Bekijk volle/desktop versie : Ma Bqash Fihaa...



Pagina's : [1] 2

04-11-2011, 01:46
Een masha Allah hoofddoek dragende maro vrouw die in de tram naast jouw man komt zitten en ineens uit het niets vraagt: Ben jij marokkan of belg? (Terwijl het letterlijk en figuurlijk op zijn voorhoofd staat geschreven dat hij een marokkaan is)...
Jouw man weet de vraag nog niet goed te plaatsen, maar toch geeft hij een antwoord: Ben een Marokkaan.
De vrouw die dan ineens bla 7ya bla 7eshma zegt: Temshi m3aya? (To be continued)

Hoe zie jij je man hierop reageren?

04-11-2011, 01:49


gadie koen habet sarwal al toen ze pas aanstalte maakte om te gaan zitten

04-11-2011, 01:52


Nog een die zich duidelijk verveelt en niet kan slapen..

04-11-2011, 01:54
ik moest lachen van mn eigen reactie
mijn man ligt hier naast me overschot van de paella aant eten meskien

04-11-2011, 01:55



Citaat door Myrtus_Communis:


Nog een die zich duidelijk verveelt en niet kan slapen..
Was het maar waar dat het een fictieve fantasieproduct was van mijn nachtverveling...

04-11-2011, 01:56
het is namelijk de harde realiteit verdomme !!!

04-11-2011, 01:57

Citaat door Aboe_Qaboe:
Was het maar waar dat het een fictieve resultaat was van mijn nachtverveling...
Wil je zeggen dat dit jou is overkomen?

04-11-2011, 02:01

Citaat door Rach_:
het is namelijk de harde realiteit verdomme !!!

Grej lik le3qel? Ik ga echt stuk hier..
Ik kan ook niet slapen word er gek van!

Vandaag stond ik op de tramhalte op de tram te wachten, komt de tram eindelijk aan komt zo'n Anita van in de 50 naast me staan.
Zegt ze met haar kettingrokersstem: Heb nix tegen het geloof of zo maar zou echt niet naast die jongen willen lopen, en wees naar achter waar een wat het uiterlijk betreft praktiserende Nederlandse jongen stond.
Lang haar, baard, hoogwater broekje.

En dit zegt ze tegen een Marokkaanse mashaallah vrouw met hoofddoek
Ik zeg nou vind het er hartstikke goed uitzien, ze verstond me niet.. Wat?
Herhaalde het, toen draaide ze zich om en liepn licht schuddend met haar hoofd de tram in.

Ewa fhem.

04-11-2011, 02:10

Citaat door Myrtus_Communis:

Grej lik le3qel? Ik ga echt stuk hier..
Ik kan ook niet slapen word er gek van!

Vandaag stond ik op de tramhalte op de tram te wachten, komt de tram eindelijk aan komt zo'n Anita van in de 50 naast me staan.
Zegt ze met haar kettingrokersstem: Heb nix tegen het geloof of zo maar zou echt niet naast die jongen willen lopen, en wees naar achter waar een wat het uiterlijk betreft praktiserende Nederlandse jongen stond.
Lang haar, baard, hoogwater broekje.

En dit zegt ze tegen een Marokkaanse mashaallah vrouw met hoofddoek
Ik zeg nou vind het er hartstikke goed uitzien, ze verstond me niet.. Wat?
Herhaalde het, toen draaide ze zich om en liepn licht schuddend met haar hoofd de tram in.

Ewa fhem.
ja man mchalie le3qal ik ben helemaal dhesh

hahahhaha die nsara toch he.. echt een volk apart. wat een intolerante zakken zijn t toch

een keer was ik zo 16 ofzo, liep ik met mn vriendin naar school en we waren patat aan t eten.. na afloop gooiden we dat lege bakje gewoon op de grond(niet netjes maar er was echt een vuilbak int zicht) stond er zo n belg aan de overkant zegt die zo..
doen jullie dat in marokko ook?
ikke zo nee, enkel hier, marokko willen we schoon houden

04-11-2011, 02:16

Citaat door Rach_:
ja man mchalie le3qal ik ben helemaal dhesh

hahahhaha die nsara toch he.. echt een volk apart. wat een intolerante zakken zijn t toch

een keer was ik zo 16 ofzo, liep ik met mn vriendin naar school en we waren patat aan t eten.. na afloop gooiden we dat lege bakje gewoon op de grond(niet netjes maar er was echt een vuilbak int zicht) stond er zo n belg aan de overkant zegt die zo..
doen jullie dat in marokko ook?
ikke zo nee, enkel hier, marokko willen we schoon houden
3berti 3lih.
Je doet me gelijk denken aan wat ik een keer heb meegemaakt was ook een jaar of 15..
In de pauze ff naar de supermarkt bla bla samen met mijn vriendin wat een halfbloedje is.
Dus blond lichte ogen, mohiem zij vreet zo'n koekje en gooit het papiertje op de grond en op dat moment passeerde wij 2 oudjes.
Wat doet die oude trol geeft mij een duw en zegt hey moet je dat niet eens opruimen.

