Bekijk volle/desktop versie : Het wordt tijd..



Pagina's : [1] 2

30-10-2011, 21:47
Overal waar ik kom zie ik kindjes, baby's en ouders. Enige dat me opvalt op straat zijn de peuters en de kinderwagentjes. Mijn eierstokken draaien overuren... het is tijd om aan de kinderen te beginnen. Een beetje lastig zonder partner, maar die moet er dan maar ook komen...ennuh, hoe deed je dat ook alweer? Een geschikte partner vinden?

Meer die hier last van hebben? De biologische klok die overuren draait?

30-10-2011, 21:49


Soms wil ik ook al een kindje & ik ben nogmaar 19, ga toch nog even wachten.

30-10-2011, 21:53
Ik heb er ook last van en zo ken ik nog genoeg meiden maar helaas heb je zulke dingen niet in de hand.

30-10-2011, 21:55
Nou volgens mij hebben we een matchEr is hier een man/jonge die ook opzoek is misschien passen jullie wel bij elkaar.

30-10-2011, 21:55


sommigen vinden het raar, maar ik denk niet dat ik kinderen wil

ik werk met kinderen en vind ze super leuk, maar kan er niet aan denken; IK moeder??

zijn er meer meiden die dit denken?

30-10-2011, 21:58

Citaat door Pure_Beauty:
sommigen vinden het raar, maar ik denk niet dat ik kinderen wil

ik werk met kinderen en vind ze super leuk, maar kan er niet aan denken; IK moeder??

zijn er meer meiden die dit denken?
Nee ik niet, ik ben altijd gek geweest op kinderen en wil zo graag kindjes baren! Ik zou het heel spijtig vinden mocht het niet voor mij zijn weggelegd het is meer een droom geworden van mij. Héél raar maar zo gek ben ik dus op kinderen!!

30-10-2011, 21:59

Citaat door Pure_Beauty:
sommigen vinden het raar, maar ik denk niet dat ik kinderen wil

ik werk met kinderen en vind ze super leuk, maar kan er niet aan denken; IK moeder??

zijn er meer meiden die dit denken?
Ik kan het dus bij mezelf absoluut niet voorstellen, maar ik begrijp zeker wel dat je het gevoel kan hebben dat je het absoluut niet wilt.

Geloof me, weer een last minder

30-10-2011, 22:00

Citaat door qwerty23:
Nou volgens mij hebben we een matchEr is hier een man/jonge die ook opzoek is misschien passen jullie wel bij elkaar.
Wie? wat, waar, wanneer?... hoe knap



30-10-2011, 22:03

Citaat door Amra:
Nee ik niet, ik ben altijd gek geweest op kinderen en wil zo graag kindjes baren! Ik zou het heel spijtig vinden mocht het niet voor mij zijn weggelegd het is meer een droom geworden van mij. Héél raar maar zo gek ben ik dus op kinderen!!
en terecht dat je dat gevoel hebt. Want het IS ook heerlijk. Ik verheug me elke avond weer om naast mijn dochtertje te gaan slapen. en smorgens als ze wakker is en ze ziet me nog niet wakker dan komt ze naar me toe met smakkend mondje en dan lacht ze naar me zooo lief. Als je geen kinderwens had, dan krijg je die wel als je dat ziet.

Moge Allah de mensen met een kinderwens snel een goede man geven en gezonde goede kindjes, ameen.

30-10-2011, 22:07

Citaat door zouzou7t:
en terecht dat je dat gevoel hebt. Want het IS ook heerlijk. Ik verheug me elke avond weer om naast mijn dochtertje te gaan slapen. en smorgens als ze wakker is en ze ziet me nog niet wakker dan komt ze naar me toe met smakkend mondje en dan lacht ze naar me zooo lief. Als je geen kinderwens had, dan krijg je die wel als je dat ziet.
AAw, moge Allah jou en je gezin zegenen!

Citaat:
Moge Allah de mensen met een kinderwens snel een goede man geven en gezonde goede kindjes, ameen.
Amien!

30-10-2011, 22:08

Citaat door yasamin:
AAw, moge Allah jou en je gezin zegenen!

Amien!
wat bedoel je met Aaw?

30-10-2011, 22:11

Citaat door zouzou7t:
wat bedoel je met Aaw?
gewoon aaww of ooh of aah met andere woorden; lief, schattig,...

30-10-2011, 22:13



Citaat door yasamin:
gewoon aaww of ooh of aah met andere woorden; lief, schattig,...
oh ik dacht aaw van auw. haha.

ja Allahuma baarik. Ik wens het iedere moslima dit gevoel met hun kindjes.

30-10-2011, 22:15

Citaat door zouzou7t:
oh ik dacht aaw van auw. haha.
Haha, dat zou euh... vreemd zijn..


Citaat:
ja Allahuma baarik. Ik wens het iedere moslima dit gevoel met hun kindjes.
Amien!

30-10-2011, 22:19
Ik ben gek op babytjes.

Vooral als ik me baby neefje zie

Pagina's : [1] 2