Bekijk volle/desktop versie : 'Rechter die dochter afranselt heeft hulp nodig'



Pagina's : [1] 2 3 4

02-11-2011, 17:01
In een video is te zien hoe in het Amerikaanse Texas een man zijn dochter volledig afranselde met een riem.

Hillary zette de video van zeven jaar geleden nu online omdat ze de mishandelingen helemaal beu zou zijn. Haar vader William 'betrapte' het meisje op het gebruik van internet om video's en muziek te downloaden. Het weegt extra zwaar omdat de man zelf jeugdrechter is en zijn dochter een hersenverlamming. Ook lijdt ze aan een psychische stoornis waardoor ze een grote passie heeft voor technologie. Zonder enige vorm van medelijden slaat hij haar meerdere keren met de riem. Het meisje smeekt ondertussen om genade.

Tot overmaat van ramp komt ook de moeder van het meisje de vader helpen met de mishandeling. William wist niet dat alles opgenomen werd door Hillary. "Na een eindeloze reeks van vernederende woorden van mijn vader aan de telefoon, kon ik het niet meer aanhoren en zette ik het filmpje online. Nu heb ik er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan", aldus Hillary. Een vriend van Hillary, Andre Bardin, bevestigt: "Dit is de stem van kinderrechter Williams Adams, zijn gedragingen en zijn huis."

Haar moeder heeft inmiddels haar excuses aangeboden.

Bekijk hier het filmpje. LET OP: SCHOKKEND!

Bron: YouTube

02-11-2011, 17:08


Omg, ik kan ff niets zeggen hoor.

02-11-2011, 17:19
pfff en ze is nog gehandicapt

02-11-2011, 17:31

Citaat door bb_curve:
pfff en ze is nog gehandicapt
Gehandicapten zijn vaak strontvervelende mensen.

02-11-2011, 17:33



Citaat door oeps:
Gehandicapten zijn vaak strontvervelende mensen.

dat weet ik
maar dan juist sla je ze niet en vooral als het je dochter is

02-11-2011, 17:35

Citaat door Redactie:
In een video is te zien hoe in het Amerikaanse Texas een man zijn dochter volledig afranselde met een riem.

Hillary zette de video van zeven jaar geleden nu online omdat ze de mishandelingen helemaal beu zou zijn. Haar vader William 'betrapte' het meisje op het gebruik van internet om video's en muziek te downloaden. Het weegt extra zwaar omdat de man zelf jeugdrechter is en zijn dochter een hersenverlamming. Ook lijdt ze aan een psychische stoornis waardoor ze een grote passie heeft voor technologie. Zonder enige vorm van medelijden slaat hij haar meerdere keren met de riem. Het meisje smeekt ondertussen om genade.

Tot overmaat van ramp komt ook de moeder van het meisje de vader helpen met de mishandeling. William wist niet dat alles opgenomen werd door Hillary. "Na een eindeloze reeks van vernederende woorden van mijn vader aan de telefoon, kon ik het niet meer aanhoren en zette ik het filmpje online. Nu heb ik er spijt van dat ik dat niet eerder heb gedaan", aldus Hillary. Een vriend van Hillary, Andre Bardin, bevestigt: "Dit is de stem van kinderrechter Williams Adams, zijn gedragingen en zijn huis."

Haar moeder heeft inmiddels haar excuses aangeboden.

Bekijk hier het filmpje. LET OP: SCHOKKEND!

Bron: YouTube
pure sensatiegeilheid weer, dit bericht

02-11-2011, 17:36

Citaat door rooz:
pure sensatiegeilheid weer, dit bericht


is puur voorbeeld van hoe jullie thuis worden opgevoedt

02-11-2011, 17:36
Een opvoedkundige tik of oorveeg indien verdiend is één ding. Helemaal los gaan op een kind (middels een riem) getuigt van veel zaken.
Onder andere dat je niet in staat bent om autoriteit te hebben zonder geweld.
Daarnaast zie je aan de manier hoe die vent slaat en los gaat, dat er iets niet helemaal 100% is in zijn bovenkamer. Waarschijnlijk als kind te vaak gepest of geslagen of gewoon een narcistische egomaniac die er niet tegen kan als hij zijn zin niet krijgt; is ook niet heel verwonderlijk aangezien hij als rechter dagelijks macht proeft en uitoefent.

Zo iemand heeft even een één op één sessie nodig met een gespierde vent van 2 meter nodig (ik dacht zelf aan Brock Lesnar). Kijken hoe hij het ervaart als iemand los op je gaat die jou overklast in kracht en formaat. Pathetic gewoon. Echt pathetic.

Salutem

02-11-2011, 17:38

Citaat door bb_curve:
is puur voorbeeld van hoe jullie thuis worden opgevoedt
ja, want we wonen allemaal in Texas
Maar met jouw opmerking heb je aangetoond waar het 'redactie' om te doen is; generaliseren.

02-11-2011, 17:39

Citaat door bb_curve:
dat weet ik
maar dan juist sla je ze niet en vooral als het je dochter is
Moslims slaan hun vrouw ook, dus ik vind het niet zo'n grote stap.

02-11-2011, 17:40

Citaat door oeps:
Moslims slaan hun vrouw ook, dus ik vind het niet zo'n grote stap.

alleen als ze een nederlandse vrouw hebbe

02-11-2011, 17:41

Citaat door bb_curve:
alleen als ze een nederlandse vrouw hebbe
ja, want zo gaat dat bij "jullie"

02-11-2011, 17:43



Citaat door oeps:
Moslims slaan hun vrouw ook, dus ik vind het niet zo'n grote stap.
Ja, ik word dagelijks geslagen. Mijn zussen ook door hun mannen, dan zoeken we elkaar op en gaan we elkaar troosten

02-11-2011, 17:45

Citaat door bb_curve:
is puur voorbeeld van hoe jullie thuis worden opgevoedt
Wat grappig zijn we weer.

02-11-2011, 17:45

Citaat door rooz:
ja, want zo gaat dat bij "jullie"

ja dat klopt zo gaat dat bij ons

en 'jullie' slaan eigen gehandicapte dochters die aan hersenziekte lijden
dat is diep triest

Pagina's : [1] 2 3 4