Bekijk volle/desktop versie : Rechter mishandelt gehandicapte dochter



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-11-2011, 20:12
Ik zie dit dus echt niet bij Marokkanen gebeuren.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3010685/2011/11/02/Rechter-mishandelt-spastische-dochter.dhtml

02-11-2011, 20:17


[video=youtube;Wl9y3SIPt7o]http://www.youtube.com/watch?v=Wl9y3SIPt7o&feature=player_embedded&oref=h ttp%3A%2F%2Fwww.ad.nl%2Fad%2Fnl%2F1013%2FBui tenland%2Farticle%2Fdetail%2F3010685%2F2011%2F11%2 F02%2FRechter-mishandelt-spastische-dochter.dhtml&has_verified=1[/video]

02-11-2011, 20:22
rechters zijn ook mensen met zwakheden, het is niet makkelijk om een gehandicapte dochter te hebben

02-11-2011, 20:23

Citaat door wiewie:
rechters zijn ook mensen met zwakheden, het is niet makkelijk om een gehandicapte dochter te hebben
Wat is dit voor drogreden. Dus als je een gehandicapt kind hebt en het even niet meer ziet zitten is het menselijk om met z'n weeën er op los gaan meppen?

02-11-2011, 20:25



Citaat door 20_12:
Wat is dit voor drogreden. Dus als je een gehandicapt kind hebt en het even niet meer ziet zitten is het menselijk om met z'n weeën er op los gaan meppen?
ik zeg niet dat het goed is, ik zeg dat ik het begrijp

02-11-2011, 20:26

Citaat door wiewie:
rechters zijn ook mensen met zwakheden, het is niet makkelijk om een gehandicapte dochter te hebben


Deze lulhannes is dus overduidelijk niet geschikt om als rechter te functioneren. vooral niet als hij z'n hersenzieke dochter in mekaar ramt omdat ze muziek heeft gedownload

02-11-2011, 20:27

Citaat door wiewie:
ik zeg niet dat het goed is, ik zeg dat ik het begrijp
Je kunt dit niet begrijpen. Dit meisje is gehandicapt. Begrijp je wel wat je zegt?

02-11-2011, 20:28

Citaat door OohVader_:
Deze lulhannes is dus overduidelijk niet geschikt om als rechter te functioneren. vooral niet als hij z'n hersenzieke dochter in mekaar ramt omdat ze muziek heeft gedownload
Ik snap niet hoe mensen nog naar redenen zoeken om dit gedrag goed te praten. Hallo, we hebben het hier over een ziek iemand die door twee volwassenen, nota bene haar eigen ouders, met een riem word bewerkt.

02-11-2011, 20:29
Krijg gelijk ook zin om op een paar billen te meppen.

02-11-2011, 20:30
Weet je wat goed voor hem zou zijn? Hetzelfde als wat hij zijn dochter heeft aangedaan maar dan 100 keer erger.

02-11-2011, 20:32

Citaat door OohVader_:
Deze lulhannes is dus overduidelijk niet geschikt om als rechter te functioneren. vooral niet als hij z'n hersenzieke dochter in mekaar ramt omdat ze muziek heeft gedownload
misschien is het een contradictie om je kind te slaan en een ander te veroordelen voor het slaan van een kind, maar wat ik zeg is dat rechters ook mensen zijn, ze liegen en stelen, er bestaat geen heilige, iedere heeft zijn fouten.

je ziet 1 kant van het verhaal, je weet niet hoe ze is over de hele dag, en waarom doet ze het op internet en niet gewoon aangifte doen??

02-11-2011, 20:32

Citaat door 20_12:
Ik snap niet hoe mensen nog naar redenen zoeken om dit gedrag goed te praten. Hallo, we hebben het hier over een ziek iemand die door twee volwassenen, nota bene haar eigen ouders, met een riem word bewerkt.
ik begrijp wat je bedoeld. ik vind het niet kunnen

en die moeder! : You turn over, like a 16years old AND TAKE IT LIKE A GROWN WOMAN

Only in america

02-11-2011, 20:33



Citaat door 20_12:
Je kunt dit niet begrijpen. Dit meisje is gehandicapt. Begrijp je wel wat je zegt?
gehandicapten kunnen ook het bloed van je nagels vandaan zuigen

02-11-2011, 20:35

Citaat door wiewie:
misschien is het een contradictie om je kind te slaan en een ander te veroordelen voor het slaan van een kind, maar wat ik zeg is dat rechters ook mensen zijn, ze liegen en stelen, er bestaat geen heilige, iedere heeft zijn fouten.

je ziet 1 kant van het verhaal, je weet niet hoe ze is over de hele dag, en waarom doet ze het op internet en niet gewoon aangifte doen??
UHH? ARKANSAS<<<<---- zegt genoeg

maar eff terugkomend: je mept geen kind die gehandicapt is en vooral niet omdat ze heeft gedownload, wel reeel blijven

02-11-2011, 20:37

Citaat door OohVader_:
ik begrijp wat je bedoeld. ik vind het niet kunnen

en die moeder! : You turn over, like a 16years old AND TAKE IT LIKE A GROWN WOMAN

Only in america


Als je leest waar die Amerikanen toe in staat zijn, sla je stijl achterover. Dan heb ik het niet over de vele kindermisbruik zaken.

Citaat door wiewie:
gehandicapten kunnen ook het bloed van je nagels vandaan zuigen
Ik geloof mijn oren niet.
Ze zijn gehandicapt. Ze weten meestal niet wat ze doen of zeggen. Je kunt ze niet verantwoordelijk houden voor wat hun ziekte met ze doet.

Pagina's : [1] 2 3 4 5