Bekijk volle/desktop versie : Ik heb geen geluk in het leven



03-11-2011, 19:17
nooooit gehad. Alleen maar tegenslagen.
Ik ben gewoon dood van binnen.

03-11-2011, 19:40


wollah meid ik voelde me net ook helemaal down


luister dit:

http://www.youtube.com/watch?v=u4cFLkgtz_E&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=eg7QsnFrNe0&feature=related

03-11-2011, 19:44
na regen komt zonneschijn....

03-11-2011, 19:45
Ik las je titel en het enige wat ik kon bedenken was; de mensen in Palestina en Syrie hebben geen geluk in het leven. Jij hebt een dak boven je hoofd, kleding aan je lichaam, eten op tafel.

Zeg wat vaker alhamdoulilaah, ipv constant naar de negatieve dingen in het leven te kijken.

03-11-2011, 20:01


Dat gevoel kennen wij allemaal, lieverd. Momenteel zit ik ook in zo een dip, maar alhamdoelilah.

Zoek je toevlucht bij Allah en hij die jou zal bijstaan. Wij krijgen alleen hetgeen op onze pad wat wij aan kunnen. Na een moeilijkere tijd, komt er een mooiere tijd.

Heb van een broeder meegekregen om veel naar roeqya te luisteren. Het is echt rustgevend.

Wil je over iets praten, je kunt gewoon pm'en.

03-11-2011, 20:02

Citaat door ZAKENVROUW__:
Ik las je titel en het enige wat ik kon bedenken was; de mensen in Palestina en Syrie hebben geen geluk in het leven. Jij hebt een dak boven je hoofd, kleding aan je lichaam, eten op tafel.

Zeg wat vaker alhamdoulilaah, ipv constant naar de negatieve dingen in het leven te kijken.
thank you

03-11-2011, 20:02

Citaat door Provocateur2:
Misschien zit zij nu achter een pc uit somalie van een rode kruis medewerker? Nooit zomaar oordelen
Kan me niet voorstellen, juist de mensen die ellende hebben gezien en meegemaakt doen dit soort uitspraken niet.

03-11-2011, 20:05
Wees blij met dat geen dat je hebt.
Je kunt ademen, kijken, spreken, lopen wat wil je nog meer? Je eet en hebt een dak boven je hoofd. Wees de almachtige dankbaar. En dan zul je wat meer geluk kennen. Je kunt pas van geluk proeven als je je toevlucht zoekt bij Allah ta3la.

05-11-2011, 11:33
Ja, ik weet dat ik een dak boven me hoofd heb enz.. HAMDOULLILAH
Wij zijn hier opgegroeid en we zijn deze (luxe) gewend, maar toch
het gevoel. Ik kan er niks aan doen. Net of mijn hart dood is.