Bekijk volle/desktop versie : Vandaag voel ik me down.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

30-10-2011, 18:10

Citaat:
Soms heb je even een mental break down.
Ik heb die vandaag.

Dat alles en iedereen je teveel wordt.
En ik zou nu heel graag willen huilen, niet omdat ik een reden ertoe heb. Maar omdat ik hoop dat het oplucht, alleen mijn tranen willen niet komen.

En nu typ ik maar op marokko.nl hoe ik mij voel. Moet het toch met iemand delen he, hier trek ik tenminste de meeste lezers.

Alhamdoelilah is what we say
I miss me. The old me. Not this stupid show i put on for everyone, every single day. What happened to me?

30-10-2011, 18:11


Heb ik ook weleens

30-10-2011, 18:12
I feel you.

30-10-2011, 18:15

Citaat door chikano:
Heb ik ook weleens


Ik denk dat ik nu echt mijn diepte punt heb bereikt.

Citaat door --SKM:
I feel you.

30-10-2011, 18:16


► Play the Quran
▌▌Pause the desires
■ Stop the shaytaan.
◄◄ Rewind the happiness!

30-10-2011, 18:26
Ik voel me vandaag ook zo. :/

30-10-2011, 18:26

Citaat door algerijnseprins:
Ja, ik ken dat. Weet je wat je moet doen? Je moet ff naar de bios gaan, ff eyin goeie filmpje pakken met nachos en cola erbij. En dan goed actief blijven, en dan komt het wel goed met je inshallah. (en dit is geen troll poging btw ,niemand hier neemt me serieus.)
Echt he, Algerijnseprins. Toen ik zag dat je had gereageerd dacht ik: Oh Allah laat hem alsjeblieft niet mijn topic verpesten met troep/haat reactie.
Maar soekran voor je advies. Alleen ik haat de bios. Daar moet je stil zijn. En als ik 1 ding niet kan, dan is dat stil zijn.
Ik ga eerst maar eens mijn plicht nakomen, en de was beneden strijken en vouwen.
En daarna vroeg slapen.

Ik heb gemerkt, hoe meer je slaapt, hoe minder problemen je hebt.

30-10-2011, 18:27

Citaat door Woe7wer:
► Play the Quran
▌▌Pause the desires
■ Stop the shaytaan.
◄◄ Rewind the happiness!
Maa shaa Allah, heel mooi..

Ik voel me sinds een aantal dagen ook erg gebroken door het verlies van een naaste op gruwelijke wijze. Het heeft me positief wakker geschud en mijn wil om alles te geven aangewakkerd, maar toch zit ik in een aparte roes, weet niet waar te beginnen. Heb zo een benauwend gevoel..

30-10-2011, 18:35

Citaat door Jidjies_N_Asl:
Maa shaa Allah, heel mooi..

Ik voel me sinds een aantal dagen ook erg gebroken door het verlies van een naaste op gruwelijke wijze. Het heeft me positief wakker geschud en mijn wil om alles te geven aangewakkerd, maar toch zit ik in een aparte roes, weet niet waar te beginnen. Heb zo een benauwend gevoel..
Ja ik heb het meegekregen van je nichtje N. ik sprak haar op whatsApp.
Moge Allah Azza wa djal hem genadig zijn en hem djennet el firdaus schenken. Amien.
Mijn vader had mijn tante gister ook aan de lijn. Het was vlak bij ons huis gebeurd. La hawla wa la quwatta illah billah.

Dat benauwend gevoel ken ik maar al te goed
Je moet ergens beginnen.
Je moet beginnen met je hart voeden. Spreek je shahada uit, niet alleen met je tong, ook met je hart.

Gister las ik dit:

Citaat:
Het Hart, de koning van het lichaam. Zonder het hart is er geen leven. Jouw lichaam wordt door jouw Hart gerunt. Hou je hart dus zuiver, anders ontspoort je lichaam van het rechte pad

30-10-2011, 18:37
Ik voel je

30-10-2011, 18:38

Citaat door Jidjies_N_Asl:
Maa shaa Allah, heel mooi..

Ik voel me sinds een aantal dagen ook erg gebroken door het verlies van een naaste op gruwelijke wijze. Het heeft me positief wakker geschud en mijn wil om alles te geven aangewakkerd, maar toch zit ik in een aparte roes, weet niet waar te beginnen. Heb zo een benauwend gevoel..
Moge Allah genadig zijn over zijn ziel, moge hij het breed hebben in zijn graf en behoren tot de bewoners van djanaat el firdaus.

Sterkte!

30-10-2011, 18:38

Citaat door algerijnseprins:
hahahahah ben ik zo gevreesd op deze forums.
Ik vrees jou niet. Ik ken jou niet, dus kan je niet vrezen.
Ik heb alleen geen zin noch behoefte om mijn geest te vullen met negatieve reacties van andere.
Ik bereik daar namelijk niets mee.

30-10-2011, 18:43



Citaat door Woe7wer:
Ja ik heb het meegekregen van je nichtje N. ik sprak haar op whatsApp.
Moge Allah Azza wa djal hem genadig zijn en hem djennet el firdaus schenken. Amien.
Mijn vader had mijn tante gister ook aan de lijn. Het was vlak bij ons huis gebeurd. La hawla wa la quwatta illah billah.

Dat benauwend gevoel ken ik maar al te goed
Je moet ergens beginnen.
Je moet beginnen met je hart voeden. Spreek je shahada uit, niet alleen met je tong, ook met je hart.

Gister las ik dit:
Ameen lieverd. Barak Allah oe feekie voor je mooie woorden. Het is zo moeilijk, ik weet waar mijn kracht zit en hoe ik deze kan inzetten, maar toch neemt de andere zijde dan meester van je lichaam waardoor dat lichtpuntje zo ver lijkt.

Moge Allah ons allen standvastig maken in het goede en ons beschermen. Ameen.

(L)

30-10-2011, 18:45

Citaat door hayatteke:
Ik voel je
Heel veel mensen voelen mij i guess.
Dunya kan ons niet gelukkig maken.

30-10-2011, 18:45

Citaat door hayatteke:
Moge Allah genadig zijn over zijn ziel, moge hij het breed hebben in zijn graf en behoren tot de bewoners van djanaat el firdaus.

Sterkte!
Ameen op jouw mooie dua. Jami3 muslimien..

Pagina's : [1] 2 3 4 5