Bekijk volle/desktop versie : Dames die studeren én getrouwd zijn...



30-10-2011, 22:56
Hoe doen jullie dat? Is dat niet moeilijk, je gaat naar school tot ong 4, naar huis, eten maken, jezelf een beetje mooi maken haha, huis opruimen... Ben je dan 's avonds niet bekaf?
Hoe doen jullie dat, en woon je bij je schoonouders of heb je een eigen huis?

Tell meeee .

30-10-2011, 23:02


Wat is daar moeilijk aan?
Ik studeerde én werkte, toen ik trouwde. Koken, deed degene die eerder thuis was. Soms gewoon wat bestellen of bij mijn ouders of schoonouders eten. Dat is geen probleem. Huishouden na het werk of na school, of mijn man doet het en in het weekend de grote schoonmaak.

Moet wel lukken toch?

30-10-2011, 23:06
Is wel goed te combineren, mits je partner je af en toe helpt.

30-10-2011, 23:29
Het is zeker te doen..! Ben pas geleden nog getrouwd en hmdl met de hulp
van me man lukt het allemaal!! En het huishouden valt reuze mee omdat je alleen met zijn 2en bent en bovendien zijn jullie dan beiden uit huis voor werk / school dus dat komt allemaal wel in orde!

30-10-2011, 23:53


ik vind het makkelijker dan daarvoor zelfs...
en ik heb niet elke dag les en ook niet tot zo laat...
en idd wie het eerst thuis komt kookt of we eten elders.. is echt te combineren,
lijkt me alleen wel lastiger wanneer je een kind zou hebben..

31-10-2011, 06:50
hmm en hoe zit het met je huiswerk? haha heb je daar nog tijd voor, of dat je voor een pw moet leren? ben je eindelijk vrij in de avond, wil je man je niet met rust laten hahah snap je wat ik bedoel, of is dat nog te doen?

31-10-2011, 08:40
Knap hoor als dat je lukt

31-10-2011, 09:56
Ik denk dat werken en getrouwd zijn veel moeilijk is dan studeren en getrouwd zijn.
Als je studeert ben je niet altijd om 5 of 6 uur klaar, soms eerder en soms later. soms heb je nog een dagje vrij.
+ niet te vergeten de schoolvakanties die je met je werk echt niet hebt!! ja 3 weken die je zelf mag inplannen.

Er zijn mensen die 4 kids hebben, savonds studeren en overdag werken. als zij het kunnen kan iedereen het!
Althans als je echt wat wilt bereiken, anders moet je gewoon thuis zitten, je kroesharen uitkammen en koken!

31-10-2011, 10:32
ik studeer deeltijd, werk 36 uur daarnaast doe ik in de weekende nog visagie opdrachten.
Ja het is zwaar maar het is te doen. Je hebt natuurlijk hulp nodig van je man. Je wordt er alleen steeds handiger in je weet wanneer je precies wat kunt doen etc.