Bekijk volle/desktop versie : Vertel jij alles aan je man?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-10-2011, 09:33
Ladies, vraagje. Vertellen jullie alles aan je man? Stel dat je zus/broer/vriendin je in vertrouwen neemt over iets, houd je dat dan ook voor jezelf of vertel je dat door aan je man? Ik had er in het weekend een discussie over met een nicht van mij. Die vertelt dus echt alles aan haar man, ook dus zaken die in vertrouwen aan haar zijn verteld. Ik ben het daar niet mee eens, omdat die zaken haar man gewoon niet aangaan. Vind ook dat je daarmee het vertrouwen schaadt van diegene die jou zijn/haar verhaal heeft verteld. Wat vinden jullie?

31-10-2011, 09:35


Ik vertel mijn man niet alles en al helemaal niet als het iets persoonlijks is van een goede vriendin, zusje nicht etc etc. Trouwens mijn man is niet een man die daarover praat of wil praten, interesseert hem helemaal niets.

31-10-2011, 09:39
Hij hoeft niet alles te weten. En vooral dingen waar hij niks aan heeft. Alsof hij jou alles zal vertellen wat hij met zijn vrienden bespreekt. Je schaad daar alleen vertrouwen mee bij degene die je dit in vertrouwen verteld heeft.

31-10-2011, 09:40
wat een vieze actie van haar zeg!!
nee vertel m,n man niks wat hem niet aangaat

31-10-2011, 09:40


Nee, ik vertel alleen zaken waarvan ik denk dat het niemand schaadt, maar prive dingen over vriendin en zus, dus echt niet.,

31-10-2011, 09:40

Citaat door Morrocan_sugar:
Ladies, vraagje. Vertellen jullie alles aan je man? Stel dat je zus/broer/vriendin je in vertrouwen neemt over iets, houd je dat dan ook voor jezelf of vertel je dat door aan je man? Ik had er in het weekend een discussie over met een nicht van mij. Die vertelt dus echt alles aan haar man, ook dus zaken die in vertrouwen aan haar zijn verteld. Ik ben het daar niet mee eens, omdat die zaken haar man gewoon niet aangaan. Vind ook dat je daarmee het vertrouwen schaadt van diegene die jou zijn/haar verhaal heeft verteld. Wat vinden jullie?
Ik ben het met jou eens. ''Vertel dit tegen niemand'' betekent ook écht niemand, ook niet je man.

Ik vind het daarom ook vreemd als getrouwde vrouwen zogenaamd niks te verbergen hebben en hun wachtwoorden aan hun man geven. Dan stuur ik jou bv een persoonlijke mail die niemand wat aan gaat, gaat 1 of andere man-van dat lopen lezen dat je getrouwd bent wilt niet zeggen dat je geen individu meer bent.

Het zielige van dit is dat ze wel álles vertellen aan hun man als het om ANDEREN gaat maar als het op hunzelf aankomt dan is het opeens ''Ja, dat ga ik hém echt niet vertellen.''

Mijn vriendschap met iemand is hierdoor heel erg bekoeld. Zij vertelde haar man ook alles achter mijn rug om en sindsdien is mijn vertrouwen in haar weg, vooral omdat die vent van haar zo'n roddelwijf is en dingen naar buiten kwamen die ik in vertrouwen gedeeld heb.

31-10-2011, 09:57

Citaat door Betty_Boop24:
Ik ben het met jou eens. ''Vertel dit tegen niemand'' betekent ook écht niemand, ook niet je man.

Ik vind het daarom ook vreemd als getrouwde vrouwen zogenaamd niks te verbergen hebben en hun wachtwoorden aan hun man geven. Dan stuur ik jou bv een persoonlijke mail die niemand wat aan gaat, gaat 1 of andere man-van dat lopen lezen dat je getrouwd bent wilt niet zeggen dat je geen individu meer bent.

Het zielige van dit is dat ze wel álles vertellen aan hun man als het om ANDEREN gaat maar als het op hunzelf aankomt dan is het opeens ''Ja, dat ga ik hém echt niet vertellen.''

