Bekijk volle/desktop versie : wil zo graaaaaaaaaag zwanger worden :(



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-11-2011, 00:35
Dames

ben al 9 maanden bezig met zwanger worden en ik ben 20 jaar..

het doet zo pijn iedereen word maar zwanger ben zoo blij voor ze, maar het raakt me zo erg

en ook tv allemaal reclame's Baby's

haha Beroemde mensen beyonce Hillary duff jessica simpson ) en noem maar op!!


HOELANG ZIJN JULLIE BEZIG?
GRAAG REACTIES

04-11-2011, 00:42


Meid heb Sabr...je bent nog zoo jong, ken genoeg mensen die er jaren over doen.

Komt wel goed inschAllah...je vruchtbare dagen goed berekenen

04-11-2011, 00:45
Onze eerste kindje kwam onverwachts, was wel gepland maar op dat moment nog niet. 2e kindje was ik binnen 6 weken zwanger en nu weer een verrassing waarvan ik binnen 3 maanden zwanger ben (jongste is net in februari geboren). Ik was 19 bij onze eerste en ben nu 24.

Heb je jullie laten onderzoeken bij de arts. Op vruchtbaarheid enzo. Misschien kan je dat doen? Moge Allah jullie snel verblijden met een wondertje.

04-11-2011, 00:47
lahie rezqek wlidat sali7in, allahouma amin.

Beyonce heeft trouwens een neppe buik

En 9 maanden is helemaal niet lang.

04-11-2011, 00:50


Je zult wel geduld moeten hebben en inshallah zal je beloond worden met een gezond kindje. Bij de ene duurt het gewoon wat langer dan bij de andere.
Na een jaar geprobeerd te hebben zou ik wel langs de dokter gaan.

04-11-2011, 01:21
Heb gewoon geduld.
Zo een wonder komt echt niet omdat je gestopt bent met de pil, maar met Allah's wil.

Als je goed om je heen kijkt, hoor je denk veel verschillende verhalen.
Sommige zijn 1 week bezig, andere weer 6 maanden, de ander week 10 jaar.
Dus het stoppen met de pil zegt helemaal niks.

Zo een wonder kan onverwachts komen.

Gair InchAllah

04-11-2011, 04:07
Wat heeft TS eraan dat jij zo snel zwanger word?
Extra inwrijven of wat?
Citaat door Syrian_Queen:
Onze eerste kindje kwam onverwachts, was wel gepland maar op dat moment nog niet. 2e kindje was ik binnen 6 weken zwanger en nu weer een verrassing waarvan ik binnen 3 maanden zwanger ben (jongste is net in februari geboren). Ik was 19 bij onze eerste en ben nu 24.

Heb je jullie laten onderzoeken bij de arts. Op vruchtbaarheid enzo. Misschien kan je dat doen? Moge Allah jullie snel verblijden met een wondertje.

04-11-2011, 08:29

Citaat door ik_post:
Wat heeft TS eraan dat jij zo snel zwanger word?
Extra inwrijven of wat?
Dacht ik dus ook!

04-11-2011, 08:36

Citaat door Syrian_Queen:
Onze eerste kindje kwam onverwachts, was wel gepland maar op dat moment nog niet. 2e kindje was ik binnen 6 weken zwanger en nu weer een verrassing waarvan ik binnen 3 maanden zwanger ben (jongste is net in februari geboren). Ik was 19 bij onze eerste en ben nu 24.

Heb je jullie laten onderzoeken bij de arts. Op vruchtbaarheid enzo. Misschien kan je dat doen? Moge Allah jullie snel verblijden met een wondertje.
jou info heeft geen toegevoegde waarde

04-11-2011, 08:39

Citaat door Syrian_Queen:
Onze eerste kindje kwam onverwachts, was wel gepland maar op dat moment nog niet. 2e kindje was ik binnen 6 weken zwanger en nu weer een verrassing waarvan ik binnen 3 maanden zwanger ben (jongste is net in februari geboren). Ik was 19 bij onze eerste en ben nu 24.

Heb je jullie laten onderzoeken bij de arts. Op vruchtbaarheid enzo. Misschien kan je dat doen? Moge Allah jullie snel verblijden met een wondertje.
m3arba!!

04-11-2011, 08:49

Citaat door Syrian_Queen:
Onze eerste kindje kwam onverwachts, was wel gepland maar op dat moment nog niet. 2e kindje was ik binnen 6 weken zwanger en nu weer een verrassing waarvan ik binnen 3 maanden zwanger ben (jongste is net in februari geboren). Ik was 19 bij onze eerste en ben nu 24.

Heb je jullie laten onderzoeken bij de arts. Op vruchtbaarheid enzo. Misschien kan je dat doen? Moge Allah jullie snel verblijden met een wondertje.
Denk ajb de eerst volgende keer aan je medemens alvorens je zulke berichten plaats

04-11-2011, 08:56

Citaat door Mooie-dame20:
Dames

ben al 9 maanden bezig met zwanger worden en ik ben 20 jaar..

het doet zo pijn iedereen word maar zwanger ben zoo blij voor ze, maar het raakt me zo erg

en ook tv allemaal reclame's Baby's

haha Beroemde mensen beyonce Hillary duff jessica simpson ) en noem maar op!!


HOELANG ZIJN JULLIE BEZIG?
GRAAG REACTIES
Jij bent nog veel te jong voor kinderen. Liever ga je eerst studeren en zorgen dat je een goede baan kunt doen. Je hebt een veel te rooskleurig beeld van ouderschap. Kinderen hebben betekent verantwoordelijkheid. Je moet voor je kinderen kunnen zorgen, ook financieel. Stel, je man raakt invalide, overlijdt of gaat weg. Dan heb mag je lekker je kinderen opvoeden van de bijstand. Ben je gek?

De gemiddelde Nederlandse vrouw krijgt kinderen zo rond haar dertigste. Wacht in ieder geval tot na je 25e. Dan zijn je hersenen volgroeid.

04-11-2011, 09:02



Citaat door ik_post:
Wat heeft TS eraan dat jij zo snel zwanger word?
Extra inwrijven of wat?
dat dacht ik dus ook. maar daarna dacht ik misschien bedoeld ze er mee te zeggen dat het haar ook onverwachts kan gebeuren zoals het haar ook onverwachts gebeurde.

04-11-2011, 09:08
Geduld en veel dua verrichten.

04-11-2011, 09:12
Moge Allah je een gezonde zwangerschap schenken!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8