Bekijk volle/desktop versie : X box 360/ playstation 3 mannen meld je!



01-11-2011, 18:14
Mannen, leg me het verschil uit. Niet uitlachen, maar uitleggen.

Wil graag één van de twee voor m'n broertje halen, maar heb er zoals je wel kan lezen totaal geen verstand van. Waar gaat jullie voorkeur naar uit und why?

BVD.

01-11-2011, 18:43


Het hangt ervan welke spellen je broertje wil.
Welke spellen vindt hij het leukst?

01-11-2011, 18:49
Voetbal, race auto's, vechtspellen e.d.

Call of duty ook helemaal z'n ding. Toch wel spellen waar de meeste mannen wel van houden I think.

01-11-2011, 19:27

Citaat door Tesniem...:
Voetbal, race auto's, vechtspellen e.d.

Call of duty ook helemaal z'n ding. Toch wel spellen waar de meeste mannen wel van houden I think.
Hmm, dat maakt het wel lastig.

PS3 heeft meer racespellen dan X360.
Ook sommige vechtspellen zijn alleen voor PS3.

Dan maar de PS3.

02-11-2011, 20:16



Citaat door NadorinoCrysis:
Hmm, dat maakt het wel lastig.

PS3 heeft meer racespellen dan X360.
Ook sommige vechtspellen zijn alleen voor PS3.

Dan maar de PS3.
Zeker? Het zijn geen drie tientjes die je neerlegt. Moet het wel waard zijn. Nu vraag ik me eerlijk gezegd af wat het verschil eigenlijk is. Do you know it? Overigens thanks voor je reactie.

02-11-2011, 20:44
Ik zou voor de PS3 gaan. Persoonlijk vind ik dat de PS3 sneller reageert. Verder is er niet veel verschil. Je moet aan hem vragen welke spellen hij echt tof vindt, want sommige spelletjes heeft de Ps3 niet (of XBOX).

02-11-2011, 21:34
Inderdaad, vraag aan hem welke spellen hij leuk vindt.
Boel spellen zijn alleen voor de PS3 en andere boel spellen zijn alleen voor de X360.

Persoonlijk wil ik ook een PS3 want PS3 heeft veel spellen die ik leuk vind en die niet voor de X360 zijn.

En ja, die dingen zijn nou eenmaal duur, laat staan spellen die 60 euro per stuk kosten.
Je raakt veel geld kwijt aan deze dingen.

02-11-2011, 21:38
Ik zou voor de PS3 gaan. Die console loopt qua technieken toch net ietsje voor op de Xbox. En je kunt gewoon online spelen via Playstation Network. Bij Xbox moet je betalen voor Xbox live als het goed is.

09-11-2011, 20:24

Citaat door Pythagoras:
Ik zou voor de PS3 gaan. Persoonlijk vind ik dat de PS3 sneller reageert. Verder is er niet veel verschil. Je moet aan hem vragen welke spellen hij echt tof vindt, want sommige spelletjes heeft de Ps3 niet (of XBOX).


Aah, oké. Hij houdt zoals de meeste mannen van voetbal/vecht/schiet en dat soort spellen. Neem aan dat de X box dat ook heeft. Maar merk wel dat mannen wat enthousiaster zijn over de playstation dan over de x box.


Citaat door NadorinoCrysis:
Inderdaad, vraag aan hem welke spellen hij leuk vindt.
Boel spellen zijn alleen voor de PS3 en andere boel spellen zijn alleen voor de X360.

Persoonlijk wil ik ook een PS3 want PS3 heeft veel spellen die ik leuk vind en die niet voor de X360 zijn.

En ja, die dingen zijn nou eenmaal duur, laat staan spellen die 60 euro per stuk kosten.
Je raakt veel geld kwijt aan deze dingen.


Serieus? Duur zeg. Pff, hij verdient 't voor deze ene keer!

Jouw conclusie; playstation 3?


Citaat door ILI_Amazigh:
Ik zou voor de PS3 gaan. Die console loopt qua technieken toch net ietsje voor op de Xbox. En je kunt gewoon online spelen via Playstation Network. Bij Xbox moet je betalen voor Xbox live als het goed is.


Weer iets bijgeleerd. Denk dat dat 'm wordt. Dank u!

Citaat door The--jaguar:
Ps3 4 Life!!
Omdat?