Bekijk volle/desktop versie : HOE werkt zo een ip check.. ??



31-10-2011, 15:26
wie kan me dit uitleggen zonder geheime code taal te gebruiken.. en te zeggen dat je daar zo een programma voor nodig hebt.
Ben reuze benieuwd of iemand t me kan uitleggen.. dit ivm iets serieus..

31-10-2011, 15:29



Citaat door Mimiedias12:
wie kan me dit uitleggen zonder geheime code taal te gebruiken.. en te zeggen dat je daar zo een programma voor nodig hebt.
Ben reuze benieuwd of iemand t me kan uitleggen.. dit ivm iets serieus..
Geen idee...klinkt als iets voor de politie..die kunnen daar genoeg mee.

31-10-2011, 15:32

Citaat door Maroc_Meissie:
Geen idee...klinkt als iets voor de politie..die kunnen daar genoeg mee.
Oke... zo serieus is het ook weer niet.. Politie klinkt gelijk heel erg ernstig..
maar ik hoor mensen hier vaak over een ip check praten en dan vraag ik me af is dat bluf of is het een handeling die wij gewone mnl leden ook kunnen uitvoeren.?

31-10-2011, 15:37

Citaat door Mimiedias12:
Oke... zo serieus is het ook weer niet.. Politie klinkt gelijk heel erg ernstig..
maar ik hoor mensen hier vaak over een ip check praten en dan vraag ik me af is dat bluf of is het een handeling die wij gewone mnl leden ook kunnen uitvoeren.?
Eff serieus? denk je dat zoiets ongestraft kan? met een IP check doe je inbreuk op iemands privacy (gegevens). Dat kan toch nooit niet strafbaar zijn?

Maar ik ben het wel met je eens, in sommige gevallen kan zo een check heel handig zijn...

31-10-2011, 15:44


Nou eerst komt de IP check robot langs. Hij zal eerst diep in jouw ogen kijken, jij merkt hier niets van want hij is onzichtbaar.
Uit jouw hersens zal de robot afleiden dat jij Mimideas12 heet. En dan gaat ie in jouw computer zoeken naar het ip adres. Dan gaat de robot met deze informatie naar de opvrager

31-10-2011, 16:22

Citaat door Maroc_Meissie:
Eff serieus? denk je dat zoiets ongestraft kan? met een IP check doe je inbreuk op iemands privacy (gegevens). Dat kan toch nooit niet strafbaar zijn?

Maar ik ben het wel met je eens, in sommige gevallen kan zo een check heel handig zijn...
ow hahahahahha ik begreep de hint niet..
ik lig hier helemaal in een deuk.. wallah je hebt helemaal gelijk..
en om eerlijk te zijn wil ik ook helemaal niet bij iemand een ip check uitvoeren maar ik wil het weten voor iets ik moet nu weg maar ik pm je zo wel wat.

31-10-2011, 16:23

Citaat door -Married-Girl-:
Nou eerst komt de IP check robot langs. Hij zal eerst diep in jouw ogen kijken, jij merkt hier niets van want hij is onzichtbaar.
Uit jouw hersens zal de robot afleiden dat jij Mimideas12 heet. En dan gaat ie in jouw computer zoeken naar het ip adres. Dan gaat de robot met deze informatie naar de opvrager
jij bent leuk alleen dan zou die robot man/vrouw zijn werk niet goed uitgevoerd hebben aangezien mimideas12 me zus is.

31-10-2011, 16:27
wie heeft jullie wat wijs gemaakt , je kan niks met een ip check . ip;s worden uitgegeven door isp(internet service providers) .......

31-10-2011, 16:37

Citaat door Mimiedias12:
jij bent leuk alleen dan zou die robot man/vrouw zijn werk niet goed uitgevoerd hebben aangezien mimideas12 me zus is.
Slechte informante ben ik he.

31-10-2011, 16:52
ip check door leden op m.nl is vaak bluf.
alleen de mods en admins kunnen zien met welke ipadres je inlogt