Bekijk volle/desktop versie : Geen bereik thuis..



31-10-2011, 10:44
Heb een telabbo, bij tmobile maar heb nooit bereik thuis! is het mogelijk dat ze mijn 2 jarig abonnemment kunnen ontbinden?? zodat ik een andere provider kan nemen?

31-10-2011, 11:00


je kan ook met t-mobile bellen en vragen hoe het zit dat er in jou omgeving geen/zeer slecht bereik is, vaak kunnen zij dit regelen voor je

31-10-2011, 11:04
Heb je een zakelijk of particuliere aansluiting?

wat je beste kan doen is een kruistest uitvoeren.. dat wil zeggen je simkaart in een andere toestel moet plaatsen.. als dit niet werkt een new simkaart aanvragen dat kan bij de klantenservice of in de winkel.. als dat niet lukt je netwerkmodus omschakelen..

als ik jou was zal ik meerdere malen naar de klantenservice bellen zodat zij loggings kunnen maken in jou gegevens..

zij zullen jou doorverwijzen naar een afdeling die je schriftelijk kunt benaderen ,, zij kunnen zien dat je alle acties hebt uitgevoerd en naar de klantenservice hebt gebeld zonder dat er iets verbeterd is..

de kans is er dat je contract ontbonden word en mag overstappen naar een andere provider.. ik zou wel eerst goed kijken of er voldoende bereik is..

31-10-2011, 14:15
Klopt ook zelfde procedures die we binnen vodafone als eerst uitvoeren (dekking slecht!? dan wordt het abbo. overgezet naar een andere provider)

31-10-2011, 14:30


Ik heb ook zeer slecht bereik thuis.
Als ik wil bellen moet ik echt tegen het raam gaan staan of op het balkon.

Gebeld worden gaat af en toe nog wel, Maar krijg dan ook vaak smsjes met gemiste oproepen erin.

Best irritant.

02-11-2011, 15:04
Ik heb precies dezelfde probleem. ook bij t-mobile.

Ik heb 2 keuzes gekregen of ik mag me abo ontbinden tel trg sturen of 6 maanden lang 20 % korting

02-11-2011, 15:13

Citaat door ja3dar:
Klopt ook zelfde procedures die we binnen vodafone als eerst uitvoeren (dekking slecht!? dan wordt het abbo. overgezet naar een andere provider)
werk je bij vodafone? maastricht?

02-11-2011, 15:15
het is mogelijk om je contract te ontbinden alleen moet je wel je toestel inleveren..

me buurman heeft het vorige week gedaan

02-11-2011, 15:22

Citaat door chica_alhoceima:
Ik heb precies dezelfde probleem. ook bij t-mobile.

Ik heb 2 keuzes gekregen of ik mag me abo ontbinden tel trg sturen of 6 maanden lang 20 % korting
Ik ook. Heb ze aantal keer gebeld en via de site kon je een dekkingstest doen. Contact gehad en het laten ontbinden.

Ik mocht kiezen of ik het toestel wilde houden, zaten kosten aan of inleveren. Heb het toestel gehouden.