Maakt me niet uit dat ze oud was die duw kreeg ze terug, en zei haar dta het niet van mij was.
Dan kan je het toch wel opruimen zegt ze, als je er zo erg aan stoort mag je het zelf doen en liep weg.
Was kwaaaaaad, niet normaal..
Maakte altijd die discriminatie acties met haar mee Terwijl het ook gewoon een allochtoon is

04-11-2011, 02:25

Citaat door Myrtus_Communis:
3berti 3lih.
Je doet me gelijk denken aan wat ik een keer heb meegemaakt was ook een jaar of 15..
In de pauze ff naar de supermarkt bla bla samen met mijn vriendin wat een halfbloedje is.
Dus blond lichte ogen, mohiem zij vreet zo'n koekje en gooit het papiertje op de grond en op dat moment passeerde wij 2 oudjes.
Wat doet die oude trol geeft mij een duw en zegt hey moet je dat niet eens opruimen.

Maakt me niet uit dat ze oud was die duw kreeg ze terug, en zei haar dta het niet van mij was.
Dan kan je het toch wel opruimen zegt ze, als je er zo erg aan stoort mag je het zelf doen en liep weg.
Was kwaaaaaad, niet normaal..
Maakte altijd die discriminatie acties met haar mee Terwijl het ook gewoon een allochtoon is
oh my god, duwen dan nog wel.. zooo zij heeft lef!!
3barti 3la hissa

hahaha ok hier nog een verhaal
maar die gaat over mijn zus.. ik kan dat namelijk niet overtreffen wat zij gedaan heeft
zij trok vroeger uitkering een tydje.. en vroeger als je betaald wilde krijgen moest je je kaart laten bestempelen elke maand. en zij was niet de enige dus er stond een lange rij maar zij stond voorin.. komt er een forse belgische aso.. ging ze toen de deur open ging voor mn zus staan.. deed ze zo haar arm voor mn zus haar gezicht zo van je kan niet door en ze liet enkele mensen voor gaan die ze kende.. dus mn zus zo.. wil je je arm weghalen?
zegt ze zo tegen mijn zus.. zwijg, stuk stront!!

nou next thing zag je mn zus op haar zitten ou fer3ata be daq.. een oude schoolvriendin kwam nog naar mn zus van stop stop
qatla mn zus ba3ad 3lia!!! hahhahaha

awilie weet nog toen ze thuis kwam en zei van fra3t wahda daba 3ad.. qtelta be daq .. ik zweer t je, met die zus van mij moet je nie messe

04-11-2011, 02:29

Citaat door Rach_:
oh my god, duwen dan nog wel.. zooo zij heeft lef!!
3barti 3la hissa

hahaha ok hier nog een verhaal
maar die gaat over mijn zus.. ik kan dat namelijk niet overtreffen wat zij gedaan heeft
zij trok vroeger uitkering een tydje.. en vroeger als je betaald wilde krijgen moest je je kaart laten bestempelen elke maand. en zij was niet de enige dus er stond een lange rij maar zij stond voorin.. komt er een forse belgische aso.. ging ze toen de deur open ging voor mn zus staan.. deed ze zo haar arm voor mn zus haar gezicht zo van je kan niet door en ze liet enkele mensen voor gaan die ze kende.. dus mn zus zo.. wil je je arm weghalen?
zegt ze zo tegen mijn zus.. zwijg, stuk stront!!

nou next thing zag je mn zus op haar zitten ou fer3ata be daq.. een oude schoolvriendin kwam nog naar mn zus van stop stop
qatla mn zus ba3ad 3lia!!! hahhahaha

awilie weet nog toen ze thuis kwam en zei van fra3t wahda daba 3ad.. qtelta be daq .. ik zweer t je, met die zus van mij moet je nie messe




Deze kan ik ook niet overtreffen
Maar ff serieus die vroeg er gewoon naar, die smeeeeekte er gewoon om.
Mezian tbarkellah met haar ''zwijg stuk stront''...
Dacht dat die hollanders erg waren

04-11-2011, 02:30


Mziwna ganza ( ) Ik ga een pging wagen, heb morgen zoveel te doen

Tsab7i 3la gir vast

04-11-2011, 02:31
hahahahaha s goed
ben ook weg.
sbah 3la gair ook jij.
toedels xxx

04-11-2011, 02:57
ro7en deys ta9ebbath

adjehda arrebbi

Pagina's : [1] 2