Bekijk volle/desktop versie : ik ben bang dat mijn gevoelens..



01-11-2011, 15:19
ik ben bang dat mijn gevoelens voor mijn verloofde kwijt ben geraakt. de laatste tijd toen ik met hem was leek er op dat ikniks meer voor hem voelde, ik had schijt als ik hem soms niet zag, of als hij belde wou ik alleen maar ophangen, ik ben hem zat maar dat wil ik niet, ik wil verder met hem ik weet dat hij veel van me houd. hij heeft zoveel voor me gedaan, soms mis ik hem wel

01-11-2011, 15:23


is dit echt zomaar uit het niets?
ik ben al 1 jaar verloofd en daarvoor kende ik mijn verloofde ook heel lang mijn gevoelens voor hem worden juist aalleeen maar sterker soubhanallah:

je moet er zowiezo niet mee stoppen lieverd. Je hebt iemand die veel om je geeft en veel van je houdt..je moet daar heel zuinig mee zijn je weet dat het tegewnoordig heel moeilijk is om een juiste man te vinden. Je moet ervoor zorgen dat je gevoelens terug komen. ze zijn er wel maar het is net alsof ze eff weggaan zijn

gair isnchallah sterkte meid

doe niet iets waar je spijt van gaat krijgen..want dat ga je zeker krijgen als je hem laat gaan
oeyelekoem salaam

01-11-2011, 15:24
Denk dat het echt normaal is hoor, als je getrouwd bent ga je die gevoelens soms ook krijgen maar geloof me, als je hem kwijt raakt dan ga je niet zonder hem kunnen.

01-11-2011, 15:34
dat zijn influisteringen van syataan!! vertel hem wat er op je hart zit meid maar aub als een gevoel zegt "ik wil verder" en een ander gevoel zegt schijt aan hem ik hoef m niet meer dan weet je dat er iets mis is.. ga niet meteen van het ergste uit en ga met elkaar in gesprek over dit zo komen jullie er samen uit!

01-11-2011, 15:53


Ik denk dat het ook met spanningen te maken kan hebben... de grote stap.. bindingsangst?

Laat dat gewoon los en geniet van het gevoel... is toch het mooiste wat er is..? Samen een leven beginnen..

01-11-2011, 16:22
Ik heb het ook hoor! Ik ben nu bijna een jaar getrouwd op papier.. En mijn feest is inshallah in februari. Door omstandigheden werd het steeds uitgesteld. Maar ik kan hem al zo lang. ik zit in een vreselijke dip. het intresseert me niet meer wat ie doet, geen zin om te bellen als ik bij hem wil ik naar huis naar me kamer. Ik wil ook geen moeite meer doen. Terwijl ik weet dat ik niet zonder hem kan leven..

01-11-2011, 16:29
Dat is normaal, hoort erbij,
Hou gewoon vol, het komt met de tijd wel goed.

01-11-2011, 16:30
Ghayr insaAllah, heb het ook gehad. Ben nu Alhamdoellilah gelukkig getrouwd en als ik terug denk denk ik echt? Alhamdoellilah dat ik niks geks heb gedaan.