Bekijk volle/desktop versie : Deze man word als legende gezien (van arsenal)



Pagina's : [1] 2 3

30-10-2011, 02:46
Als we de reacties bij filmpjes, interviews, etc mogen geloven is deze man een legende.

Kijk en geniet, hij spreekt trouwens ook nog een vloeiend koreaans (naar het schijnt)



[video=youtube;Ircd6taeHh0]http://www.youtube.com/watch?v=Ircd6taeHh0[/video]

30-10-2011, 13:36


is dit topic nou 81 keer bekeken

30-10-2011, 13:39
hoi muestra. how's life?

al zelfmoordplannen of wacht je af tot na l3ied

30-10-2011, 13:41
Jij bent zo zielig. Marokko.nl is letterlijk naar je hoofd gaan stijgen, het is je bloed gaan bezitten en heeft je leven bepaald. Kom op, ga studeren word zelfstandig, en ga geen rare dingen in je hoofd halen, of iig deze site niet je leven laten beheersen, want dan heb je een mentale stoornis

30-10-2011, 13:55



Citaat door FLOWERBOMB88:
Jij bent zo zielig. Marokko.nl is letterlijk naar je hoofd gaan stijgen, het is je bloed gaan bezitten en heeft je leven bepaald. Kom op, ga studeren word zelfstandig, en ga geen rare dingen in je hoofd halen, of iig deze site niet je leven laten beheersen, want dan heb je een mentale stoornis
oef, dat was een gevoelige snaar hè, die ik raakte.

misschien dat je eens over de leegte die jij in je ziel voelt wil vertellen aan ons. alles is beter dan je polsen te delen in twee

30-10-2011, 14:47
Kijk dat bedoel ik, je bent op je miezerige internetleventje getrapt. Je bent geraakt omdat je weet dat ik gelijk heb Mij aanzien voor een ander, hoe ziek ben je dan even serieus, dat je dat gaat denken hoe vaak ben je dan online??? Hoe vaaak

Ga koran lezen, ga kennis opdoen.
Kennis die je gaat helpen

30-10-2011, 15:23

Citaat door FLOWERBOMB88:
Kijk dat bedoel ik, je bent op je miezerige internetleventje getrapt. Je bent geraakt omdat je weet dat ik gelijk heb Mij aanzien voor een ander, hoe ziek ben je dan even serieus, dat je dat gaat denken hoe vaak ben je dan online??? Hoe vaaak

Ga koran lezen, ga kennis opdoen.
Kennis die je gaat helpen
wejow, zo snel al de talibankaart spelen en het is geeneens ramadan.

maar ff serial nu. wat is er zo leuk aan duizend accounts hebben. ben je bang dat niemand je anders ziet staan. leg eens uit

30-10-2011, 16:18
Droom gewoon, dat is nooit verboden geweest.

30-10-2011, 16:27

Citaat door FLOWERBOMB88:
Droom gewoon, dat is nooit verboden geweest.
ff een praktische vraag hoor...je niet meteen aangevallen voelen als de kleine diva die je bent.

heb je voor elk dubbelaccount een uniek wachtwoord, of gebruik je steeds dezelfde. met de kans dat als die op straat komt te liggen gelijk al je accounts weg zijn?

30-10-2011, 16:43

Citaat door Mossad-agent:
als ze meerdere accounts heeft hebben ze hoogstwaarschijnlijk allemaal dezelfde wachtwoorden
okay, en wat zijn jouw dubbelaccounts?

30-10-2011, 16:53

Citaat door Mossad-agent:
ik had er een stuk of 7 maar heb ze allemaal afgestaan, wachtwoorden zijn veranderd. en de jouwe
geen getallen maar namen eh slimpie

30-10-2011, 18:01

Citaat door UrSuperior:
ff een praktische vraag hoor...je niet meteen aangevallen voelen als de kleine diva die je bent.

heb je voor elk dubbelaccount een uniek wachtwoord, of gebruik je steeds dezelfde. met de kans dat als die op straat komt te liggen gelijk al je accounts weg zijn?
Oke wil je zo graag weten wat mijn andere accoutns zijn?????
VOGELPOEP BAVIAANEHOOFD, SAAR0201 SAARBANAAN0201. en nee ze hebbe niet allemaal hetzelfde wachtwoord

30-10-2011, 19:00


Wat een zieligerd is die urizan. Elk chick hier ziet hij aan voor mij..

Nog even en ik ga je leven beheersen.

30-10-2011, 19:09
Hahahaha ik kan mij nog een reactie herinneren van jou Sara, iets met OSM en Chamakh, dacht ik. Die was zo geniaal.

P.S.
Onmogelijk dat Muestra en FlowerB een persoon zijn.

30-10-2011, 19:39
wejow ejow...sunflower, muestra en flowerbomb

hahahaha. kom op man. ze3ma als je met drie accounts opduikt in een topic gaat het minder opvallen ofzo?

Pagina's : [1] 2 3