
Mbark ipv jovanovic zou anderlecht nog sterker maken dan het nu is.
Mbokani is duidelijk beter dan Lukaku

Anyway, Mbark zal er niet om malen want hij wou meer geld verdienen en speelt nu samen met roberto carlos en eto'o
zet safari achter bous en je ziet nog meer vonken
jova moet het van zijn flitsen hebben

04-11-2011, 03:09

Citaat door Trissintie:
Nederland doet het beter



Anderlecht doet het beter dan de Nederlandse ploegen

04-11-2011, 09:59
Ze linken hier Anderlecht nog altijd aan het gedacht agh Belgisch voetbal, wetende dat hun topclubs echt niet beter zijn hoor

04-11-2011, 11:32
De belgen doen het beter dan de nederlandse clubs ? en dan zeg je Anderlecht kom op man geen 1 speelt CL

04-11-2011, 12:06
krc genk speelt champions ligue net ajax joden

04-11-2011, 12:21
Ja alleen zijn ze zwaar kansloos dus ja wat voor nut heeft het

04-11-2011, 12:27
-Super Boze Ogen-


04-11-2011, 13:55


Matias Suarez

04-11-2011, 14:10

Citaat door mr_herres:
Ja alleen zijn ze zwaar kansloos dus ja wat voor nut heeft het
Genk zou Zagreb ook gepakt hebben hoor, Genk verloor uit bij Chelsea en leverkussen of ga je me zeggen dat Ajax daar punten pakt.

04-11-2011, 14:40
[QUOTE=mr_herres;101713169]De belgen doen het beter dan de nederlandse clubs ? en dan zeg je Anderlecht kom op man geen 1 speelt CL[/QUOTE


oh ja? waar heb ik dat geschreven?

Log uit en ga onmiddellijk naar de bieb,jongen.
Ik verbaas me altijd over jullie leesvaardigheid of het gebrek eraan.

Pagina's : [1] 2 3 4