Bekijk volle/desktop versie : LG Cup: Ook Marouane Senoussi ontvangt een uitnodiging van Eric Gerets.



Pagina's : [1] 2

31-10-2011, 18:26
Bondscoach Eric Gerets heeft naast spelers als Abdoulay Konko, Mohammed Amsif en Amine Lecomte ook Lokomotiv Moskou verdediger Marouane Senoussi opgenomen in de 32- koppige voorselectie voor de LG Cup. Marouane Senoussi zou volgens diverse Marokkaanse bronnen bondscoach Eric Gerets hebben overtuigd van zijn sterke spel en is van mening dat Marouane Senoussi een versterking is voor de nationale ploeg. Manuel Marouane da Costa Trindade Senoussi (25), een zoon van een Portugese vader Da Costa en een Marokkaanse moeder Senoussi kwam eerder uit voor PSV, Fiorentina en West Ham United. Het is nog niet bekend gemaakt of Marouane Senoussi de uitnodiging van Gerets zal accepteren. Gerets zal morgen de resterende namen bekend gaan maken. [video=youtube;DV28hDv8jiU]http://www.youtube.com/watch?v=DV28hDv8jiU[/video]

31-10-2011, 18:30


Iederee mag zeggen wat tie wil maar wat jullie eens moeten gaan beseffen is :
Hij zal zeker niet de enige moderne marokkaan in selectie zijn.
Zeker niet de enige marokkaan die ongelovig is.
Zeker niet de enige marokkaan die totoages draagt.
Zeker niet de enige marokkaan die moeilijk deed om oproep marokko.
Zijn moeder is een pure marokkaan dus jullie gaan het gewoon acc
Jullie gaan wel in de reet van voetballers zoals messi, c.ronaldo maar een half marokkaan weigeren jullie te gek voor woorden.

31-10-2011, 18:52
we zien wel hoe het allemaal loop kijk naar basser hij is volgens mij ook gewoon moslim

31-10-2011, 19:05

Citaat door Gevoeligeboy:
we zien wel hoe het allemaal loop kijk naar basser hij is volgens mij ook gewoon moslim
Moslim of geen moslim tis maar voetbal en voor de mensen die het nog niet weten in marokko bestaat maar liefst 40% uit ongelovige

31-10-2011, 19:11



Citaat door Buurmattie:
Moslim of geen moslim tis maar voetbal en voor de mensen die het nog niet weten in marokko bestaat maar liefst 40% uit ongelovige
hoe weet jij dat bro

31-10-2011, 19:12

Citaat door Buurmattie:
Moslim of geen moslim tis maar voetbal en voor de mensen die het nog niet weten in marokko bestaat maar liefst 40% uit ongelovige
kun jij me eens verlichten en vertellen welke bronnen jij hebt geraadpleegd ivm 40%?

31-10-2011, 21:17

Citaat door Buurmattie:
Moslim of geen moslim tis maar voetbal en voor de mensen die het nog niet weten in marokko bestaat maar liefst 40% uit ongelovige
bulllshit

31-10-2011, 21:46

Citaat door Buurmattie:
Moslim of geen moslim tis maar voetbal en voor de mensen die het nog niet weten in marokko bestaat maar liefst 40% uit ongelovige
Dat jij een zware kafir bent, vandaar die hoge precentage.

31-10-2011, 21:51
Gerets gaat 24 landverraders oproepen

31-10-2011, 22:05

Citaat door Buurmattie:
Moslim of geen moslim tis maar voetbal en voor de mensen die het nog niet weten in marokko bestaat maar liefst 40% uit ongelovige
safe je wou voor da costa opkomen waar ik ook geen problemen mee heb want wie zijn wij om te beoordelen algerijnse nationale ploeg heeft iedereen bijna tattoos en je hoort de algerijnen niet klagen, hadji basser benatia zijn ook met kafirs getrouwd dus hun gaan ook bastaard kindjes krijgen


maar die 40 procent heb je echt wel uit je duimpje gezogen

31-10-2011, 22:38
Geen Tattoo spelers/ongelovigen.

31-10-2011, 22:40
Hahahaha en dan durven jullie nog die algerijnen uit te lachen vanwege hun kapsels en tatoeages

31-10-2011, 22:53



Citaat door Taarabt:
Geen Tattoo spelers/ongelovigen.
ongelovigen? ik kan je nu al zeggen dat ik persoonlijk carcela heb zien drinken, boussoufa heb zien drinken moeten hun ook uit de ploeg nu???



carre antwerpen toen ze nog in belgie speelden elke week zag je hun feesten

01-11-2011, 08:02

Citaat door casawi11:
safe je wou voor da costa opkomen waar ik ook geen problemen mee heb want wie zijn wij om te beoordelen algerijnse nationale ploeg heeft iedereen bijna tattoos en je hoort de algerijnen niet klagen, hadji basser benatia zijn ook met kafirs getrouwd dus hun gaan ook bastaard kindjes krijgen


maar die 40 procent heb je echt wel uit je duimpje gezogen
Basser is met een Marokkaanse vrouw getrouwd. Benatia en Hadji met een Franse

01-11-2011, 08:12

Citaat door brownie74:
kun jij me eens verlichten en vertellen welke bronnen jij hebt geraadpleegd ivm 40%?
Tis simpel gozer je kan wel zeggen vanuit je praatjes dat je een gelovige bent maar zolang je niet bid ben je voor allah zeker geen gelovige.
Jij weet net zo goed als mij dat er super veel marokkaan niet bidden dus tot de ongelovige behoren.
Dus ik begrijp niet wrm mensen hier islam bij voetbal betrekken slaat helemaal nergens op

Pagina's : [1] 2