Bekijk volle/desktop versie : Bride Wars.



Pagina's : [1] 2

30-10-2011, 14:20
[Wie heeft die ook gezien? Gisteren heb ik de film Bride Wars gekeken (nu pas ) en wat een leuke film! Echt een feel-good movie en echt een chick flick. Ik heb echt gelachen en zelfs een traantje weg moeten pikken op het eind toen ze hun ruzie aan het bijleggen waren op de bruiloft

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het einde heel duidelijk laat zien dat wanneer iets el mekteb is, je er niet van kunt wegrennen noch het kunt inhalen. Nou zijn er natuurlijk zat mooiere voorbeelden die dit laten zien maar ik vond het wel grappig dat ik het uit deze film kon halen. De meiden die deze film ook hebben gezien weten denk ik wel wat ik bedoel.]

Wraak is niet altijd zoet.

30-10-2011, 14:22


waaar heb je die film gezien?

30-10-2011, 14:23
Was wel een leuke film, maar huilen hoefde ik niet. Denk niet dat de filmsindustie zo'n moraal voor ogen had, maar goed dat je dat eruit hebt kunnen halen

30-10-2011, 14:23

Citaat door Parelwit:
waaar heb je die film gezien?
Via internet, http://www.movie25.com
Wil je de link?

30-10-2011, 14:25



Citaat door crazygirl8291:
Was wel een leuke film, maar huilen hoefde ik niet. Denk niet dat de filmsindustie zo'n moraal voor ogen had, maar goed dat je dat eruit hebt kunnen halen
Ik vond het heel ontroerend op het moment dat ze de ruzie bijlegden want ze waren ook aan het huilen, voor ik het wist voelde ik één traantje naar beneden komen
Thanks

30-10-2011, 14:27

Citaat door On-bekende:
Ik vond het heel ontroerend op het moment dat ze de ruzie bijlegden want ze waren ook aan het huilen, voor ik het wist voelde ik één traantje naar beneden komen
Thanks
Haha, wat schattig. Eerst dat gevecht en toen waren ze aan het huilen.

30-10-2011, 14:29

Citaat door crazygirl8291:
Haha, wat schattig. Eerst dat gevecht en toen waren ze aan het huilen.
Safie haar ezjnoen had het toppunt bereikt en ze bespringt haar van achteren op weg naar het altaar
Op een gegeven moment zag je alleen maar twee bruidsjurken vechten ipv twee personen.

30-10-2011, 14:31
Die film was destijds echt niet wat ik er van had verwacht. En dat je ervan moest huilen snap ik al helemaal niet.

Het blijft cliché maar Titanic kijk ik elk jaar en toch ga ik er altijd weer voor zitten met het gevoel dat het een onbekende film is, moet daar wel altijd van huilen ..

30-10-2011, 14:32

Citaat door Littlelight:
Die film was destijds echt niet wat ik er van had verwacht. En dat je ervan moest huilen snap ik al helemaal niet.

Het blijft cliché maar Titanic kijk ik elk jaar en toch ga ik er altijd weer voor zitten met het gevoel dat het een onbekende film is, moet daar wel altijd van huilen ..
Ik moest niet huilen huilen, maar gewoon een traantje wegpikken.
Titanic is en blijft een klassieker!

30-10-2011, 14:34
Dear john en the Notebook zijn ook goede huil films.

30-10-2011, 14:38

Citaat door Littlelight:
Dear john en the Notebook zijn ook goede huil films.
A walk to remember, dat is dé film waar ik écht heb gehuild.......

30-10-2011, 14:41

Citaat door On-bekende:
A walk to remember, dat is dé film waar ik écht heb gehuild.......


No clue.. Is dat van dezelfde regisseurs?

30-10-2011, 14:45



Citaat door Littlelight:
No clue.. Is dat van dezelfde regisseurs?
Ken je die niet?
A walk to remember is verfilmd en net als The Notebook van dezelfde schrijver: Nicolas Sparks.
Of het dezelfde regisseur is weet ik niet, maar van dezelfde schrijver is des te beter. Het zijn echt prachtige verhalen.

A walk to remember moet je echt zien LittleLlight!

30-10-2011, 14:51

Citaat door On-bekende:
Safie haar ezjnoen had het toppunt bereikt en ze bespringt haar van achteren op weg naar het altaar
Op een gegeven moment zag je alleen maar twee bruidsjurken vechten ipv twee personen.


Haha, ja, dat vond ik nou een leuk stukje. Ik vond het voornamelijk zonde van die bruidsjurken, weet ik nog. Is alweer een tijdje terug.


Citaat door Littlelight:
Die film was destijds echt niet wat ik er van had verwacht. En dat je ervan moest huilen snap ik al helemaal niet.

Het blijft cliché maar Titanic kijk ik elk jaar en toch ga ik er altijd weer voor zitten met het gevoel dat het een onbekende film is, moet daar wel altijd van huilen ..


Ik huil verder nooit bij films, maar de Titanic bezorgt me wel een brok in mijn keel. Kijk hem ieder jaar ook opnieuw, alsof ik hem nooit eerder heb gezien.


Citaat door Littlelight:
Dear john en the Notebook zijn ook goede huil films.


Citaat door On-bekende:
A walk to remember, dat is dé film waar ik écht heb gehuild.......
Dear John heb ik nog steeds niet gezien, komt er iedere keer niet van. Persoonlijk vind ik a walk to remember net een tikkeltje beter dan de The notebook. En die was ook echt de moeite waard.

30-10-2011, 15:02

Citaat door crazygirl8291:
Haha, ja, dat vond ik nou een leuk stukje. Ik vond het voornamelijk zonde van die bruidsjurken, weet ik nog. Is alweer een tijdje terug.



Ik huil verder nooit bij films, maar de Titanic bezorgt me wel een brok in mijn keel. Kijk hem ieder jaar ook opnieuw, alsof ik hem nooit eerder heb gezien.




Dear John heb ik nog steeds niet gezien, komt er iedere keer niet van. Persoonlijk vind ik a walk to remember net een tikkeltje beter dan de The notebook. En die was ook echt de moeite waard.
Ik ook ik dacht nog oh nee daar gaat hun jurk, hun mooie kapsel en make-up.
Titanic is gewoon een klassieker. En a walk to remember, die was zeker de moeite waard. Ik heb 'm nou al 2x gezien en hij blijft mooi. Een film die iedereen gezien moet hebben.

Pagina's : [1] 2