Bekijk volle/desktop versie : Zijn je man en jij hetzelfde of juist tegenpolen?



Pagina's : [1] 2 3

02-11-2011, 11:04
Getrouwde ladies, hebben jullie en jullie mannen hetzelfde karakter of zijn jullie juist ontzettende tegenpolen? En welke voor- of nadelen heeft dat? Ikzelf ben nogal druk en het valt me op dat ik altijd val op hele rustige mannen.

02-11-2011, 11:12


we zijn hetzelfde.....we voelen elkaar meteen aan wat de een denkt denkt de ander ook. Heel raar maar waar.

02-11-2011, 11:22
Tegenpolen en toch gaat het heel goed raar he haha.

02-11-2011, 11:30
Wij zijn echt extreme tegenpolen maar aan de andere kant hebben we juist veel overeenkomsten. We vinden dezelfde dingen leuk etc maar ik ben rustig en hij is echt een grappenmaker. Ik ben supergeduldig en hij heel ongeduldig. Ik ben best een nerdienerd en hij geeft daar niet veel om ( boeken etc) maar om mij een plezier te doen leest hij nu ook 's avonds in bed. Ik vind eerlijk gezegd alles aan m leuk ik denk dat dat komt omdat ik echt ontzettend veel van hem hou en andersom ook. Ik ben namelijk soms best onhandig :$ en dan sloop ik dingen. Eerst kon hij daar echt om zeuren ( heb de auto van alle kanten bekrast oeps :$) maar nu kan hij er om lachen en zegt hij ; zo ben jij gewoon.

02-11-2011, 11:33


Hij is druk, ik ben rustig.
Hij heeft humor en maakt veel grapjes, ik ben diegene die altijd alleen maar lacht.
Hij houd van koeienpoten en van schapenhoofden ik van kipfile en ovenschotels
Hij houd van grote auto's , ik van kleine bescheiden.
Hij houd van uitslapen , ik van vroeg opstaan.

Ja we zijn eigenlijk wel tegenpolen maar het matcht echt goed

02-11-2011, 11:34
Zwaar tegenpolen. Maar dat is juist alleen maar beter omdat je mekaar aanvult

02-11-2011, 11:47
Hij is heel erg traditioneel, en ik totáááál niet. En dat botsts weleens ja

02-11-2011, 11:57

Citaat door Principessa-H:
Wij zijn echt extreme tegenpolen maar aan de andere kant hebben we juist veel overeenkomsten. We vinden dezelfde dingen leuk etc maar ik ben rustig en hij is echt een grappenmaker. Ik ben supergeduldig en hij heel ongeduldig. Ik ben best een nerdienerd en hij geeft daar niet veel om ( boeken etc) maar om mij een plezier te doen leest hij nu ook 's avonds in bed. Ik vind eerlijk gezegd alles aan m leuk ik denk dat dat komt omdat ik echt ontzettend veel van hem hou en andersom ook. Ik ben namelijk soms best onhandig :$ en dan sloop ik dingen. Eerst kon hij daar echt om zeuren ( heb de auto van alle kanten bekrast oeps :$) maar nu kan hij er om lachen en zegt hij ; zo ben jij gewoon.
Hoe weet je dat nou??

02-11-2011, 11:58

Citaat door elhobje:
Hoe weet je dat nou??
Laat haar meskiena, ze is net een jaartje getrouwd.:-)

02-11-2011, 12:01

Citaat door Morrocan_sugar:
Laat haar meskiena, ze is net een jaartje getrouwd.:-)

02-11-2011, 12:01

Citaat door Morrocan_sugar:
Laat haar meskiena, ze is net een jaartje getrouwd.:-)
Nou ik vind niet dat je dat over een andere kan zeggen.. je weet niet wat een andere voelt.. dus kiffesh en andersom ook??

02-11-2011, 12:08

Citaat door elhobje:
Nou ik vind niet dat je dat over een andere kan zeggen.. je weet niet wat een andere voelt.. dus kiffesh en andersom ook??
Dit ben ik niet met je eens. Je kunt wel degelijk merken aan een partner of hij veel om je geeft dmv zijn daden.;-)

02-11-2011, 12:09



Citaat door Morrocan_sugar:
Dit ben ik niet met je eens. Je kunt wel degelijk merken aan een partner of hij veel om je geeft dmv zijn daden.;-)
Ik wou net zeggen!

02-11-2011, 12:14
Tegenpolen maar we slepen elkaar altijd door heen.

02-11-2011, 12:17
Zwaaaar tegenpolen..altijd in discussie over elk onderwerp.. Maar zodra et bedtijd is alles vergeten nachtkusje en slapen..energie opbouwen voor de volgende dag

Pagina's : [1] 2 3