Bekijk volle/desktop versie : Wie kan er professionele taarten en cupcakes maken a la heldentaartjes.nl???



Pagina's : [1] 2

31-10-2011, 09:25
Gezocht in omgeving van Utrecht!

31-10-2011, 09:33


Ik ben in Den haag gevestigd. Bezorgen naar Utrecht mogelijk.

de cupcakes en aansnij taart worden naar jou smaak gemaakt.



31-10-2011, 09:45
[QUOTE=flowerandcakes;101610055]Ik ben in Den haag gevestigd. Bezorgen naar Utrecht mogelijk.

de cupcakes en aansnij taart worden naar jou smaak gemaakt.

Bedankt voor je reactie, alleen heb liever iemand die gevestigd zit in Utrecht of omgeving. Toch bedankt..

31-10-2011, 10:41
waarom niet bij heldentaartjes? haar leverkost is toch niet zo duur?

31-10-2011, 12:40


Salaam aleikoum,

Ik zit zelf ook niet in Utrecht, maar het is wel goed aan te rijden. (ik bezorg regelmatig in Utrecht)
Neem een kijkje op mijn site: http://www.cupcakejesfactory.nl

Wasalaam

31-10-2011, 13:24

Citaat door Mirage_Gifts:
Salaam aleikoum,

Ik zit zelf ook niet in Utrecht, maar het is wel goed aan te rijden. (ik bezorg regelmatig in Utrecht)
Neem een kijkje op mijn site: http://www.cupcakejesfactory.nl

Wasalaam
Wat zijn jouw leveringskosten?

31-10-2011, 13:26
cakedromen.nl

31-10-2011, 13:26

Citaat door fatimaatje28:
waarom niet bij heldentaartjes? haar leverkost is toch niet zo duur?
Heb liever iemand in de omgeving nogmaals, zodat ik daar altijd bij kan bestellen.

31-10-2011, 13:27

Citaat door Lella_Bouja:
cakedromen.nl

Thanks, ik neem ff een kijkje op hun site.

31-10-2011, 13:27
Ik heb het via haar, super lief vrouwtje heeft ook goede prijzen.
Succes!

31-10-2011, 14:38
Ik wacht nog steeds op een reactie van mij pm..
Als het niet uit komt verneem ik dit graag van je, we kunnen ook andere afspraken maken over de levering. Ik woon namelijk 15 min van Zoetermeer vandaan.


Citaat door Mirage_Gifts:
Salaam aleikoum,

Ik zit zelf ook niet in Utrecht, maar het is wel goed aan te rijden. (ik bezorg regelmatig in Utrecht)
Neem een kijkje op mijn site: http://www.cupcakejesfactory.nl

Wasalaam

31-10-2011, 14:42

Citaat door Gelukkig18:
Ik wacht nog steeds op een reactie van mij pm..
Als het niet uit komt verneem ik dit graag van je, we kunnen ook andere afspraken maken over de levering. Ik woon namelijk 15 min van Zoetermeer vandaan.
Sorry, heb geen PM ontvangen? Of ben jij Hanan van creativebanket? Zoetermeer is te ver van mij vandaan. Ik moet echt iemand hebben die in Utrecht zelf woont. Toch bedankt!

31-10-2011, 15:38



Citaat door Gelukkig18:
Ik wacht nog steeds op een reactie van mij pm..
Als het niet uit komt verneem ik dit graag van je, we kunnen ook andere afspraken maken over de levering. Ik woon namelijk 15 min van Zoetermeer vandaan.
Salaam lieverd,

Dat is helemaal aan mijn aandacht ontsnapt!
Antwoord nu gelijk even

31-10-2011, 17:54
Hallo meid,
In Utrecht hebben je volgens m,ij geen marokkaanse dames die cupcakes maken.. proffesioneel gezien dan.
Wij hebben dit een tijdje gedaan maar er was geen tot weinig vraag naar en zijn ermee gestopt.
Je kutn eveen googlen of op marktplaats kijken... eet wel dat er in zeist een marokkaanse dame is die taarten maakt maar of zij ook cupcakes maakt geen idee...
Via google vind je wel nederlandse dames cupcakes zijn bij bijna allemaal1,- per stuk


Heb je het zel anders geprobeerd? Is niet moeilijk en spullen haal je bij de xenos.. nu hebben ze ook een leuke actie met cupcakes dingetjes..

SUCCES!

Groeten,

SaRaHa Creations

02-11-2011, 09:03

Citaat door SaRaHa_Creation:
Hallo meid,
In Utrecht hebben je volgens m,ij geen marokkaanse dames die cupcakes maken.. proffesioneel gezien dan.
Wij hebben dit een tijdje gedaan maar er was geen tot weinig vraag naar en zijn ermee gestopt.
Je kutn eveen googlen of op marktplaats kijken... eet wel dat er in zeist een marokkaanse dame is die taarten maakt maar of zij ook cupcakes maakt geen idee...
Via google vind je wel nederlandse dames cupcakes zijn bij bijna allemaal1,- per stuk


Heb je het zel anders geprobeerd? Is niet moeilijk en spullen haal je bij de xenos.. nu hebben ze ook een leuke actie met cupcakes dingetjes..

SUCCES!

Groeten,

SaRaHa Creations
Hoi Meid,

Heb je een eventuele site/naam/telnr van die nl dames die in Utrecht taarten/cupcakes maken?
Bedankt voor je reactie!

Pagina's : [1] 2