Mijn vriendschap met iemand is hierdoor heel erg bekoeld. Zij vertelde haar man ook alles achter mijn rug om en sindsdien is mijn vertrouwen in haar weg, vooral omdat die vent van haar zo'n roddelwijf is en dingen naar buiten kwamen die ik in vertrouwen gedeeld heb.
Vind het ook een trieste actie hoor. Toen dit hoorde, nam ik mezelf meteen voor absoluut geen vertrouwelijke zaken met haar te bespreken. Maar wat ik ook triest vind, is dat zo'n man overal naar luistert. Sorry, maar dan verwacht je toch dat zo'n man zegt dat het hem niet intresseert..

31-10-2011, 10:02
Ben van mening dat je niet alles moet zeggen...

31-10-2011, 10:03
Vrouwen die ALLES vertellen aan hun man irriteren me behoorlijk..is er geen ander gespreksstof ofzo dat je vertrouwelijken dingen gaat zitten vertellen over je zus, nicht of ander familielid..sommige dingen hoeft de man helemaal niet te weten..gelukkig zijn e rmannen die daar geen aandacht voor hebben..

31-10-2011, 10:10

Citaat door Betty_Boop24:
Ik ben het met jou eens. ''Vertel dit tegen niemand'' betekent ook écht niemand, ook niet je man.

Ik vind het daarom ook vreemd als getrouwde vrouwen zogenaamd niks te verbergen hebben en hun wachtwoorden aan hun man geven. Dan stuur ik jou bv een persoonlijke mail die niemand wat aan gaat, gaat 1 of andere man-van dat lopen lezen dat je getrouwd bent wilt niet zeggen dat je geen individu meer bent.

Het zielige van dit is dat ze wel álles vertellen aan hun man als het om ANDEREN gaat maar als het op hunzelf aankomt dan is het opeens ''Ja, dat ga ik hém echt niet vertellen.''

Mijn vriendschap met iemand is hierdoor heel erg bekoeld. Zij vertelde haar man ook alles achter mijn rug om en sindsdien is mijn vertrouwen in haar weg, vooral omdat die vent van haar zo'n roddelwijf is en dingen naar buiten kwamen die ik in vertrouwen gedeeld heb.
Ik heb ook de wachtwoorden van me man en hij die van mij. Wij zitten nooit elkaars emails te lezen hoor. Als ik een keer zijn emails bekijk is dat omdat hij toevallig niet achter de pc zit en hij bijvoorbeeld nieuwe autoverzekering heeft afgesloten ofzo. Puur zakelijk.
En je bent toch volwassen? Hij zou dat ook nooit zomaar doen. WIj hechten daar veel waarde aan. Net zoals hij mij ook veel verteld en ik dat ook niet ga rondbazuinen thuis, want ja het is toch maar mijn moeder Ja maar het is niet zijn moeder!
Ik houd dat strikt gescheiden. Ik vertel zoiezo nooit iets door, dat is zo een slechte eigenschap.

31-10-2011, 10:16

Citaat door Morrocan_sugar:
Ladies, vraagje. Vertellen jullie alles aan je man? Stel dat je zus/broer/vriendin je in vertrouwen neemt over iets, houd je dat dan ook voor jezelf of vertel je dat door aan je man? Ik had er in het weekend een discussie over met een nicht van mij. Die vertelt dus echt alles aan haar man, ook dus zaken die in vertrouwen aan haar zijn verteld. Ik ben het daar niet mee eens, omdat die zaken haar man gewoon niet aangaan. Vind ook dat je daarmee het vertrouwen schaadt van diegene die jou zijn/haar verhaal heeft verteld. Wat vinden jullie?
als ik iets bespreek met mijn vriendinnen of mijn zussen betrek ik nooit never mijn man erbij.
Als ze mij iets in vertrouwen nemen zeg ik dat ook niet tegen mijn man, hou ik voor mezelf.
wat een onzin om net een klein kind alles te gaan vertellen tegen je man, ik vind dat zo kinderachtig, get a life!

31-10-2011, 10:27

Citaat door Betty_Boop24:
Ik ben het met jou eens. ''Vertel dit tegen niemand'' betekent ook écht niemand, ook niet je man.

