Bekijk volle/desktop versie : Frustraties met diensten



Pagina's : [1] 2

30-10-2011, 21:40
IK HAAT HET IK HAAT HET

Diensten die niet reageren, of diensten die jou in the pocket hebben je moeizaam behandelen.

Doe toch normaal mensen doe normaal!!!

Ik vraag de normaalste vraag, het is niet dat ik zeur over details of twintig x langskom!! Ik betaal ervoor dus ik heb een paar vragen, wil daar antwoorden op en klaar!! Maar nee, bij Marokkanen duurt het twintig jaar voor je antwoord krijgt. Gadverdamme, lijkt wel of ik hier bedel!

30-10-2011, 21:44


Heb je een algemene vraag? Misschien dat ik je kan helpen

30-10-2011, 21:55

Citaat door weddingneeds28:
Ik vraag me af wie dat zijn? Ik beantwoord altijd emails en bel altijd terug wanneer ik gemiste oproepen heb. Ik moet zeggen dat klanten er ook wat van kunnen!! Er zijn klanten die langskomen en betalen en vervolgens niks meer laten horen of t gene niet leveren waar ik om gevraagd heb. Ik moet sommige klanten zelf tig x bellen om te vragen of ze dat ajb willen naleveren.
Soms vraag ik me af ben ik nu de gene die trouwt?? Maak me nog drukker dan t bruidje zelf!!
Naleveren? Een bruid? Moehim, marokkanen allemaal één pot nat, de klant of dienst!!

Ik heb maar één dienst die netjes reageert en snel. Ze geeft gelijk van dag 1 de juiste volledige informatie. Sommige diensten niet, je moet de informatie eruit rukken. Dat kost tijd hoor! Ik wil een dienst nemen, vragen stellen, aanbetalen en afsluiten tot de trouwdag. Nee bij sommige diensten ben ik elke dag bezig, zoooo traag zijn ze! En ernaartoe gaan kan niet altijd want ze zitten dan té ver. Oeff!

30-10-2011, 21:59
Mag ik weten over welke diensten je het hebt schat? ik vond het ook vervelend!

30-10-2011, 22:00


Nee kan ik niet zeggen, ik heb ze al genomen, straks gaan ze nog moeizamer doen

30-10-2011, 22:01
Sommige diensten hebben maar 1 contactspersoon, sommige hebben het gewoonweg te druk (hoog/laag seizoen) waardoor zij anderen hen werk liever niet laten doen (beantwoorden van mails en mischien klant voorzien van verkeerde informatie) sommige zijn misschien niet handig met mail etc. etc.

30-10-2011, 22:02
OMG DANKJEWEL!!!!!!!! eindelijk iemand die het in de groep gooit!!! Ongeorganiseerde teringzooi altijd!! halve informatie,of een proffessionele site maar nooit reageren, indd GADVERDAMME



Citaat door fatimaatje28:
IK HAAT HET IK HAAT HET

Diensten die niet reageren, of diensten die jou in the pocket hebben je moeizaam behandelen.

Doe toch normaal mensen doe normaal!!!

Ik vraag de normaalste vraag, het is niet dat ik zeur over details of twintig x langskom!! Ik betaal ervoor dus ik heb een paar vragen, wil daar antwoorden op en klaar!! Maar nee, bij Marokkanen duurt het twintig jaar voor je antwoord krijgt. Gadverdamme, lijkt wel of ik hier bedel!

30-10-2011, 22:03
Ja dan nog zeuren

nee ze wilt niet zeggen wie ze zijn, want oeh dan lezen ze mee lijken het straks slakken op haar bruiloft


30-10-2011, 22:04

Citaat door nejmaatje:
Sommige diensten hebben maar 1 contactspersoon, sommige hebben het gewoonweg te druk (hoog/laag seizoen) waardoor zij anderen hen werk liever niet laten doen (beantwoorden van mails en mischien klant voorzien van verkeerde informatie) sommige zijn misschien niet handig met mail etc. etc.
Als je volle bak reclame kan maken dan moet je me niet vertellen dat je achteraf na aanbetaling geen emails meer kan beantwoorden! Ik zie haar elders wel reageren!

30-10-2011, 22:04
ik moest er even om lachen

30-10-2011, 22:05

Citaat door seductive52:
Ja dan nog zeuren

nee ze wilt niet zeggen wie ze zijn, want oeh dan lezen ze mee lijken het straks slakken op haar bruiloft

Nee over hun werk twijfel ik niet maar als je me vraagt of ze vooraf een goede klantenservice aanbieden, nee.

30-10-2011, 22:07

Citaat door fatimaatje28:
Nee over hun werk twijfel ik niet maar als je me vraagt of ze vooraf een goede klantenservice aanbieden, nee.
mag ik weten wie het is of zijn? mag ook via puntje.

30-10-2011, 22:10



Citaat door seductive52:
mag ik weten wie het is of zijn? mag ook via puntje.
Je hebt me uitgelachen ga ga

30-10-2011, 22:11

Citaat door fatimaatje28:
Je hebt me uitgelachen ga ga
heks

laat je me nog weten je maakt me nieuwsgierig

30-10-2011, 22:13

Citaat door seductive52:
heks

laat je me nog weten je maakt me nieuwsgierig
En dan topic openen over mij met mijn puntjes? Ik ken die ta7ramiyaat van leden hier

Nee joh, is hashma, gaat ze me bellen en mailen (opeens doen ze dat wel) van wat zit je me zwart te maken! Gaan ze slecht werken op mijn dagje

Pagina's : [1] 2