Bekijk volle/desktop versie : Henna in haar mee slapen of paar uur laten inwerken en uitwassen???wat is best??help!



Pagina's : [1] 2

01-11-2011, 19:48
sommige zeggen niet mee slapen is niet goed, sommige zeggen juist wel mee slapen, wat is het nu?
weet iemand wat het beste is???? wil het proberen om de 2 weken te doen, dus vind het wel belangrijk dat ik het beste eruit haal en het dus juist doe.

ik hoop dat er iemand reageert...

01-11-2011, 19:53


Om de 2 weken


Citaat door gewoon4:
sommige zeggen niet mee slapen is niet goed, sommige zeggen juist wel mee slapen, wat is het nu?
weet iemand wat het beste is???? wil het proberen om de 2 weken te doen, dus vind het wel belangrijk dat ik het beste eruit haal en het dus juist doe.

ik hoop dat er iemand reageert...

01-11-2011, 19:55

Citaat door 25Lady:
Om de 2 weken
hahhaa, ja ben zo gemotiveerd! (heb haaruitval a madam)

01-11-2011, 19:56
Ielwg, ik heb medelijden met je man.

01-11-2011, 19:57


Ik laat het er maar een paar uur (ongeveer een dagdeel) in zitten en het werkt prima. Ermee slapen is misschien wel beter, maar het droogt dan in je haar uit en het is dan moeilijker eruit te wassen.

01-11-2011, 19:59

Citaat door elhobje:
Ielwg, ik heb medelijden met je man.
wat een rare en onnodige reactie.

01-11-2011, 20:01

Citaat door Woestijnroos:
wat een rare en onnodige reactie.
Ik mag toch medelijden met haar man hebben?

Sorry hoor, lijkt me alles behalve fris.. om naast zo een henna hoofd wakker te worden!

01-11-2011, 20:06
Wat vaker je haren kammen.



Citaat door gewoon4:
hahhaa, ja ben zo gemotiveerd! (heb haaruitval a madam)

01-11-2011, 20:10
ik slaap er mee en dan was ik het in de ochtend heel goed uit en dan heel veel shampoo en cremespoeling
je krijgt er lekker zacht en glad haar van , ik heb ook haaruitval en sinds ik henna in mijn haar doe is het wel minder geworden

dus er mee slapen kan geen kwaad topicstarter

01-11-2011, 20:10

Citaat door iloveislam4ever:
maar als ik ongesteld ben dan doe ik smorgens vroeg henna en s'avonds laat was ik mijn haar. Omdat ik het niet weet laat ik het dus niet te lang en ook niet te kort maar ik zie wel verbetering dus geen haaruitval meer maar mooi zacht en volume .
Ik hoop dat we het nu eindelijk eens te weten gaan komen....

01-11-2011, 20:11

Citaat door elhobje:
Ik mag toch medelijden met haar man hebben?

Sorry hoor, lijkt me alles behalve fris.. om naast zo een henna hoofd wakker te worden!
Ooh sorry, dacht dat je hem anders bedoelde.

01-11-2011, 20:12

Citaat door ladyjamila007:
ik slaap er mee en dan was ik het in de ochtend heel goed uit en dan heel veel shampoo en cremespoeling
je krijgt er lekker zacht en glad haar van , ik heb ook haaruitval en sinds ik henna in mijn haar doe is het wel minder geworden

dus er mee slapen kan geen kwaad topicstarter
dank u! dat is wat ik dus atijd hoorde , ermee slapen, maar eergisteren zei een oudere vrouw me dat het heel slecht is voor de hoofd'spieren' om henna heel de nacht te laten (izewran zei ze in het berbers). Dus nu weet ik het niet meer...

01-11-2011, 20:16



Citaat door gewoon4:
dank u! dat is wat ik dus atijd hoorde , ermee slapen, maar eergisteren zei een oudere vrouw me dat het heel slecht is voor de hoofd'spieren' om henna heel de nacht te laten (izewran zei ze in het berbers). Dus nu weet ik het niet meer...
mijn oma deed altijd henna in haar haar en sliep er ook mee tot de volgende dag en ze heeft nog steeds mooi haar alleen nu is ze wat ouder en heeft ze minder haar nu , maar moeder zei ze heeft altijd mooi haar gehad door henna

11-11-2011, 23:49
2weken geleden heb ik er gwn mee geslapen, zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer irritant, helemaal nie kunnen slapen...
ik zou gwn s' morgens henna doen en in de avond douchen..!!

11-11-2011, 23:50
2keer in het jaar doe ik henna in mijn haar.. mijn haar lijkt gezond, en minderrrrr haar uitval... en het is dikker geworden, maar dat kan ook zijn doordat ik gestopt ben met stylen enzo..

Pagina's : [1] 2