Ik vind het daarom ook vreemd als getrouwde vrouwen zogenaamd niks te verbergen hebben en hun wachtwoorden aan hun man geven. Dan stuur ik jou bv een persoonlijke mail die niemand wat aan gaat, gaat 1 of andere man-van dat lopen lezen dat je getrouwd bent wilt niet zeggen dat je geen individu meer bent.

Het zielige van dit is dat ze wel álles vertellen aan hun man als het om ANDEREN gaat maar als het op hunzelf aankomt dan is het opeens ''Ja, dat ga ik hém echt niet vertellen.''

Mijn vriendschap met iemand is hierdoor heel erg bekoeld. Zij vertelde haar man ook alles achter mijn rug om en sindsdien is mijn vertrouwen in haar weg, vooral omdat die vent van haar zo'n roddelwijf is en dingen naar buiten kwamen die ik in vertrouwen gedeeld heb.
heel mooie gezegd
niets aan toe te voegen

31-10-2011, 10:27



Citaat door Morrocan_sugar:
Vind het ook een trieste actie hoor. Toen dit hoorde, nam ik mezelf meteen voor absoluut geen vertrouwelijke zaken met haar te bespreken. Maar wat ik ook triest vind, is dat zo'n man overal naar luistert. Sorry, maar dan verwacht je toch dat zo'n man zegt dat het hem niet intresseert..


Ja heel begrijpelijk. Het gaat er niet om of die man wel of niet iets doorverteld, het gaat om vertrouwen en dat als je elkaar belooft iets voor je te houden je dat ook gewoon doet. Iets aan je man vertellen wat iedereen al weet is natuurlijk wat anders.


Citaat door Meiskee12:
Vrouwen die ALLES vertellen aan hun man irriteren me behoorlijk..is er geen ander gespreksstof ofzo dat je vertrouwelijken dingen gaat zitten vertellen over je zus, nicht of ander familielid..sommige dingen hoeft de man helemaal niet te weten..gelukkig zijn e rmannen die daar geen aandacht voor hebben..


Precies. Heb je niks anders te vertellen ofzo? Maak je zelf niks mee dat je het moet hebben over anderen?


Citaat door -Married-Girl-:
Ik heb ook de wachtwoorden van me man en hij die van mij. Wij zitten nooit elkaars emails te lezen hoor. Als ik een keer zijn emails bekijk is dat omdat hij toevallig niet achter de pc zit en hij bijvoorbeeld nieuwe autoverzekering heeft afgesloten ofzo. Puur zakelijk.
En je bent toch volwassen? Hij zou dat ook nooit zomaar doen. WIj hechten daar veel waarde aan. Net zoals hij mij ook veel verteld en ik dat ook niet ga rondbazuinen thuis, want ja het is toch maar mijn moeder Ja maar het is niet zijn moeder!
Ik houd dat strikt gescheiden. Ik vertel zoiezo nooit iets door, dat is zo een slechte eigenschap.
Ik zie het nut niet in van elkaars wachtwoorden delen. De mens is nieuwsgierig ingesteld, 1 van jullie kan verleidt worden toch iets te lezen wat niet voor jullie ogen bestemd is. Dat heeft niets te maken met dingen voor elkaar verbergen maar simpelweg met het feit dat jullie mensen kennen die jou of hem afzonderlijk vertrouwen en diens vertrouwen dien je niet te beschamen. Ik zeg niet dat je dat doet maar snap je mijn standpunt? Niet elke man is zoals jouw man en om die reden zou ik een vriendin die wachtwoorden met haar man deelt bv niet mailen.

31-10-2011, 10:29
Andersom vind ik vrouwen die alles aan hun vriendinnen vertellen over hun man ook niet sporen! Mijn man doet dit, mijn man wilt dat, mijn man doet zo, mijn man zei dit, mijn man vindt dit. Doe fokking normaal! Het is een schande dat andere vrouwen bijna alles over jouw man weten. Hoe erg beledigd zou jij zijn als jouw man alles over jou aan zijn vriendjes zou vertellen?

31-10-2011, 10:30

Citaat door ahmedlover:
heel mooie gezegd
niets aan toe te voegen
Geef groen dan

Pagina's : [1] 2 3 4 5