Bekijk volle/desktop versie : Mijn eerste kus



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

30-10-2011, 19:42
Onlangs ben ik met mijn man een dag naar Walibi geweest. Halloween night waar zoveel Marokkanen op lijken af te komen. Voor ons een moment om elkaar nog beter te leren kennen. We zijn alleen op papier getrouwd. Feest komt er inshallah aan.
Nou ben ik op die dag voor het eerst gekust door mijn man. Ik moet zeggen dat het wel even schrikken was. Ik wist niet hoe te handelen. Hem terug kussen deed ik niet. Het was voor mij heel onbekend terrein. Ik heb nog nooit iemand gekust. Door hem gekust worden was wel fijn, dat geef ik toe.
Ik heb hem niet terug gekust natuurlijk. Nu vroeg ik me af wat ik moet doen de volgende keer. We zien elkaar aanstaande vrijdag. Dan gaan we samen naar de film. Als hij mij gaat kussen, moet ik het dan toelaten en hem terug kussen? Als ik dat niet doe, gaat hij dan denken dat ik mijn plichten als vrouw verzaak? Iemand ervaring hiermee?

30-10-2011, 19:44


had jij laatst niet een topic geopend dat je gaat trouwe maar niet van hem houd ofso iets of verwar ik je met iemand anders.

en tjah up voor jou ik kan je neit verder helpen

30-10-2011, 19:46

Citaat door gizoh_1:
had jij laatst niet een topic geopend dat je gaat trouwe maar niet van hem houd ofso iets of verwar ik je met iemand anders.

en tjah up voor jou ik kan je neit verder helpen
Nee je verwart met niet met iemand anders. Ik ben uiteindelijk toch verliefd op hem geworden. We zijn met elkaar op stap geweest en uiteindelijk was de vonk er wel
Ik heb me om niks druk gemaakt. Jammer dat je me niet kan helpen.

30-10-2011, 19:50
Kussen in het openbaar. I rest my case.

30-10-2011, 19:50


aaaaaaaaaah how cute llahikemer bel ghair meid

up voor jou

30-10-2011, 19:51

Citaat door De_Admiraal:
Kussen in het openbaar. I rest my case.
Hij heeft me niet in het openbaar gekust.

30-10-2011, 19:53
Wil je hem niet terug kussen omdat je je schaamt of omdat je het niet behoorlijk vind? Het is je man, je zult hem toch echt moeten kussen.

30-10-2011, 19:55

Citaat door HeiligeHo:
Wil je hem niet terug kussen omdat je je schaamt of omdat je het niet behoorlijk vind? Het is je man, je zult hem toch echt moeten kussen.
Aan de ene kant schaam ik me. Aan de andere kant ben ik het niet gewend. Ik ken het niet.
Ja, ik weet niet. Ik wil hem niet voor het hoofd stoten of zo.

30-10-2011, 19:56

Citaat door gizoh_1:
aaaaaaaaaah how cute llahikemer bel ghair meid

up voor jou
Dankjewel voor je lieve comment.

30-10-2011, 19:58

Citaat door IDONTLOVEYOU:
Hij heeft me niet in het openbaar gekust.
Pretpark, cinema, wat is het morgen bij je ouders thuis?

30-10-2011, 19:59

Citaat door De_Admiraal:
Pretpark, cinema, wat is het morgen bij je ouders thuis?
Ik hoef me niet bij jou te verantwoorden. Het is niet goed om voor mensen dingen in te vullen. Bedankt voor je reactie in ieder geval.

30-10-2011, 20:00

Citaat door IDONTLOVEYOU:
Aan de ene kant schaam ik me. Aan de andere kant ben ik het niet gewend. Ik ken het niet.
Ja, ik weet niet. Ik wil hem niet voor het hoofd stoten of zo.
Begrijpelijk en daar is niets mis mee. Je kunt het hem gewoon vertellen, het zal een vertrouwd gevoel geven zowel voor hem als voor jou als je dingen met hem durft te delen waar je je onzeker of ongemakkelijk bij voelt. Hij zal er begrip voor hebben en rekening met je houden.

30-10-2011, 20:02



Citaat door IDONTLOVEYOU:
Ik hoef me niet bij jou te verantwoorden. Het is niet goed om voor mensen dingen in te vullen. Bedankt voor je reactie in ieder geval.
Je moet je idd niet tov mij verantwoorden. Ik lees wat ik lees.

30-10-2011, 20:04
Kus hem gewoon het is je man, zal die leuk vinden

30-10-2011, 20:04
Ben je op papier getrouwd?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9