Bekijk volle/desktop versie : Altijd nee



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-11-2011, 16:17
stel je vraagt je partner bijvoorbeeld om even langs de winkel te fietsen om nog even iets te halen en 9 van de 10 keer is het antwoord.'neen' ik kan niet, ik heb geent tijd, ik ben moe enzovoorts.

Hoe ga zou jij hiermee omgaan.

02-11-2011, 16:19


Lijkt me vreselijk. Waarom zou hij het niet kunnen halen?


Tenzij je het om de dag vraagt, terwijl je pas geleden boodschappen heb gedaan... dan snap ik het wel.

02-11-2011, 16:20
Moet je het dan ook nog zelf gaan halen? Ja wat valt er te doen?

02-11-2011, 16:20
Tjah mannen he..

02-11-2011, 16:20


dan heb ik ook geen tijd om eten te maken en schoon te maken..heel simpel

02-11-2011, 16:21

Citaat door Sanae2004:
dan heb ik ook geen tijd om eten te maken en schoon te maken..heel simpel

Omdat je NET dat ene dingetje mist wat je nodig hebt

02-11-2011, 16:22

Citaat door Volwassenmeid:
stel je vraagt je partner bijvoorbeeld om even langs de winkel te fietsen om nog even iets te halen en 9 van de 10 keer is het antwoord.'neen' ik kan niet, ik heb geent tijd, ik ben moe enzovoorts.

Hoe ga zou jij hiermee omgaan.
Hoe je ermee omgaat? zorgen dat je op tijd iets bijvult/bijkoopt en indien mogelijk reserve aanleggen. En als het niet iets is waar je een reserve voor kunt aanleggen en het iets van eten of drinken betreft, dan kiezen om iets anders te eten/drinken en het pas de volgende dag of de volgende keer te kopen en tot die tijd iets anders maken/drinken.

02-11-2011, 16:24
Ik heb dat 1x gehad met mijn man. Hij wou niet voor mij ff naar de bakker............pfffffffffffff dit was mijn reactie

------> heb sleutels gepakt, de auto, naar de bakker, terug. lekker gegeten uitgebreid en hem totaal genegeerd..............en ook de hele tijd zo he->

Blijkbaar deed het hem wat want hij gaat nu altijd zelf halen als ik iets ECHT nodig heb......


02-11-2011, 16:27
stelletje kleuters ook.

02-11-2011, 16:28

Citaat door Sabah_:
Ik heb dat 1x gehad met mijn man. Hij wou niet voor mij ff naar de bakker............pfffffffffffff dit was mijn reactie

------> heb sleutels gepakt, de auto, naar de bakker, terug. lekker gegeten uitgebreid en hem totaal genegeerd..............en ook de hele tijd zo he->

Blijkbaar deed het hem wat want hij gaat nu altijd zelf halen als ik iets ECHT nodig heb......

hahaha, je lijkt op mijn vriendin, haar man wilde niet mee om ergens buiten te eten wat ze hadden afgesproken. Toen heeft ze alleen voor haar en de kinderen gekookt en niet voor hem. Toen is hij maar wat gaan halen voor zichzelf.

02-11-2011, 16:30
Gewoon zelf gaan, vindt hij toch niet leuk, nou jammer dan

02-11-2011, 16:30

Citaat door maaltje:
Hoe je ermee omgaat? zorgen dat je op tijd iets bijvult/bijkoopt en indien mogelijk reserve aanleggen. En als het niet iets is waar je een reserve voor kunt aanleggen en het iets van eten of drinken betreft, dan kiezen om iets anders te eten/drinken en het pas de volgende dag of de volgende keer te kopen en tot die tijd iets anders maken/drinken.
HIj wil dat ik het ruim van te voren aangeef, maar ik vergeet vaak en zeg het last minute, vooral brood en dan wil hij het echt niet gaan halen. Brood kun je niet snel door iets anders vervangen in mijn ogen.

02-11-2011, 16:30



Citaat door ilman-nour:
Gewoon zelf gaan, vindt hij toch niet leuk, nou jammer dan
eindelijk een volwassen reactie

02-11-2011, 16:32
Dan doe ik alsof ik ga. Dan gaat hij toch

02-11-2011, 16:33
Mijn man moet elke dag brood meenemen als hij thuiskomt. Als hij niet haalt is er niks. Jaa dan eet ie niks. Simpel

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7