Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ervaring met directwonen?



03-11-2011, 13:27
http://www.directwonen.nl

03-11-2011, 14:06


daar ben ik ook benieuwd naar

03-11-2011, 15:25
bij directwonen moet je goed de voorwaarden lezen.. ik had daar bijna een woning genomen. Het komt vaak voor dat je een douche of keuken met andere mensen moet delen als je een appartement of studio wilt huren. Verder moet je goed in de gaten houden voor welke periode je verplicht bent te huren, meestal is dit minstens een jaar. voor de rest zijn ze prijzig, maar ja, als je snel een woning nodig hebt dan heb je soms geen keuze

03-11-2011, 15:48
heb je tips, waar ik anders kan kijken?

03-11-2011, 15:49


Ik had me ingeschreven totdat ik zag dat ik vervolgens inschrijvingsgeld moet betalen om het aanbod te zien..

Nou nu reageer ik gewoon op vrije sector woningen via woningnet

03-11-2011, 17:23
Ja, de voorwaarden vond ik ook niet zo..

Maar ik las ook dat directwonen (bemiddelaar) dat je hun ook 2 maanden huur moet betalen.. ofzo..
Citaat door rachrach:
bij directwonen moet je goed de voorwaarden lezen.. ik had daar bijna een woning genomen. Het komt vaak voor dat je een douche of keuken met andere mensen moet delen als je een appartement of studio wilt huren. Verder moet je goed in de gaten houden voor welke periode je verplicht bent te huren, meestal is dit minstens een jaar. voor de rest zijn ze prijzig, maar ja, als je snel een woning nodig hebt dan heb je soms geen keuze