Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid de pil (belangrijk)



Pagina's : [1] 2

02-11-2011, 19:10
hoi allemaal
ik heb enorme last van buikpijn en de dokter heeft mij aangeraden om de pil te gaan slikken.
ik heb een vraagje over de pil want heb gehoord dat je van sommige heel veel aankomt en dat je borsten groot worden (wil ik niet) weten jullie mischien welke pil dat is.
ik durf het niet aan me dokter te vragen hij is een oude man
xxxx

02-11-2011, 21:08



Citaat door patronasarahh:
hoi allemaal
ik heb enorme last van buikpijn en de dokter heeft mij aangeraden om de pil te gaan slikken.
ik heb een vraagje over de pil want heb gehoord dat je van sommige heel veel aankomt en dat je borsten groot worden (wil ik niet) weten jullie mischien welke pil dat is.
ik durf het niet aan me dokter te vragen hij is een oude man
xxxx
misschien moet je eens een vrouw als huisarts nemen.......................!!!!!!!!!!!!!

06-11-2011, 17:56

Citaat door toffestijl:
misschien moet je eens een vrouw als huisarts nemen.......................!!!!!!!!!!!!!
ja dat wil ik ook maar dat kan niet
iets met de verzekering ofzo
xx

06-11-2011, 18:21
Bijna alle pillen.. er zitten hormonen in en dat verandert het vrouwelijke lichaam.
Maar het kan zijn dat jij daar geen last van hebt en dus totaal geen bijweringen voelt of veranderingen ziet.
Neem zonodig de lichste.. volgens mijn Dinae 35 of de Yasmin.. Mohiem een pil met minder dan 50 mcgr oestrogeen.

06-11-2011, 18:22


Ik heb m ook voorgeschreven gekregen, maar voor iets anders. Ik durf het ook niet te slikken. Het pakje ligt hier al een week op mn bureau. Ik las dat het heel veel bijwerkingen heeft.

06-11-2011, 18:22
okey bedankt
maar is de kans op kinderen keijgen dan minder?
xx

06-11-2011, 18:24

Citaat door S.W.A.T:
Ik heb m ook voorgeschreven gekregen, maar voor iets anders. Ik durf het ook niet te slikken. Het pakje ligt hier al een week op mn bureau. Ik las dat het heel veel bijwerkingen heeft.
zoals welke meid?
xxxx

06-11-2011, 18:24
Van de pil? Dat denk ik niet, als je zwanger wilt worden moet je ermee stoppen. Ik heb dat ook aan de arts gevraagd en die het kan zijn dat er stoffen in je lichaam zitten een paar maanden nadat je gestopt ben met slikken, maar die gaan vanzelf weg.

06-11-2011, 18:25

Citaat door S.W.A.T:
Van de pil? Dat denk ik niet, als je zwanger wilt worden moet je ermee stoppen. Ik heb dat ook aan de arts gevraagd en die het kan zijn dat er stoffen in je lichaam zitten een paar maanden nadat je gestopt ben met slikken, maar die gaan vanzelf weg.
oohh okey gelukkig
dankje xx

06-11-2011, 18:26

Citaat door patronasarahh:
oohh okey gelukkig
dankje xx
Ik hoorde dat je maandelijkse periode heel onregelmatig word.

06-11-2011, 18:40

Citaat door S.W.A.T:
Ik hoorde dat je maandelijkse periode heel onregelmatig word.
In het begin wel.. dat je inneens ongesteld wordt. Maar 2 a 3 maanden wordt het regelmatig aangezien je elke keer een stopweek hebt. Kan dus niet regelmatiger dan dat. Als je bijv ma stopt zul je na 5 a 7 dagen on worden e volgende keer moet je weer op een ma stoppen en krijg je je menstruatie op dezelfde dag!
Eigenlijk ideaal.

06-11-2011, 19:11

Citaat door miss_ike:
In het begin wel.. dat je inneens ongesteld wordt. Maar 2 a 3 maanden wordt het regelmatig aangezien je elke keer een stopweek hebt. Kan dus niet regelmatiger dan dat. Als je bijv ma stopt zul je na 5 a 7 dagen on worden e volgende keer moet je weer op een ma stoppen en krijg je je menstruatie op dezelfde dag!
Eigenlijk ideaal.
Kijk dit bedoel ik, dit wist ik niet eens. Ik dacht je slikt het elke dag.

07-11-2011, 19:19



Citaat door S.W.A.T:
Ik hoorde dat je maandelijkse periode heel onregelmatig word.
Huh? Juist niet hoor. Komt juist regelmaat in. Ik word elke maand vaak op dezelfde dag ongesteld. Weet precies wanneer.

Antwoord op de topicstarter: Je krijgt er amper bijwerkingen van. Misschien dat je borsten ietsjes dikker worden maar dat was het verder. En je huid wordt er beter van (je puistjes verdwijnen). Maar voor de rest veranderd er eigenlijk niks. Mensen overdrijven altijd.

08-11-2011, 14:48

Citaat door patronasarahh:
ja dat wil ik ook maar dat kan niet
iets met de verzekering ofzo
xx
lijkt me heel onwaarschijnlijk dat je geen andere huisarts mag van verzekering.

15-11-2011, 20:46
hallo .. ik had ook echt heel veel buikpijn. ben de pil gaan slikken nou echt de pijn is echt veeel minder en ben niet aangekomen,
je moet oplleten als je aamkomt dan kan je altijd ander pil slikken

Pagina's : [1] 2